menu

ثبت آگهی رایگان

شبکه گرمایش از کف برقی نوار آمورف

با استفاده از تکنولوژی نوین نوار فلز آمورف که در شبکه گرمایش از کف AHT به کار رفته است، گرمایشی مطبوع، کفی گرم و فضایی لوکس خواهید داشت. کاربری این سیستم بسیار گسترده بوده و کلیه محیط های داخل ساختمان از جمله: محیط های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، صنعتی، کشاورزی ، ساختمان های عمومی مانند هتل ها، موزه ها، بیمارستان ها، مساجد، بانک ها، سالن های ورزشی و استخرها را شامل می شود.
این سیستم هیچ گونه محدودیتی در کاربری نداشته و می توان آن را برای گرمایش کلیه فضاهای داخلی واحد های مسکونی از جمله حمام، آشپزخانه، اتاق نشیمن، و اتاق خواب ها و با هر نوع کفپوش مانند سرامیک، سنگ، پارکت، لمینیت و موکت به کار برد. کنترل دمای فضاهای مجزا با استفاده از ترموستات قابل برنامه ریزی، ایمنی و آسایش این سیستم را دو چندان می کند.
گرمایش بسیار سریع و یکنواخت، نصب آسان و کم هزینه، بسیار پربازده و کم مصرف، تجهیزات کم، بسیار نازک و منعطف، قابلیت کاربرد برای ساختمان های درحال ساخت و یا ساخته شده، امکان جابجایی و انتقال شبکه ها، امکان نصب به عنوان تنها منبع گرمایشی و یا منبع گرمایشی کمکی، ایمنی و دوام و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری از جمله برتری های این سیستم به سایر سیستم های گرمایش از کف می باشد.

این شبکه ها به عنوان اختراع شرکت AHT سوئیس ثبت شده و دارای 15 سال گارانتی سازنده می باشند.

#سایر_موارد_مربوط_به_سرمایش_و_گرمایش_و_تهویه

گفت و گو با داهی بنداد

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×