menu

ثبت آگهی رایگان

سیستم ذوب برف برقی AHT

شبکه ذوب برف برقی AHT، بر پایه فناوری مدرن و ثبت اختراع شده نوارهای فلزی آمورف ، به روزترین فناوری گرمایشی شرکت AHT سوئیس می باشد که با روکش پلاسـتیکی مقاوم و درعین حال منعطف جهت ذوب برف و یخ زدایی از سـطوح برف گیر اسـتفاده می شود. این المنت هارا می تواند زیر بتن، سنگفرش، ماسه، خاک و آسفالت به کار برد. از موارد کاربرد آن می توان به ذوب برف پیاده روها، ورودی ساختمان ها، رمپ پارکینگ، پشت بام، تراس و روف گاردن و گرمایش گلخانه ها، گرمایش چمن، ذوب برف استادیوم و زمین های ورزشی، گرمایش دور استخر، یخ زدایی از شیروانی و نادان و یا ردیابی گرمایی لوله ها، شیرها و مخازن سیالات و حتی گرمایش فضاهای باز اشاره نمود.
این المنت دارای بازدهی بسیار بالا و مصرف برق بسیار کم بوده به طوریکه مصرف برق آن ها 30 درصد کمتر از سایر کابل های برق می باشد.

این کابل ها تخت و نازک بوده و سطح آنها بسیار بیشتر از کابل های برقی قدیمی می باشد لذا گرمای یکنواخت تری ایجاد می کنند.

این المنت ها در روکش پلاستیکی محکمی محصور شده اند و بسیار منعطف می باشند. نصب آن ها بسیار ساده است و اجرای آن ها در آخرین مرحله قبل از اجرای کفپوش می باشد. امکان اتصال آن ها به برق 220 ولت و یا 380 ولت ( سه فاز ) وجود دارد. این المنت ها را می توان به سیستم کنترل دما وصل نمود و توسط ترموستات روشن و خاموش کردن سیستم را کنترل نمود. ترموستات ویژه ذوب برف دارای 3 حالت ذوب برف، گرمایش فضا و کاربرد صنعتی می باشد که با توجه به نوع کاربری، حالت صحیح انتخاب می شود.

این محصول دارای 15 سال گارانتی شرکت AHT سوئیس می باشد.

#سایر_موارد_مربوط_به_سرمایش_و_گرمایش_و_تهویه

گفت و گو با داهی بنداد

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×