menu

ثبت آگهی رایگان

خواص-درمانی-غار-نمک-و-نمک-درمانی

خواص درمانی غار نمک و نمک درمانی

شهر : تهران

قیمت : 25,000,000 ريال

DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر

مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی
در تهران ، البرز و شمال ایران

خواص درمانی غار نمک و نمک درمانی

غارهای نمک در سراسر آمریکای شمالی به عنوان روش درمانی جدید شناخته شده اند. در گذشته های بسیار دور، اروپایی ها از مزایای شفابخش نشستن در غار نمک، مانند استنشاق هوای یونیزه شده؛ بهره می بردند.
سابقه مؤثر و ارزشمند غار نمکی
اروپای شرقی به خوبی از مزایای درمان با نمک آگاه است و به عنوان محیطی برای نمک درمانی شناخته شده است. در مجارستان این درمان توسط پزشکان و حتی تحت پوشش بیمه های درمانی توصیه می شود.
برجسته ترین غار در حدود 150 سال پیش توسط یک پزشک لهستانی راه اندازی شد؛ وی تأکید داشت که کارگران معادن نمک هرگز به مشکلات ریوی دچار نمی شوند. یک غار طبیعی در معادن ویلیسکا حفر شده بود؛ که این معدن هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد و به مردمی که از بیماری های عصبی و آلرژی ها و همچنین اختلالات سیستم حرکتی رنج می برند، استفاده از این غارها توصیه می شود.
برخی از مطالعات انجام شده در زمینه نمک درمانی
در سال 2006، یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند نشان داد که استنشاق غلظت بالایی از نمک در بهبود عملکرد ریه در افراد مبتلا به فیبروز کیستیک و آسم موثر است.
مطالعه دیگری نشان داد که استنشاق پودر نمک، علائم مربوط به سیگار کشیدن، مانند سرفه و تولید خلط بهبود می بخشد. مطالعات بیشتر انجام شده بر روی دستگاه های استنشاقی پودر نمک، ثابت کرد که علائم و نشانه های آسم مزمن و برونشیت در یک راه حل مبتنی بر استفاده از پودر نمک بهبود یافته است.
در واقع، اسپری های نمک، و آباژورهای طب سنگ نمک به عنوان یک جایگزین عالی برای غار نمک هستند که به آسانی در دسترس شما هستند.
خرید اینترنتی طب سنگ نمک
اهمیت موضوع کمبود مواد معدنی
کمبود مواد معدنی یک موضوع در حال افزایش است بر اساس مطالعات انجام شده در سال 2013، بیش از نیمی از مردم آمریکای شمالی از کمبود مواد معدنی کافی رنج می برند. رژیم غذایی نامناسب و یا حتی برخی از داروها می تواند موجب کمبود مواد معدنی در بدن شود و کمبود مواد معدنی در بدن هم باعث بروز بیماری های مزمن و همچنین بیماری های دندان، تحریکات پوستی و درد عضلانی می شود.
احساس راحتی بیشتر در غار نمکی
فایه باستون یک انرژی درمانگر و بنیانگذار تحقیقات مربوط به آثار اشعه روی بدن است. فایه همچنین یک سخنران پرشور و قدرتمند و سرشار از حس عمیقی از تعادل است. او کار ماساژ درمانی افراد را درون غار نمک در قله های هیمالیا انجام می دهد و معتقد است اثر این شیوه تا روزها بعد در بدن باقی می ماند.
او میگوید: "کار با مردم در غار، حس بودن در داخل رحم مادر را به شما القا می کند و شما احساس امنیت بسیار زیاد و آرامش و محافظت می کنید."
فایه ارتباط عمیقی با غار دارد و با آن همانند یک موجود زنده رفتار می کند. او هم چنین معتقد است که غار میتواند فضایی از نور سفید و عشق برای شما فراهم کند. و یک روش طبیعی و بدون دارو برای درمان افسردگی می باشد.
قدرت خارق العاده هوای تازه
مطالعات نشان می دهد افرادی که در مکان هایی با سطح بالایی از آلودگی هوا زندگی می کنند، 20درصد بیشتر از افرادی که در مناطق پاکیزه تر زندگی می کنند، در معرض ابتلا به سرطان ریه قرار دارند.
یک سفر سریع به ساحل اقیانوس ارمغان آور تسکین وآرامش فوری توسط نسیم دریای شور است. غارهای نمکی نیز به همین شیوه عمل می کنند. یون های منفی موجود در نمک کریستال هیمالیا و طب سنگ نمک با ایجاد احساس آرامش شگفت آور، توانایی مبارزه با رادیکال های آزاد را دارند. این احساس بسیار شبیه به همان احساسی است که شما در ساحل اقیانوس یا بلافاصله پس از وقوع طوفان دارید زیرا شارژ هوا با یون های منفی سبب کاهش سطح سروتونین موجود در بدن است و موجب افزایش انرژی و تحریک اخلاق مثبت می شود.

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234
همراه : 09121978874 09130137157 09163661255
وبسایت WWW.DRPOOL.IR
ایمیل INFO@DRPOOL.IR DRPOOL.IR@GMAIL.COM
کانال تلگرام DRPOOLGROUP
اینستاگرام DRPOOL.IR

مدیر گروه دکتر استخر : مهندس سید محسن نقیبیان

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 41

#سایر_موارد_مربوط_به_تجهیزات_آشپزخانه_حمام_استخر

گفت و گو با دکتر استخر

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×