menu

ثبت آگهی رایگان

تولیددرب وپنجره دوجداره/تولیدپنجره دوجدارهupvc

شهر : تهران

مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره upvc با یکدیگر یکسان بوده و روند مشخصی را برای تولید پنجره دو جداره یو پی وی سی طی می کند البته به شرطی که تولید به صورت استاندارد و با تمامی متریال اصلی اجرا شود زیرا می تواند با کم کردن از برخی از مراحل قیمت پنجره دوجداره را به شدت پایین آورد.

در تولیدات غیر کارخانه ای از متریال مختلفی مانند گالوانیزه غیر استاندار استفاده می شود و یا در برخی از موارد کلا این فلز بسیار مهم که حکم استخوان بندی در پنجره را دارد را حذف می نمایند که در قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار می باشد.

* مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره upvc

- طراحی پروژه با نرم افزار مخصوص درب و پنجره upvc

- برش پروفیلهای upvc بر اساس لیست برش داده شده نرم افزار (برش دوسر اتوماتیک)

- ایجاد محفظه های تخلیه آب توسط دستگاه مخصوص

- در آوردن جای دستگیره درب و پنجره با شابلون و دستگاه مخصوص

- قرار دادن گالوانیزه مخصوص هر پروفیل و پیچ کردن آن به پروفیل upvc

- جوش دادن پروفیل upvc (با دستگاه جوش دوسر اتوماتیک)

- تمیز کردن گوشه های جوش خرده و برداشتن اضافه های جوش(با دستگاه تمیز کن cnc)

- نصب بست کانکشن پروفیل مولیون

- وصل کردن لاستیک درز گیر های پروفیل

- اجرا و مونتاژ یراق آلات درب و پنجره upvc با دستگاه مخصوص یراق بند

- برش و نصب زه وار های دوجداره و سه جداره شیشه

- تست عملیاتی بابت کارکرد یراق آلات و بازو بسته شدن صحیح یراق آلات پنجره و درب

- کنترل کیفی و تحویل پنجره مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره upvc

البته مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره upvc که در کاVخانه تولید می گردد یکسان است درب و پنجره upvc را می توان در کارگاه و یا مغازه با دستگاه های غیر استاندارد هم تولید نمود که در ظاهر برای مصرف کنندگان محترم تفاوت زیادی دیده نمی شود اما پس از نصب می توان فهمید که تولیدات غیر استاندار چه مشکلات غر قابل جبرانی دارند.

تفاوت تولید کارخانه با تولیدات مغازه و زیر پله در این است که دستگاه های تولید پنجره باید دقیق و کالیبره شده باشد تا در زمان برش و جوش بدون هیچ ناقصی مانند نا هماهنگی سایز در چهار ظلع ،درست جوش نخوردن و همینطور تمیز نکردن برخی از قسمتهای زائد جوش خورده تولید انجام شود.

بهره مندی از کیفیت و عایق اصلی درب و پنجره دوجداره upvc مستلزم تولید کارخانه ای و توجه به تمام ریزه کاری ها و نحوه نصب درب و پنجره است.شاید در ظاهر پنجره upvc با هم فرقی نکند اما پس از نصب و در شرایط آب و هوا و صوتی متفاوت متوجه می شوید که تفاوت می تواند بسیار زیاد باشد.

با توجه به طراحی دقیق پنجره های یو پی وی سی اگر هر کدام از مراحل ذکر شده به درستی و به صورت کامل انجام نشود ،امکان دارد پنجره مورد نظر کارایی لازم را نداشته باشد و عایق نهایی که مد نظر اصلی در پنجره دوجداره می باشد را نداشته باشد.

جهت مشاوره و سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.
09375203044 09122290149
02156775006 02156775003

#درب_و_پنجره_یو_پی_وی_سی

گفت و گو با گروه صنعتی افشارکیا(کیافلز)

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

دیدگاه خوانندگان :

سلام، شما با هلدینگ سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها با مدیریت دکتر امین نعیم آبادی به آدرس وب سایت https://pst.co.ir و به شماره تلفن 22798046 که در زمینه شرکت مدیریت ساختمان و شرکت نگهداری ساختمان که در شهر تهران بالاخص مناطق 1 تا 3 و برج ها و ساختمان های لوکس و لاکچری فعالیت دارد همکاری مینمایید ؟


×