menu

ثبت آگهی رایگان

ورق های پوششی سفال و طرح سفال

ورق-های-پوششی-سفال-و-طرح-سفال

ورق های پوششی طرح سفال جهت استفاده و پوشش سقف های شیب دار ویلاها ، سوله ها ، انبارها ، سالن های ورزشی ، پارکینگ ها ، و پمپ بنزین ها طراحی و تولید می گردد و دارای وزن بسیار کم و کارآیی بسیار بالا می باشد و با بهره گیری از رنگ های متنوع این امکان را می دهد که با یک انتخاب صحیح ، خانه ، محل کار و یا هر مکان دیگری را به بهترین نحو ممکن تغییر شکل دهیم.

از جمله مزایای ورق های پوششی طرح سفال می توان مقاوم در برابر باران های شدید ، تگرگ و برف، باد و توفان تا 200 کیلومتر در ساعت، مقاوم در برابر آتش سوزی و زلزله، تنوع در رنگ (آجری ، قرمز ، آبی ، قهوه ای ، نارنجی و ...)، دوام 50 ساله و عدم تغییر شکل، مقاوم در برابر نور خورشید و دوام بیشتر رنگ اشاره کرد. ضمن اینکه چون جزو هنر های دستی به شمار می رود، محصولات برخی شرکت ها زیبایی خیره کننده ای دارند. در ادامه سلسله گزارش های پیام ساختمان با عنوان «کدام کالا برای شما مناسب تر است» پیام ساختمان به سراغ یک تولیدکننده سقف های سفالی و دو تولیدکننده ورق های طرح سفال رفته است تا نظرات آنها را برای انتخاب هر چه راحت تر مخاطبان انعکاس دهد. لازم به ذکر است نظرات مصاحبه شوندگان الزاماً با نظر مدیران نشریه همخوانی ندارد و ما صرفاً نظر مصاحبه شوندگان را انعکاس می دهیم.

هنر دستی ایرانی

ایمان شریفی، مدیرکارخانه هنری دفینه به خبرنگار ما گفت: شرکت ما حدود 9 سال است که در زمینه تولید و اجرای سفال های نقش برجسته فعالیت می کند. محصولات ما در رنگ های مختلف و باسلیقه مشتریان عرضه می شود و با توجه به اینکه در تهیه رنگ ها از سیلر و کیلر استفاده می کنیم از مقاومت بسیار خوبی برخوردارند. وی در رابطه با قیمت محصولات شرکت گروه هنری دفینه هم گفت: تمام محصولات ما محصول ذوق هنری است و به همین دلیل مطابق با نیاز مشتریان ساخته می شود. قیمت محصولات ما نیز از 300 تا 600 هزار تومان بسته به طرح های انتخابی متغیر است.

مدیر کارخانه هنری دفینه در مورد مزایای سفال نقش برجسته به خبرنگار ما گفت: این محصول کاملاً قابل شستشو بوده و مقاومت بیشتری حتی نسبت به سنگ دارد. ضمن اینکه زیبایی چشم نوازی را در ساختمان ایجاد می کند. شریفی در مورد کاربرد این محصولات گفت: محصول ما در راهرو، لابی، سقف و .. استفاده می شود و لازم است به این نکته اشاره کنم که مواد اولیه ما گِل است که در کارخانه فرآوری می شود. سفال نقش برجسته ما طرفداران زیادی به ویژه در کشورهای خارجی دارد و هنر دستی ایرانی بیش از آنکه در کشورمان طرفدار داشته باشد، در کشورهایی نظیر امارات، فرانسه، کانادا و استرالیا مشتریان فراوانی دارد.

10 سال ضمانت

داوود خانوردی، مدیر فروش شرکت شفق بام، در خصوص شرکت متبوعش و تولیدات آن گفت:: فعالیت ما از سال 1388 در زمینه پوشش سقف های طرح سفال آغاز شد.وی با اشاره به اینکه ورق های رنگی طرح سفال در هر رنگی که مشتریان بخواهند، عرضه می شود و جنس ورق های ما از گالوانیزه است، افزود: به طور کلی دو مدل ورق طرح سفال وجود دارد: مدل اول تایل طرح سفال است که یک متر طول و 40 سانتی متر عرض دارد و نمونه دیگر ما طرح سفال جنوا است که طول آن متغیر بوده و عرض آن یک متر می باشد.

خانوردی درمورد قیمت ورق های طرح سفال شرکت شفق بام گفت: به طور دقیق نمی توان قیمت ها را بیان کرد چون معمولاً قیمت ها روزانه تغییر می کند اما به طور کلی قیمت هر مترمربع این ورق حدود 14 تا 21 هزار تومان می باشد که تا حدود زیادی این نوسان بستگی به ضخامت ورق و نوع رنگ آن دارد.همچنین اجرای این ورق هم از حدود 40 تا 100 هزار تومان متغیر است.

مدیر فروش شرکت شفق بام در مورد گارانتی ورق های گالوانیزه طرح سفال هم گفت: معمولاً در بحث اجرا کسی گارانتی کتبی صادر نمی کند، بلکه پس از اتمام کار، شیلنگ آب را روی سقف می گیرند و چنانچه آب از سقف به درون خانه نفوذ نکند، کار به درستی انجام شده است، اما ورق های ما 10 سال ضمانت دارد.

وی در مورد تأمین مواد اولیه هم گفت: 80 تا 90 درصد مواد اولیه این صنعت وارداتی است و واقعیت این است که مواد اولیه این کار، کمتر در داخل کشور تولید می شود. این را هم باید اشاره کنم که در سطح جهانی از وضعیت خوبی برخوردار نیستیم و اگر کیفیت برخی تولیدات در سطح بین المللی باشد، به خارج کشور صادر می شود.

نیازی به گارانتی نیست

عباس معظمی گودرزی، مدیر فروش شرکت پرچین سازان امروز با اشاره به اینکه حدود پنج سال در زمینه تولید ورق های گالوانیزه طرح سفال فعالیت می کند، گفت: تولید ما در این زمینه به صورت تایل (طول یک متر و عرض 40 سانتی متر) می باشد که در هفت رنگ در بازار عرضه می شود و شرکت پرچین سازان امروز مفتخر است که اعلام کند، هر تعداد تایل پرچین در زمان دلخواه آماده تحویل به مشتریان می باشد.

وی اضافه کرد: این شرکت باسابقه درخشان و طولانی در ارائه خدمات به هم میهنان در تمامی استان های کشور موفق به کسب تجربه ای شده است که در کمترین زمان ممکن سفارش های مشتریان را به آنها تحویل نماید(مثلاً دو روزه در بندرعباس).

معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت پرچین سازان امروز علاوه بر حفظ کیفیت خود و با افزایش حجم تولید،به کارگیری علم روز و نیروی انسانی متخصص موفق به کاهش چشمگیر قیمت محصولات خود شده است که شاید نسبت به کیفیت ارائه شده کمترین قیمت را دارا می باشد . ضمن اینکه شما با خرید تمامی محصولات مورد نیاز خود برای پوشش سقف شیب دار از یک محل باعث کاهش هزینه های حمل ونقل خود خواهید شد.

وی افزود: هر مترمربع تولید محصول ما در حدود 18 هزار تومان به فروش می رسد. ورق های ما ضایعات بسیار کمی دارند ، وزن آنها در مترمربع شش کیلو بوده و نصب آنها بسیار آسان می باشد.

مدیر فروش شرکت پرچین سازان امروز ادامه داد: مواد اولیه ما از داخل کشور تأمین می شود و به نظر من کیفیت بهتری نسبت به مواد اولیه که از خارج وارد می شود، دارد. خوشبختانه محصولات ما تاکنون با مشکلی مواجه نبوده و نیازی به گارانتی نداریم.

گودرزی به یکی از اصلی ترین معضلات این صنعت هم اشاره کرد و گفت: یکی از اساسی ترین مشکلات حال حاضر ما عدم تدوین استانداردهای لازم برای تولید ورق های پوششی طرح سفال می باشد و امیدواریم سازمان ملی استاندارد در اسرع وقت نسبت به تدوین استاندارد اقدام کند.

وی در مورد شعار شرکت هم گفت: شعار ما این است که «کیفیت را فدای قیمت نمی کنیم».

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×