menu

ثبت آگهی رایگان

ملات عایق صوتی

شهر : شیراز

ملات عایق صوتی بر پایه گچ و سیمان

این ملات بدلیل داشتن دانه بتدی متفاوت میتواند امواج صوتی را در فرکانسهای مختلف جذب انرژی مکانیکی و در نهایت به انرژی حرارتی تبدیل نماید.
ملات عایق صوت هدف از عایق بندی صوتی به حداقل رساندن صدای ناخواسته در ساختمانها و ایجاد شرایط مناسب شنیداری جهت تامین سلامت و آسایش ساکنان آن میباشد . عایق بندی صوتی در ساختمانهای مسکونی هتل ها ، مدارس ، بیمارستانها ، ساختمانهای اداری و تجاری سالن کنفرانس ،سینما و کتابخانه نسبت به شرایط محیطی متفاوت میباشد و آشنایی با ویژگی های صوت جهت انتخاب عایق صوتی مناسب و حصول نتیجه بهتر الزامی است . بلندی صدا ها نیز در متمایز کردن آن موثر است ، هر چه انرژی یک موج صوتی بیشتر باشد صدای آن بلندتر است. شدت صدا میزان انرژی صوت است که ما به بلندی صدا آن را میشناسیم . صداها خوشایند امواج منظم و هماهنگ هستند و تکرار می گردند اما امواج نا خوشایند هیچ نظم وهماهنگی در آنها وجود ندارند . عوامل فوق در متمایز کردن صداها از یکدیگر موثرند بنابراین عایق مناسب براساس نوع صداهایی که در محیط وجود دارد انتخاب میگردد . این ملات به دلیل داشتن دانه بندی متفاوت میتواند امواج صوتی را در فرکانسهای مختلف جذب انرژی مکانیکی و در نهایت طبق رابطه 130db=0/0001watts به انرژی حرارتی تبدیل نماید ( انرژی حرارتی حاصل از امواج صوتی ازدحام تماشاگران در یک استادیوم ورزشی میتواند یک استکان آب را به جوش آورد ).
مشخصات فنی و روش اجرای ملات عایق صوتی : در محل اجرا فقط با آب مخلوط شده و توسط دستگاه پاشش یا ماله بر روی سطوح (دیوار ، سقف و کف) اجرا می شود. پس از خشک شدن بصورت عایقی سبک و متخلخل در می آید. چسبندگی همانند گچ است. بر روی کلیه مصالح ساختمانی ( سفال ، آجر ، بلوک سیمانی و گچ ) قابل اجرا می باشد . در هنگام استفاده از این ملات اجرای گچ و خاک حذف می گردد . بر روی سطوح داخلی و خارجی ساختمان قابل اجرا است . به عنوان یک ملات سبک به راحتی بر روی رابیتس و مش قابل اجرا است . پس از اجرائ امکان رنگ آمیزی آن وجود دارد .

#عایق_صوتی

گفت و گو با دبکوپاک

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×