menu

ثبت آگهی رایگان

سقف کشسان ساروس

شهر : تهران

قیمت : 1,000,000 ريال

سیستم سقف معلقی است که از دو عنصر اصلی تشکیل شده است :یکی ریل محیطی و احاطه کننده و دیگری غشای اصلی سبک وزن که در طول مسیرریل ،کش می آید و قرار می گیرد و بر خلاف سیستم های سقفی موجود نیازی به آویز نخواهد داشت و قابلیت مخفی نمودن اتصالات ریل را نیز دارا می باشد. علاوه بر کاربرد این محصول در سقف، در مصارفی همچون دیوارهای پوششی، توزیع کنندههای نور، پانل های متحرک نمایشگاه ها، و شکل های ابداعی، استفاده می شود. سقف کشسانبواسطهٔ تقویت پشت صحنه و زمینه اختصاصی خود، سبب یک پیوستگی و اتحاد دربین انواع ساختار نور، شبکه مشبک و نقاط ثابت می شود.
شرکت کشسان پوشش آژینه با 11 سال سابقه در امر واردات و اجرای پوشش های کشسان، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند ساروس دیزاین در ایران می باشد.
این پوشش های سقفی کششی با طرح های متنوعی مانند براق، مات، ساتن، گلکسی، متالیک و همچنین شفاف به سرعت قابل نصب می باشند.
سقف کششی همان طور که گفته شد از سقف یک آشپزخانه دومتری تا سقف یک سالن چندصدمتری قابل نصب و راه اندازی است. عدم نیاز به نگهدارنده مرکزی باعث شده است که این نوع سقف بدون هیچ محدودیتی در مساحت قابل نصب و راه اندازی باشد. سبک و ایمن بودن باعث می شود هیچ گونه افزایش وزن قابل توجهی به ساختمان تحمیل نشده و کاملا ایمن در هر سطح و ارتفاعی قابل نصب باشد.

#انواع_سقف_دیوار_و_کف

گفت و گو با ساروس دیزاین

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×