menu

ثبت آگهی رایگان

بیست-لیتری-NSG-N50

چسب بتن

شهر : تهران

قیمت : 3,106,500 ريال

مایعی شیری رنگ با خاصیت آب بندی 25 % و مقاوم سازی 75 % است که پس از استفاده روی سطح یا ترکیب در بتن و ملات کاملاً بی رنگ میشود. این ماده که برپایه رزین های آکریلیک و با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در بتن و هر نوع ملات سیمانی را دارا می باشد.
NSG-N50 دمای 75- الی 350+ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه و جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمیدهد.

مزایا NSG-N50 :
مقرون به صرفه و اقتصادی، میزان ترکیب بالا با آب، بالا بردن مقاومت کششی و خمشی سازه های سیمانی و بتن، قابلیت استفاده به جای ضد یخ بتن از طریق افزایش سرعت هیدراتاسیون و کاهش زمان گیرش، بالا بردن میزان همگرایی، پیوند و چسبندگی اجزای تشکیل دهنده بتن و انواع مصالح (حتی آهن و چوب)، افزایش دانسیته (تراکم) و کاهش نفوذپذیری بتن (ساخت بتن آب بند)، بالا بردن چشمگیر مقاومت سایشی و ترافیکی، فراهم نمودن تنفس سازه ای، قابل استفاده به عنوانmidsection (لایه ی میانی) در انواع ملات و بتن (با هر ضخامتی)، دارای تاییدیه از آزمایشگاه های تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب
NSGKALA.IR

#افزودنی_های_بتن

گفت و گو با شرکت تخصصی و مهندسی NSG

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #افزودنی_های_بتن

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×