menu

ثبت آگهی رایگان

غرفه سازی نمایشگاهی نگاه سبز آگرین

قیمت : 5,000,000 ريال

شرکت نگاه سبز آگرین به عنوان دپارتمان تخصص یافته شرکت نقش پردازان ملیکا است که از سال 1382، شروع به کار غرفه سازی نمایشگاه نموده است و از سال 1393 خود به عنوان یک شرکت مستقل و متخصص ساخت سازه های نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی به ثبت رسیده است. از آن سال تاکنون که بیش از 1200 غرفه با سلایق مختلف برای اصناف متفاوت ساخته ایم، همیشه سه نکته جزء پررنگ ترین نکات خدمات ما به مشتریان بوده است.
اول اینکه هر غرفه با هر متراژ چالش جدیدی است که ضمن در نظر گرفتن تمام نکات آن، هر چند کوچک، باید آرامش را به مشارکت کننده هدیه بدهیم.
دوم اینکه هر روز و در هر پروژه باید به فکر ایده ای جدید و خلاقانه باشیم تا ضمن در نظر گرفتن نیاز مشتریان باعث درخشش و دیده شدن آن ها در غرفه هایشان گردیم و این لزوماً نباید آن ها را متحمل هزینه های بیشتری نماید و شاید این نکته بوده که تاکنون در کنار غرفه های چوبی دو سبک جدید غرفه سازی دیسپلی و رپید که دارای مزیت های خاص و منحصر به فردی هستند، به صنعت غرفه سازی افزوده ایم که هر کدام تحولی در این صنعت ایجاد کرده است.
سوم اینکه همیشه بر این باوریم که ما بهترین و دلسوزترین حافظ منافع مشتریانمان در نمایشگاه هستیم و این مهم باعث گردیده تا افتخار دوستی و همکاری بیشتر مشتریان را داشته باشیم.

#غرفه_سازي

گفت و گو با نگاه سبز آگرین

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×