menu

ثبت آگهی رایگان

فایبر سمنت برد (صفحه سیمانی الیاف دار)

شهر : تهران

شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه کردن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان ، سقف کاذب ، دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید.این شرکت نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت با برند DP Board شرکت دیوار پوشش سیمان پارت (اولین تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران) می باشد.

فایبرسمنت برد این شرکت مخلوطی همگن از سیمان پرتلند ، سیلیس و الیاف سلولزکه در فرایند پیچیده به نام ماشین هات چک Hatschek ساخته شده و فرایند عمل آوری آنها با دستگاه اتو کلاو Autoclave انجام میشود

پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت بورد) صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که خواص مکانیکی آنها با استفاده از سیلیس و الیاف سلولزی بهبود یافته است . الیاف سلولزی به کار رفته در این صفحات، باعث افزایش مقاومت آنها در برابر تنش های فشاری و کششی ناشی از تغییرات دما شده و از بروز عیوب مختلف همچون ترک خوردگی و اعوجاج جلوگیری می کند. با بهره گیری از دانش و تکنولوژی های برتر صنعت نوین ساختمان یک محصول منحصر به فرد بوده که در مقایسه با سایر محصولات ساختمانی در صد قابل توجهی صرفه جویی در هزینه و زمان اجرا خواهد داشت و همچنین این محصول طبق استانداردهای روز دنیا و دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با گردید A می باشد.

یکی از اهداف بزرگ این شرکت با توجه به ظرفیت تولید 6 میلیون متر مربع فایبر سمنت برد در سال ، تامین کل مصرف فایبرسمنت در کشور می باشد، که به موجب آن ارز از کشور خارج نشود و دیگر صنعت ساختمان نیازمند واردات این محصول نباشد.

شرکت مدرن سازان رادیس به پشتوانه تلاش و خودکفایی در صنعت ساختمان و تولید ملی صادرکننده فایبرسمنت در کشور بوده که از فهرست کشورهای مصرف کننده افغانستان ،پاکستان ، ترکمستان ،آذربایجان عراق و عمان می توان اشاره کرد . امید است که بتوان این محصول را در بازارهای بزرگ جهانی معرفی و حجم بزرگ صادرات این محصول از طریق این شرکت انجام شود .

#فایبر_سمنت

گفت و گو با مدرن سازان رادیس

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×