menu

ثبت آگهی رایگان

بهترین شرکتهای بازسازی ساختمان در سال 1402

شهر : تهران

قیمت : 10,000,000 ريال

در حال حاضر بهترین شرکتهای بازسازی ساختمان در سال 1402 خدمات ویژه و قابل توجهی را ارائه می دهند. تمامی افراد خواستار این هستند که در یک محیط آرامش بخش زندگی نموده و زندگیشان را در آنجا بگذرانند . باید فکری به حال بناها و ساختمان های فرسوده و قدیمی خود کنیم و با جدیدترین روش های بازسازی به زندگی خود جان تازه ای ببخشیم .
بازسازی ساختمان ، همانطور که می دانید تغییرات منزل سبب شادی و افزایش روحیه افراد می شود . و همچنین تغییرات دکوراسیون و بازسازی منازل باید هر چند وقت یک بار صورت بپذیرد . هر انسانی به زیبایی اهمیت ویژه ای می دهد و دوست دارد که با جدیدترین متد ها و روش های جذاب این کار انجام بگیرد .
ایده بازسازی خانه علاوه بر القای حس بهتر به اعضای خانواده، موجب می شود قیمت ملک به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. بنابراین، بازسازی منزل می تواند یکی از روش های سرمایه گذاری کوتاه مدت تلقی شود. توجه داشته باشید که بسیاری از افراد به دنبال مسائل مالی و سرمایه گذاری نیستند. این افراد اغلب به دنبال بازسازی خانه کلنگی و زنده شدن خاطرات کودکی، به دنبال شرکت های بازسازی خانه هستند.

طراحی و سبک زندگی افراد، می تواند بر عملکرد اقتصادی، فیزیکی و ذهنی آن ها تاثیرگذار باشد. نشاط و امید از عوامل مهم ایجاد سلامتی در زندگی افراد است. از همین روست که بسیاری به سراغ بهترین شرکت های بازسازی ساختمان رفته و برای بازسازی خانه های قدیمی اقدام می کنند تا بتوانند با استفاده از تکنیک های جدید، جذابیت محیط زندگی خود را افزایش دهند. می توانید به راحتی با استفاده از سبک های جدید یا سنتی، از شرکت های بازسازی خانه بخواهید که فضای دلنشینی را برای شما فراهم کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم مراجع معتبر و شرکت های نامدار بازسازی آپارتمان، خانه و خانه کلنگی را به شما معرفی کنیم و به فواید بازسازی منزل قدیمی بپردازیم.
شما می توانید برای مشاهده محصولات و خدمات این شرکت ها در زمان برگزاری نمایشگاه ساخت و ساز در نمایشگاه بین المللی تهران حضور به هم رسانید.

برترین شرکت های بازسازی ساختمان در سال 1402
شرکت مهندسی پاراکس سازه غرب
به طور مستقیم با سازنده و اجرا کننده در ارتباط هستید شرکت مهندسی پاراکس سازه غرب طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تجهیز واحد مسکونی با شرایط ویژه بازسازی ساختمان ، نوسازی ساختمان ، هوشمندسازی ساختمان BMS و تامین داکت اسپلیت سرمایشی و گرمایشی شرکت مهندسی پاراکس سازه غرب با هدف تامین نیاز هموطنان عزیز در زمینه طراحی داخلی، بازسازی ساختمان ، دکوراسیون ساختمان های مسکونی و تجاری ، تامین و فروش داکت اسپلیت سقفی و هوشمندسازی ساختمان تاسیس گردیده است. مفتخر هستیم که به عنوان نماینده انحصاری شرکت های معتبر در زمینه بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی در خدمت شما هستیم.

آدرس: تهران، منطقه 22 شهرک یاس خیابان سهرابی پ 5
وب سایت: https://bazsazinosazi.com

تلفن: 09126543508
شرکت مهندسی پاراکس سازه غرب
سام آرایه پارسیان
شرکت سام آرایه پارسیان، یکی از بهترین شرکت های بازسازی است که در زمینه طراحی و اجرای پروژه های بازسازی دولتی و خصوصی توانمندی های بالایی داشته و پروژه های بی نظیری را به اجرا درآورده است. این شرکت که از سال 1389 به صورت حرفه ای در مرمت ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری فعالیت داشته، خدمات ارزشمندی را با بهره مندی از نیروهای اجرایی مجرب خود به مشتریان ارائه کرده است.

آدرس: تهران، ستارخان، بعد از پل ستارخان، روبروی خشکبار ایوب، کوچه حجت، پلاک 1
وب سایت: www.samarayehparsian.com
تلفن: 02146129620
سام آرایه پارسیان
طراحی دکوراسیون داخلی ساختمونی ها
یکی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان، معماری ساختمونی ها است که در حوزه طراحی دکوراسیون و بازسازی و نوسازی ساختمان ها، فعالیت گسترده ای داشته و با تکیه بر تجربه و تخصص پرسنل فنی خود، بهترین نتیجه را در این حوزه بدست آورده است. می توانید برای طراحی و دکوراسیون داخلی، طراحی نما، محوطه سازی، تاسیسات، سقف های دکوراتیو، هوشمندسازی و … از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

آدرس: تهران، نازی آباد، خیابان نیکنام شمالی، پلاک 3
وب سایت: www.sakhtemuniha.com
تلفن: 02155070135
طراحی دکوراسیون داخلی ساختمونی ها

بازسازی ساختمان قاف
شرکت معماری قاف، یکی از بهترین بازسازی منزل و آپارتمان است که بر روی اجرای معماری ایراین تمرکز داشته و از تیمی متخصص و مجرب بهره برده است. یکی از دلایل کیفیت بالای بازسازی و طراحی پروژه های قاف نیز همین است. استفاده از خدمات حرفه ای، دانش روز و طراحی هایی به سبک نوین، باعث شده است که در طی بازسازی های انجام شده، محیطی زیبا و آرام برای ساکنین فراهم شود.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، روبروی حسینه ارشاد، کوچه هدیه، پلاک 8 ، واحد 14 ، طبقه 5
وب سایت: www.studioghaaf.com
تلفن: 02128428841
بازسازی ساختمان قاف
طراحی دکوراسیون داخلی آیریا
شرکت آیریا، یکی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان است که بازسازی و نوسازی ها را با در نظر گرفتن جزئیات ارائه کرده و برآورد هزینه کار را در ابتدا به شما اعلام خواهد کرد. بدین ترتیب خواهید توانست در خصوص ترمیم ساختمان خود، تصمیمات آگاهانه ای بگیرید. تیم متخصص و با تجربه آیریا باعث شده است که در بالاترین کیفیت، بیشتری دقت و مدت زمان اندک، پروژه های مشتریان اجرا شود.

آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان سربداران، پلاک 1
وب سایت: www.airia.ir
تلفن: 02188851643
مارلا
شرکت بازسازی منزل مارلا یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی است که سازه های اداری، مسکونی و تجاری را طراحی کرده و بازسازی می نماید. یکی از مزیت های این شرکت معماری آن است که از طراحی های منحصر به فرد و خلاقانه برای ایجاد زیبایی در فضای داخلی استفاده کرده و یکی از برندهای نام آشنا در این حوزه است. مارلا با استفاده از اصول فنگشویی، فضاهای شیک و آرامبخشی را ایجاد می نماید که می تواند رضایت مندی هر مشتری را کسب کند.

آدرس: تهران، ونک، ملاصدرا، شیراز شمالی، نبش کوچه غفوری، پلاک 4 ، طبقه 5 واحد 9
وب سایت: www.marellads.com
تلفن: 02128427660
طراحی دکوراسیون داخلی مارلا
بازسازی ساختمان زاها
استودیو معمارى زاها، از جمله شرکت های بازسازی ساختمان است که از سال 1390 در این حوزه فعالیت داشته و بازسازی و نوسازی پروزه های ساختمانی را در کاربری تجاری، اداری و مسکونی به اجرا درآورده و انواع پروژه های ویلایی مدرن را طراحی نموده است. پرسنل متخصص و حرفه ای زاها باعث شده اند که تکنیک های خلاقانه ای در این پروژه ها اجرا شده و ظاهری متفاوت را به نمای داخلی دکوراسیون ببخشد.

آدرس: تهران، میدان ونک، ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان سامان، پلاک 67 ، واحد 7
وب سایت: www.zaha-studio.com
تلفن: 02188606553
بازسازی ساختمان زاها

بازسازی منزل
بازسازی ساختمان هوم سرویز
هوم سرویز یکی از بهترین شرکت های بازسازی داخلی است که تیمی متشکل از افراد تحصیل کرده و با تجربه بوده که در این حوزه سابقه مفیدی دارند. شما می توانید نوسازی ساختمان خود را متناسب با بودجه ای که دارید، به این شرکت بسپارید. برای دریافت مشاوره های تخصصی و برآورد ابتدایی هزینه، می توانید با کارشناسان هوم سرویز در ارتباط باشید.

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، ابتدای خیابان 16 آذر، پلاک 78
وب سایت: www.homeservize.com
تلفن: 02191001332
شرکت های بازسازی خانه
طراحی دکوراسیون داخلی تهران ایده
شرکت تهران ایده یکی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان است که دارای سابقه ای 13 ساله در این زمینه بوده و مطابق با اصول و استانداردهای تعیین شده، خدمات مهندسی بازسازی را ارائه می نماید. می توانید آسوده خاطر باشید که بازسازی ساختمان خانه یا محل کار شما، با کیفیت بالا طراحی شده و بازسازی مستحکمی انجام خواهد شد.

آدرس: تهران، یوسف آباد، ضلع شمال غربی میدان سلماس، جنب بانک پارسیان، شماره 27، واحد 2
وب سایت: www.tehranidea.com
تلفن: 02166956304
بازسازی خانه - بازسازی آپارتمان
معماری هیرادانا
گروه بازسازی خانه هیرادانا یکی از بهترین شرکت های بازسازی ساختمان است که در این حوزه دارای یک دهه تجربه بوده و با بهره مندی از پرسنل متخصص خود، در اجرای طراحی داخلی ساختمان هایی که کاربری های مختلف مسکونی یا اداری دارند، موفقیت های بالایی را کسب نموده است.

آدرس: تهران، جنت آباد مرکزی، شاهین شمالی، جنب بانک پاسارگاد، پلاک 3
وب سایت: www.hiradana.com
تلفن: 02144274146
بازسازی منزل قدیمی - بازسازی خانه کلنگی
شرکت های بازسازی خانه
آشنایی با شرکت های بازسازی خانه و آگاهی از تعرفه های آن ها به مشتریان کمک می کند تا ایده آل ترین شرکت را انتخاب نمایند. این موضوع هم برروی کیفیت بازسازی منزل و هم برروی قیمت نهایی پروژه تاثیرگذار است. امروزه شرکت های بازسازی خانه اقدامات بسیار زیادی در راستای جلب توجه مشتریان انجام می دهند. تغییرات و انجام کلیه دکوراسیون داخلی و خارجی، انجام تعمیرات و بازسازی آپارتمان، بازسازی خانه کلنگی، بهبود استحکام منازل و ارائه خدمات انتخاب رنگ و مدل دکوراسیون به مشتریان، از مهم ترین اقدامات شرکت های بازسازی خانه محسوب می شوند. در نتیجه مشتریان جهت ثبت سفارش و ایجاد تغییرات در بازسازی منزل می توانند ابتدا شرکت ها را با یکدیگر مقایسه، و سپس بهترین انتخاب را داشته باشند.

بازسازی خانه چیست؟
بازسازی خانه به مجموعه اقدامات تعمیرات، افزایش استحکامات، ایجاد دکوراسیون و متحول سازی نقشه ساختمان گفته می شود که علاوه بر زیبایی و افزایش استحکام، نوعی سرمایه گذاری نیز محسوب می شود. فرایند بازسازی خانه با هزینه بسیار مناسب موجب می شود تا محل زندگی شما به شکل شگفت انگیزی متغییر شده و به محل جذاب تری برای زندگی تبدیل شود. اما سوال! بازسازی ساختمان چه تاثیری برروی قیمت آن دارد؟ بازسازی خانه کلنگی یا آپارتمان موجب می شود ملک، ظاهری زیباتر و استحکاماتی قوی تر نسبت به سن اولیه ساختمان پیدا کند. در نتیجه این موضوع علاوه بر مبحث ایمنی سازه، موجب می شود مشتریان زیادی طالب ملک مذکور باشند. به همین علت، بازسازی خانه نوعی سرمایه گذاری نیز به حساب می آید.

بازسازی منزل قدیمی چه فوایدی دارد؟
یکی از رایج ترین سوالات مشتریان این است که بازسازی منزل قدیمی چه فوایدی دارد؟ بازسازی منزل قدیمی می تواند فواید متعددی داشته باشد. در اغلب موارد ساکنین منزل و اعضای خانواده از قدیمی بودن بافت ساختمان به ستوه آمده اند. بنابراین این افراد می خواهند با انجام بازسازی منزل، تغییرات زیادی ایجاد کنند و منزلشان را به محلی زیباتر، با ارزش تر و ایمن تر از گذشته تبدیل نمایند. اما به سوال اصلی بپردازیم، بازسازی منزل قدیمی چه مزایایی به همراه دارد؟ در لیست زیر به فواید بازسازی منزل قدیمی می پردازیم:

افزایش سطح ایمنی و بالارفتن استحکام سازه
ایجاد تغییرات متعدد در نقشه ساختمان و دکوراسیون داخلی و خارجی
بالا رفتن ارزش و قیمت سازه
القای حس آرامش به ساکنان منزل
بازسازی خانه کلنگی و زنده شدن خاطرات کودکی
بازسازی خانه کلنگی به چه صورت انجام می شود؟
بازسازی خانه کلنگی یکی از چالش برانگیزترین موارد در بازسازی خانه است. امروزه شرکت های بازسازی خانه خدماتی را به عنوان بازساازی خانه کلنگی به مشتریان ارائه می دهند. این روش از بازسازی به دلیل قدیمی بودن سازه کار دشوارتری به حساب می آید. در نتیجه بازسازی خانه کلنگی اغلب با هدف زنده شدن خاطرات کودکی صورت می گیرد. زیرا، در غیر این صورت ساخت و ساز گزینه بهتری محسوب می شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که بازسازی منزل قدیمی نیازمند دانش، تجربه و ابزار مدرن است. بنابراین فرایند بازسازی این املاک را باید به شرکت های بازسازی باتجربه و معتبر بسپارید.

تفاوت بازسازی خانه و بازسازی آپارتمان چیست؟
در بازسازی خانه و آپارتمان یک تفاوت بسیار مهم وجود دارد که اغلب افراد به آن توجهی ندارند. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در بازسازی آپارتمان، شرکت های بازسازی خانه محدودیت بیشتری دارند. زیرا، ایجاد تغییرات و افزودن دکوراسیون به دلیل وجود بنای آپارتمانی، دشوارتر است. رفت و آمد، جابجایی ابزار، انتقال مصالح به واحد و محدودیت در تغییرات نقشه ساختمان از مهم ترین دلایل محدودیت بازسازی آپارتمان نسبت به خانه کلنگی است. بنابراین، ممکن است قیمت و هزینه بازسازی خانه کلنگی و آپارتمان با یکدیگر متفاوت باشند.

ساخت تاسیسات و بازسازی ساختمان

در این بخش از کار تعمیرات ، ساخت تاسیسات ، آجر چینی و دیوار چینی ، لوله کشی آب و گاز و تعبیه سیستم های سرمایشی و گرمایشی توسط متخصصین گروه پاراکس سازه غرب انجام می شود. اگر پنجره ها قدیمی شده اند و نیاز به تغییر دارند باید عوض شوند تا در ظاهر خانه تغییر اساسی ایجاد گردد. کانال کشی کولرها یکی از مباحث مهم است که باید حتما انجام پذیرد تا در ظاهر خانه تغییر زشتی ایجاد نکند. اگر پله ها و یا تراس نیاز به فلز و جوشکاری داشته باشند باید به انجام این امور هم پرداخت.

مراحل بازسازی ساختمان به صورت زیر می باشد :
در فاز اول کارشناسان گروه پاراکس سازه غرب از محل پروژه بازدید می کنند . اموری مانند نقشه برداری عکاسی و فیلمبرداری از محل پروژه انجام می شود . بعد از بررسی های انجام شده مشاوره در زمینه بازسازی ساختمان و دکوراسیون منزل انجام می شود در مراحل بعدی بعد از انجام ماذکرات و تکمیل پرسشنامه سوالات کارفرمایان محترم ، هزینه طراحی اعلام ودر صورت تایید کارفرما عقد قرارداد انجام می گیرد. بعد از اینکه طرح اولیه آماده ارائه به کارفرما گردید، جلسه ای به منظور بررسی طرح با کارفرما انجام می شود. طراحی داخلی منزل بر اساس اصول استاندارد معماری داخلی انجام می گیرد. طراحان توانمند گروه پاراکس سازه غرب با رعایت نکات مهمی مانند به کارگیری رنگ متناسب با سن افراد، نور مناسب و کافی در فضا، تعریف فضاهای مشخص و …. در طراحی در تلاشند که طرحی کاربردی و زیبا تحویل کارفرمایان محترم بدهند.

بعد از تایید طرح توسط کارفرما مجریان گروه پاراکس سازه غرب برای شروع مراحل بازسازی مانند تخریب دیوارها و … ، حمل نخاله ها، کف سازی، لوله کشی، برق کشی و …. آماده می شوند.

تخریب و بازسازی ساختمان

در مرحله اول بازسازی، مهندس ناظر به بررسی دقیق فضاها و بافت های فرسوده می پردازد. به طور مثال اگر فضایی دچار تخریب شده باشد ابتدا علت تخریب مورد بررسی قرار می گیرد و بعد اقدامات لازم برای بازسازی فضا انجام می شود. در بعضی موارد ترکیدگی لوله ها در بعضی از قسمت ها باعث ایجاد نم زدگی در دیوارها و یا حتی سقف می گردد که کارشناسان زبده گروه پاراکس سازه غرب با بررسی این موارد بازسازی ساختمان را انجام می دهند.


شرکت ساختمانی پاراکس سازه غرب آماده خدمت رسانی به همشهریان خوب تهرانی در زمینه بازسازی ساختمان می باشد .

انجام بازسازی ساختمان,بازسازی تخصصی ساختمان,اجرای نوسازی ساختمان,بازسازی ساختمان اداری تجاری,بازسازی سقف آپارتمان,شرکت بازسازی خانه,نوسازی ویلا,بازسازی باغ و ویلا,تعمیر منازل,نوسازی اداری,بازسازی پروژه ساختمانی,بازسازی و تعمیرات ساختمان,بازسازی خانه باغ,بازسازی مدرن ساختمان,بازسازی و دکوراسیون داخلی ساخت,بازسازی خانه ها,بازسازی و نوسازی ویلا,تعمیرات و بازسازی ساختمان,بازسازی کامل ساختمان,بازسازی فضای اداری,قیمت بازسازی نمای ساختمان,تعمیرات داخلی ساختمان,طراحی و بازسازی منزل,بازسازی آپارتمان,بازسازی صفر تا صد خانه,مجری بازسازی ساختمان,نوسازی منزل,نوسازی منازل,نوسازی مدارس,بازسازی دفتر کار,بازسازی داخلی منزل,تعمیر نمای ساختمان,نوسازی ساختمان مسکونی,پیمانکاری بازسازی ساختمان,بازسازی سقف شیروانی,بازسازی ساختمان حرفه ای,انجام تعمیرات ساختمان,بازسازی پروژه های مسکونی,تعمیرات ساختمان مسکونی,بازسازی خانه آپارتمانی,تعمیرات تاسیسات ساختمان,ترمیم و مقاوم سازی سازه های بتنی,بازسازی فضاهای داخلی,بازسازی فضای مسکونی,بازسازی سوله,نوسازی

#آجر_نما

گفت و گو با شرکت مهندسی پاراکس سازه غرب

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×