menu

ثبت آگهی رایگان

نمای داخلی آجری

نمای-داخلی-آجری

دیوارهای ساده و بدون بافت امروزی آن قدر تکراری شده اند که دیگر با کاغذدیواری واستیکر هم جلوه ای پیدا نمیکنند. برای آنکه تنوعی به خانه خود ببخشید و حس نوستالژی و آرامش بخشی و گرمی به دست آورید بهتر است از آجر به عنوان نمای یکی از دیوارهای داخلی استفاده کنید.

آجر که یکی از قدیمیترین مصالح پر کننده در ساختمان به شمار می رود امروزه می توان آن را به عنوان یک پوشش زیبا و با احساس در نمای داخلی ساختمان به کار برد. در این دوره که افراد به معماری مدرن روی آورده اند برای تنوع جالب است که طرحی کلاسیک را با مدرن در آمیزید تا فضایی مطلوب تر، عاشقانه و رمانتیک را تجربه کنید.

یکی از دیوارهای خانه خود را به دلخواه انتخاب کنید، البته بهتر است دیواری برگزینید که تمرکز بیشتری روی آن است، یعنی چیدمان مبلمان و تلویزیون و سایر وسایل دکور با آن تنظیم میشود تا تأثیر خود را بیشتر و بهتر القا کند.

انواع آجر

1-آجر 3سانتی (تک رنگ )

2-آجر 3 سانتی مدل رندوم

3-آجر کامپوزیتی در رنگ های مختلف

4-آجر معمولی با ابعاد 11-5 .5-22

روش های اجرا

آجرهای 3سانتی و کامپوزیتی را می توان در رنگ های مختلف و با بندکشی متناسب با رنگ آجر استفاده کرد.

آجر معمولی با تزیین رنگ

آجرهای معمولی را میتوان پس از اجرا به گونه ای که با دکور هماهنگی داشته باشد رنگ کرد که یک هارمونی را در فضای داخلی ایجاد نمود یا اینکه از رنگ سفید برای رنگ آمیزی دیوار استفاده کرد. با این کار یک دیوار ساده با رنگی دل انگیز و رویایی، با بافتی جذاب و لطیف را خواهید داشت که با نظاره کردن به آن حس آرامش و دل انگیزی به شما خواهد داد.

اجرای نمای آجری با تاقچه

خانه های قدیمی اغلب دارای تاقچه های گچی بودند که در چند دهه اخیر این عنصر از معماری داخلی حذف شده اند ، اما حال اجرای تاقچه آجری بر روی دیوار کاری است منحصربه فرد و جذاب که حس بسیار خوبی را به انسان میبخشد.

دیوار آجری مشبک

اجرای مشبک دیوار جداکننده راهرو ورودی به پذیرایی جلوه ویژه ای به فضا میدهد و با یک نورپردازی مناسب، میتوان اثری هنری خلق کرد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 176

فهرست مطالب شماره 176

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×