menu

ثبت آگهی رایگان

کاشی هایی برای آشپزخانه

کاشی-هایی-برای-آشپزخانه

گروه معماری ودکوراسیون:لازم نیست حتماً از سنگ برای تزئین دیوار آشپزخانه استفاده کنید، میتوانید از کاشیهای شیشه ای، آینه ای و موزاییکی هم استفاده کنید تا به آشپزخانه خود زیبایی منحصر به فردی بدهید. پس زمینه را میتوان مهم ترین بخش تزئینی آشپزخانه دانست. مهم نیست چه جنسی برای آن انتخاب میکنید، در هر صورت نقطه توجه و جلوی دید است. کاشی محبوب ترین گزینه برای این نقطه است، زیرا سبک کاشی، قیمت و کاربرد آن انعطاف بیشتری دارد.

کاشیهای برش لیزری

این کاشیها باظرافت فراوانی با لیزر برش میخورند و طرح هایی به وجود می آورند که وقتی کنار هم قرار میگیرند، گویی یک پازل درست شده است. حواستان به قیمت آنها باشد چون اغلب آنها از مواد با ارزشی همچون کوارتز و مرمر یا با شیشه های نقره و طلایی دست ساز تولید شده اند.

کاشیهای آینه ای

کاشیهای آینه ای ریز فراوانی کنار هم قرار میگیرند و زمینه ای شبیه به یک آینه بزرگ درست میکنند. چیزی شبیه به این برای پس زمینه آشپزخانه بسیار مناسب است زیرا زیبایی منحصر به فردی به فضا میدهد. کاشی قطری کاشی معمولی را کمی زاویه بدهید و آن را به شکل قطری نصب کنید. یادتان باشد که طرح قطری به 10 درصد کاشی بیشتر نیاز دارد. طرح های قطری کار و انرژی و دقت زیادی میبرند.

کاشی گل درشت

طرح های درشت و پررنگ اخیراً مد شده اند. سعی کنید از طرح های درشت برای آشپزخانه تان استفاده کنید. کمپانی های بسیاری اقدام به تولید کاشیهایی سفارشی با طرح هایی شبیه کاغذدیواری میکنند. برای مدل های گل درشت باید حتماً از قبل کاشیها را طوری تنظیم کنید که گل ها ناقص نشوند.

کاشیهای آجری شکل

یکی از محبوب ترین طرح ها همین طرح است که همیشه مد است و هیچ وقت کهنه نمیشود. کل دیوار را تا سقف میتوانید از این کاشیکار کنید. کاشی جناغی با طرح کاشی های جناغی به دیوار آشپزخانه خود بافت بیشتری بدهید. این کاشیها معمولاً پشت شان توری است که همه کاشیها را کنار هم نگه میدارد. کاشیهای خاص خودتان را به کاشیهای مربعی محدود نکنید. بسیاری از سازندگان از تولید طرح ها و رنگ های خاص به خود میبالند.

کاشیهای موزاییکی سفارشی

اگر بودجه کافی داشتید، میتوانید سفارش طرح دلخواه تان را بدهید. در اینجا طرح دیوار آشپزخانه با کاشیهای موزاییکی کار شده که هر یک بامهارت برش خورده و کارشده اند. بعضی از طرح های خاص را سازندگان کاشی میتوانند برایتان بسازند و بعضی دیگر را باید حتماً یک هنرمند پیدا کنید تا برایتان کار کند.

انواع کاشی و سرامیک

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 162

فهرست مطالب شماره 162

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×