menu

ثبت آگهی رایگان

ماندگاری در بازار نیازمند نوآوری است

ماندگاری-در-بازار-نیازمند-نوآوری-است

ده ساله بود، که تصمیم گرفت برای داشتن استقلال مالی کارکند، باوجودی که خانواده از توان مالی کافی برخوردار بود ولی معتقد بود نباید وقتش را به بطالت بگذراند. از این رو صبح ها به مدرسه میرفت و بعد از ظهرها کارمیکرد.

به همین منوال، سالهای زیادی از ساعت شش و نیم صبح تا هفت شب کار میکرد تا ثمره این تلاش موجب شد تا برند تکشید فام که تولید کننده انواع چراغ های روشنایی محوطه ای است، خلق شود.

داوود عسگری مدیر و موسس برند تکشید فام امروز با افتخار ازتولیداتش در بخش چراغهای محوطه ای سخن می گوید که به لحاظ کیفی از مشابه اروپایی خود نیز بهتر و بالاتر است.

وی که از جمله مدیران کارآفرین و موفق کشورمان است، در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت: سال 76 با سرمایه 50 میلیون تومان، واحد تولیدی تکشید فام را راه اندازی کردم و از همان ابتدا تمام سعی ام معطوف به تولیدمحصولی باکیفیت و البته نوآورانه بود.

وی افزود: از این رو هر روز بیش از قبل دامنه طراحی و نوآوری در کارم را گسترش دادم.

عسگری که دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است،به ثبت چهار طرح پلت فرم تولید چراغ های روشنایی ویژه محوطه اشاره کرد و اظهار داشت: به عنوان نخستین ایرانی توانستم چهار طرح پلت فرم در بخش تولید چراغ های محوطه ای را ثبت ملی کنم که به موجب ارائه این طرحها موفق به کسب دکترای افتخاری از کشور انگلستان شدم.

وی افزود: این چهار طرح منحصر به کشور ایران است و از این رو تنها برند تکشیدفام تولید این مدل از چراغ های محوطه ای را در جهان در دست دارد.

وی با بیان اینکه تولید چراغ های محوطه ای در واحد تولیدی تکشید فام به روش دایکاست است، تصریح کرد:هم اکنون 20 درصد از نیاز بازارداخلی دراین بخش توسط تکشیدفام تامین می شود.

عسگری با اشاره به اینکه واحد تولیدی تکشید فام برای 25 نفر به صورت مستقیم و برای 100 نفربه صورت غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است، گفت:کیفیت تولیدات تکشید فام به اندازه ای بالاست که برخی از بازرگانان به اسم کالای اروپایی، آن را به کشورهای عربی می فروختند.

وی ادامه داد: با اطمینان در مورد کیفیت محصولات تکشیدفام می گویم که حتی بالاتر از کیفیت محصولات آلمانی و ایتالیایی است.

وی در خصوص قیمت محصولات تکشیدفام نیز گفت: قیمت تمام شده محصولات ما بسیار پایین تر از مشابه خارجی است به طور نمونه در حالی که نرخ یک مدل چراغ محوطه ای تولیدی کشورهای اروپایی،70 دلار است همان چراغ با کیفیتی به مراتب بالاتر توسط تکشید فام به قیمت 15 دلار عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت فراهم شدن بستر صادرات ، تولیدات تکشید فام به راحتی می تواند بازار کشورهای اروپایی را از آن خود کند، تصریح کرد: متاسفانه نبود حمایت دولتی از تولید کنندگان وطنی در بخش تولید و صادرات موجب شده تا دیگر تولید کالای مرغوب توجیه اقتصادی نداشته باشد و هرروز شاهد خروج صنعتگران بیشتری از چرخه اقتصاد مولد باشیم.

این کارآفرین یکی از مهمترین مشکلات بخش تولید را بحث مالیات و بیمه کارگری عنوان کرد و گفت: اگر روند مشکلات و عدم حمایت دولت از صنعتگر وطنی به همین شکل تداوم یابد قطعا صنعت کشور زمین می خورد و این یک هشدار جدی برای اقتصاد مولد و مقاوتی است

وی با بیان اینکه نخستین ایرانی در جهان هستم که صاحب سبک در تولید چراغ های محوطه ای و روشنایی هستم، اظهار داشت: در مورد تولید پلت فرم های چراغ های محوطه ای در یک مقطع زمانی فراهم شد که از ایران بروم ولی من نرفتم چون دوست دارم برای کشور خودم کار کنم و افتخار کسب کنم. متاسفانه گاهی اوقات که فشارمشکلات زیاد می شود، به خودم میگویم شاید اشتباه کردم که ماندم.

وی با تاکید بر اینکه عرق ملی و وطنی اش اجازه نمی دهد که صنعت و هنرش رو در جایی غیر از این سرزمین دایر کند، به صنعتگران جوان توصیه کرد:اگر به دنبال ماندگاری تولیدتان هستید هرگز به دنبال کپی کاری نروید چرا که در بازارتنها نوآوری و کیفیت جواب می دهد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×