menu

ثبت آگهی رایگان

در و پنجره یو پی وی سی را با گارانتی بخرید

در-و-پنجره-یو-پی-وی-سی-را-با-گارانتی-بخرید

چند سالی است که استفاده از در و پنجره های یو پی وی سی (دو جداره) در سطح ساختمانهای شهرهای بزرگ کشور فراگیر شده است. از این رو در این شماره با برخی از دست اندارکاران تولید و فروش این نوع در و پنجره به گفتگو نشستیم و از آنها در مورد ویژگی های پروفیل مرغوب پرسیدیم.

نیما رازقی تولید کننده پروفیل نوویتا در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با اشاره به اینکه مردم در هنگام خرید در و پنجره یو پی وی سی حتما نسبت به دریافت خدمات گارانتی از سوی شرکت تولید کننده مصر باشند، اظهار داشت: تمامی محصولات شرکت نوویتا دارای گارانتی 25 ساله هستند و در صورت دفرمه شدن مورد تعویض قرار می گیرند.

وی افزود: یکی از نکاتی که خریداران باید در هنگام انتخاب و خرید به آن توجه داشته باشند این است که پروفیل های به کار رفته در در و پنجره یو پی وی سی می بایست از استقامتی برخوردار باشند که تغییر حالت ندهند. به گفته این تولید کننده، تغییر حالت و تغییر رنگ می تواند به معنای نداشتن استقامت ونامرغوب بودن پروفیل بکار رفته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزن سنگین در و پنجره های دو جداره می تواند دلیل بر مرغوب بودن پروفیل به کار رفته در آن تلقی شود یا خیر، اظهار داشت: لزوما خوب بودن یک در و پنجره یو پی وی سی، وزن سنگین آن نیست چرا که در حال حاضر صنعتگران داخلی و خارجی سعی دارند تا حد امکان پروفیلی تولید و عرضه کنند که در عین مرغوبیت بالا، سبک باشد.

پنجره یو پی وی سی قادر به تحمل بیش از150 کیلوگرم است

بهره مند یکی از کارشناسان صنعتی در و پنجره های یو پی وی سی با بیان اینکه پروفیل یو پی وی سی مرغوب، ماده ای قوی و بادوام برای ساخت پنجره دوجداره هست، گفت: در پنجره های یو پی وی سی فریم پنجره ها توسط دستگاه جوش از گوشه ها در هم ذوب شده و با دیگر قسمت های پنجره یکپارچه می شوند به صورتی که یک فریم پنجره یو پی وی سی با پروفیل و جوش استاندارد در حالت نصب شده علاوه بر وزن خود و شیشه دوجداره به راحتی قادر به تحمل بیش از صد و پنجاه کیلوگرم وزن و فشار اضافی خواهد بود.

وی افزود: خواص منحصربه فرد و مقاومت بالا پروفیل های یو پی وی سی، در و پنجره هایی با عمر طولانی تر و قابل اعتمادتر برای مصرف کنندگان فراهم می کند. به گفته این کارشناس صنعتی، پروفیل های یو پی وی سی استاندارد دارای مقاومت بالا و درعین حال خاصیت ارتجاعی هستند.

بهره مند اظهار داشت: خاصیت ضربه پذیری پروفیل های مرغوب موجب می شود که ضربه هایی که توسط اجسام سخت به آن ها وارد می شود را به راحتی تحمل کنند. وی ادامه داد: همچنین ضربه هایی که موجب غر و دفرمه شدن در و پنجره های آلومینیومی و حتی آهنی می شوند در پروفیل های یو پی وی سی با توجه به خاصیت ارتجاعی آنها بی تأثیر است. به گفته این کارشناس در پروژه های بازسازی ساختمان، پنجره های یو پی وی سی بر روی فریم پنجره های قدیمی نصب می شوند که با توجه به خاصیت ارتجاعی این پروفیل ها، پنجره های مذکور نیاز به بادخور کمتری خواهند داشت و در نتیجه این پنجره ها گزینه مناسب تری برای پروژه های بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی هستند.

گفتنی است شرایط جوی تأثیری روی UPVC ندارد و در صورت ایجاد خراش بر روی سطح پروفیل یو پی وی سی سطح زیرین خراش نیزهمان یو پی وی سی است و تغییری در مقاومت آن در شرایط آب و هوایی بوجود نمی آورد. همچنین طی فرایند ترکیب مواد و ساخت پروفیلهای درب و پنجره UPVC فقط بخار آب ایجاد می شود که این فرایند هیچگونه مواد سمی و زائدی وارد محیط زیست نمی کند، از این رو پنجره های یو پی وی سی را پنجره های دوستدار محیط زیست نیز می نامند.

کلیه مواد UPVC که در ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی استفاده می شود قابل بازیافت نیز هست؛ و استفاده از آن، زباله و آسیب های محیطی را به حداقل ممکن می رساند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 328

فهرست مطالب شماره 328

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×