menu

ثبت آگهی رایگان

چینی بهداشتی

چینی-بهداشتی

گروه بازار ساختمان: چینی بهداشتی معمولاً شامل انواع چینی های زجاجی و نیمه زجاجی است. کاربرد اصلی این نوع فرآورده ها به صورت دستشویی، کاسه توالت، زیر دوشی و ... می باشد. چینی های بهداشتی در انواع مرغوب خود خواصی از قبیل استحکام پخت و خشک بالا، مقاومت شیمیایی بالای لعاب دارند و همچنین از آنجا که این فرآورده ها تک پخت هستند، فرمولاسیون همراه با رژیم حرارتی پخت باید طوری طراحی شود که قطعات حجیم چینی بهداشتی در پروسه تولید دچار ترک تأخیری نگردند. شکل دهی در این صنعت عمدتاً به روش ریخته گری دوغابی انجام می گیرد، بنابراین کیفیت دوغاب و خواص ریخته گری از اهمیت بالایی برخوردار است.در ادامه سلسله مطالب کالای برتر در این شماره از نشریه به بررسی بازار چینی بهداشتی می پردازیم با این توضیح که مطالب ارائه شده نظرات تولیدکنندگان و فروشندگان بوده و پیام ساختمان از طرح نظرات منتقدان و کارشناسان استقبال می کند.

مشخصات چینی بهداشتی مرغوب

امید راد، کارشناس صنایع چینی در مورد مشخصات یک چینی بهداشتی خوب به پیام ساختمان گفت: همه ما روزانه از محصولات چینی بهداشتی به دفعات در منزل ، محل کار ، مساجد ، مدارس ، رستوران ها ، هتل ها و ... استفاده می کنیم . اما ممکن است مشخصات یک چینی بهداشتی خوب را ندانیم. وی افزود: بعضی خریداران چینی بهداشتی بدون توجه به ویژگی های آن اقدام به خرید یک محصول چینی بهداشتی می کنند اما مهم ترین مواردی که مشتری هنگام خرید چینی بهداشتی از لحاظ ظاهری باید مورد توجه قرار دهد عبارتند از :
شفافیت لعاب : این خاصیت لعاب که در اثر استفاده از مواد مرغوب و شرایط پخت مناسب ایجاد می گردد موجب درخشندگی و زیبایی هرچه بیشتر محصول می گردد. میزان آن به طور دقیق از میزان برگشت نور تابیده شده به قطعه قابل اندازه گیری می باشد . همچنین اگر قطعات مختلف را در زیر نور کافی قرار دهیم با چشم معمولی قابل مقایسه و انتخاب می باشد . وضوح تصویر انعکاسی از یک شیء، معیار مناسبی برای سنجش شفافیت قطعه می باشد .
سطح لعاب : یک سطح لعاب مرغوب ، سطحی است که وقتی در زیر نور کافی بدان نگاه می کنید کاملاً صاف ، بدون موج و فاقد ناهمواری و یا فرورفتگی و بر آمدگی های قابل لمس باشد . لعابی که دارای این موارد است عمدتاً جرم گیر بوده و پس از استفاده مکرر به سختی تمیز می گردد .
ترک های روی بدنه : هنگام خرید یک قطعه تمام زوایای آن را مورد بررسی قرار داده و از عدم وجود کوچک ترین ترک ها اطمینان حاصل نمایید . زیرا وجود حتی یک ترک بسیار کوچک ، ممکن است به مرور زمان پیشرفت نموده و موجب شکسته شدن قطعه گردد .
ترک های بسیار ریز ( مویی ) بر روی لعاب : این گونه ترک ها عمدتاً با چشم قابل مشاهده نبوده و تنها با کشیدن ناخن روی سطح لعاب می توان به وجود آنها پی برد . این ترک ها می تواند به شکل ترک های ممتد و بلند و یا تار عنکبوتی باشد که بر اثر شوک حرارتی یا عدم تطابق ضریب انبساط حرارتی بدنه و لعاب رخ می دهد .

اصول محاسبه شده علمی

منفرد یکی از کارمندان شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مینا در مورد محصولات این شرکت گفت: این شرکت اولین تولیدکننده چینی بهداشتی استاندارد شامل انواع روشویی های ،توالت فرنگی و توالت های تخت است و تمام محصولات از مواد درجه 1 و با برترین تکنولوژی جهانی تولید می شود. وی ویژگی محصولات شرکت متبوعش را طرح و زیبایی منحصربه فرد با اصول محاسبه شده علمی عنوان نمود و افزود : کالاهای این شرکت را می توانید با برند مینا در کشورهای همسایه نیز ببینید.

تنوع طرح و رنگ مطابق سلیقه مشتری

احمدی، مدیر فروش کارخانه چینی بهداشتی پارس سرام با بیان این مطلب که این شرکت دارای بخش های طراحی،هنری،خلاقیت،تکنیک، آزمایشگاه ها و بخش ویژه کنترل کیفی در زمینه تولید و ساخت انواع قطعات چینی بهداشتی است ،گفت: تولیدات این کارخانه شامل تولید مدل های متنوع از قبیل روشویی کابینتی ، توالت های فرنگی ، زیر سنگی،توالت های زمینی (ایرانی)و انواع روشویی و پایه در سایزهای مختلف می باشد. وی مزایای محصولات تولیدی شرکت متبوعش را تغییرناپذیری لعاب در شوک های حرارتی گرما و سرما عنوان کرد و گفت: تنوع طرح و رنگ مطابق با سلیقه های مختلف از ویژگی محصولات این شرکت است .
احمدی رنج قیمت توالت زمینی را از 38 هزار تومان تا 53 هزار تومان، رو شویی پایه دار را از 50هزار تومان تا 100هزار تومان و توالت فرنگی را از 240 هزار تومان به بالا عنوان کرد.

منطبق با محاسبات جهانی

یکی از نمایندگان فروش کارخانه چینی آلات بهداشتی الماس نوید یزد به پیام ساختمان گفت: این شرکت با بهره مندی از نیروهای متخصص و ارتقای کیفیت محصولات و گسترش کمی تولیدات خود تلاش کرده است کالایی درخور مردمان ایران زمین و برای صادرات تهیه کند . وی ویژگی های مهم محصولات تولیدی شرکت الماس نوید یزد را کیفیت مواد اولیه،تنوع طرح ،طراحی اصولی منطبق با محاسبات جهانی و در نهایت مقاوم در برابر گرما و سرما ذکر کرد.

برخورداری از تکنولوژی دیجیتالی رُبات

منصوری، از نمایندگان فروش محصولات شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید با بیان این مطلب که محصولات این شرکت با نام های تجاری مروارید وPlus پیشگام صنعت چینی بهداشتی کشور عرضه می شود،به پیام ساختمان گفت: ویژگی محصولات این شرکت شامل مواد اولیه مرغوب و سیستم های کنترل کیفیت TQM است و محصولات ما با برخورداری از پیشرفته ترین تکنولوژی دیجیتالی ربات ، Low Pressure و High Pressure Casting تولید می شود . وی افزود: Plus اولین برند خارجی تحت لیسانس شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید است که با نظارت این شرکت و با همکاری دیگر شرکت های بین المللی تولید می شود. منصوری دیگر ویژگی محصولات این برند را طراحی منحصربه فرد ، کیفیت و زیبایی بی نظیر و کارکرد مطمئن، با درجه بندی یکسان عنوان نمود و گفت: محصولات این شرکت تنوع بسیار بالایی دارد و شامل انواع روشویی با پایه ، توالت فرنگی ،توالت زمینی،بیده،سرشوئی،روشویی گوشه و غیره می باشد وی در مورد قیمت محصولات مروارید گفت: توالت فرنگی یک تکه از 12 هزار تا153 هزار تومان ،توالت فرنگی دو تکه از 47 تا 68 هزارتومان ،توالت زمینی از 20 تا 26هزار تومان و کابینت، روکابینتی و روسنگی از60 تا 230هزار تومان است .

مقاومت در برابر مواد اسیـدی و شیمیایی

رضایی نماینده فروش شرکت چینی بهداشتی کسری در مورد ویژگی محصولات این شرکت گفت: طراحی زیبا و مدل های جدید و در نظر گرفتن موارد طبی و بهداشتی، رنگ و لعاب زیبا و ماندگار و جذب آب استاندارد ،درخشندگی و سفیدی خیره کننده لعاب ، مقاومت در برابر سایش ، مقاومت در برابر مواد اسیـدی و شیمیایی و نـصـب آسان از خصوصیات منحصربه فرد چینی بهداشتی کسری می باشد. وی افزود: محصولات این شرکت شامل انواع پایه و روشویی ، توالت فرنگی ، توالت ایرانی ، بیده ، اکسسوری و... است

توانایی تولید مدل های پیچیده

احسان رحمتی، یکی از نمایندگان فروش محصولات صنایع چینی بهداشتی ارس به پیام ساختمان گفت: صنایع بهداشتی ارس یکی از موفق ترین صادرکنندگان چینی بهداشتی در مقیاس گسترده به سایر کشورها می باشد. وی افزود:محصولات این شرکت شامل انواع توالت های زمینی،توالت های فرنگی،روشویی ها،روکابینتی ها و زیر دوشی و... است. رحمتی با اشاره به توانایی شرکت در زمینه تولید مدل های پیچیده و ارائه محصولات تولیدی مدرن و با کیفیت به بازارهای جهانی خاطرنشان کرد: تمام محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا و مقاومت در مقابل گرما ،سرما و اسید هستند.



انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×