menu

ثبت آگهی رایگان

مبلمان

مبلمان

گروه معماری دکوراسیون : در چند سال اخیر بیش از گذشته این امکان وجود دارد که شما هر آنچه را که در ذهن خود تصور کنید، می توانید در خانه خود نیز داشته باشید. مصرف کنندگان به یمن برخورداری از مواد اولیه جدید و صنعت ساخت نوین، تقریباً می توانند مدل های نامحدودی از مبلمان در طرح ها و قیمت های مختلف را پیدا کنند. همه افراد از داشتن خانه ای که به درستی مبلمان شده باشد لذت می برند، البته فراموش نکنید که مبلمان تنها به میز و صندلی و مبل محدود نمی شود بلکه بوفه، ویترین، کشو، و حتی جاکفشی و بسیاری از موارد دیگر را نیز در بر می گیرد، در ادامه مطالب کالای برتر پیام ساختمان،این بار بازار مبلمان را مورد بررسی قرار داده ایم.با ذکر این توضیح که مطالب عنوان شده اظهارات مخاطبان است و پیام ساختمان از نظرات موافقان یا مخالفان جهت چاپ در نشریه استقبال می کند.

خرید از شرکت های دارای گارانتی

شیرین شریفی، کارشناس ارشد چوب در مورد خرید مبلمان به پیام ساختمان گفت: برای خرید مبل راحتی باید بیشتر دقت کنید، چون معمولاً چوب و مواد تشکیل دهنده آن زیر پارچه مخفی شده و به راحتی قابل کنترل کردن نیستند، اما در مبل های استیل بیشتر چوب بدنه آشکار بوده، و جنس و مرغوبیت آن قابل تشخیص است. وی افزود: با این حجم تنوع در کار مبل، خرید از شرکت های تولیدکننده مبل که گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتری ها عرضه می کنند، موجب می شود که حداقل خریداران بدانند دقیقاً چه خریده اند و در قبال آن نیز ضمانت نامه ای دریافت کنند تا در مواقع ضروری بتوانند به همان محل خرید مراجعه کنند.
روزبه محیطی، کارشناس بازرگانی سیما چوب در مورد محصولات و قیمت این شرکت به پیام ساختمان گفت: این شرکت تولیدکننده انواع مبلمان و تجهیزات اداری، پارتیشن بندی دو جداره، تجهیزات کتابخانه، بایگانی ریلی، لاکرهای (کمدهای) ورزشی است و همچنین وی افزود: انواع تولیدات مبلمان خانگی هم تولید می کند. متریال های مبلمان ما صد درصد ایرانی و باکیفیت از چوب راش یا نراد و از MDF است و تمام صندلی های مبلمان اداری از چوب راش و نراد، فلز، و بر حسب قیمت میزهای تولید شرکت ما از راش و MDF می باشد؛ وی رنج قیمت متوسط، صندلی تک نفره از چوب راش را 350 هزار تومان اعلام کرد.

تولید کنندگان ایرانی حرف های زیادی برای گفتن دارند

حمیدرضا مولایی مدیر فروش یکی از شرکت های تولید کننده مبلمان در این خصوص گفت: ایرانی ها مبل ها را طراحی نمی کنند، اغلب طرح های کشور ایتالیاست که در همه جا کار می شود، بعد ترکیه همان طرح ها را استفاده می کند و سپس تولیدکنندگان ایرانی از روی دست ترک ها تقلید می کنند. البته کیفیت کارهای تولیدشده از سوی شرکت های مختلف با توجه به مواد اولیه به کاربرده شده و گارانتی و ضمانت آن متفاوت است، این موضوع درخصوص کارهای استیل و کارهای منبت و هنری صدق نمی کند، تولیدکنندگان ایرانی در طراحی این نوع کارها، حرف های زیادی برای گفتن دارند.
حسینی،کارمند آکاژو می گوید: این شرکت تولیدکننده میزهای مدیریت، کارشناسی، کارمندی، کنفرانس، پارتیشن و سیستم های بایگانی مانند فایلینگ و کتابخانه ها از MDF ساخت کشورهای ترکیه، مالزی و آلمان در ابعاد، اندازه و رنگ های مختلف تهیه و تولید می شود. رنج قیمت یک میز مدیریت از یک میلیون و300 هزار تومان به بالا باکیفیت بسیار بالا و با رنگ آمیزی مناسب و متناسب با هر دکوراسیون است .

خارجی بودن کار دلیلی بر کیفیت بالاتر آن نیست

حسن جهاندیده، مدیر فروش یکی از مغازه های بزرگ فروش مبل در یافت آباد می گوید: کیفیت برخی تولیدات مبل ایرانی عالی است. ما بعد از ایتالیا حرف اول را در دنیا می زنیم، به خصوص در کار مبل استیل. با توجه به نوع کار، کیفیت و برند، ایرانی بودن یا خارجی بودن کار، می توانید در این بازار، مبل پیدا کنید.در بازار یافت آباد شما می توانید یک سرویس مبل استیل را با قیمت حدود سه تا چهار میلیون تومان خریداری کنید، درحالی که برخی از سرویس های مبل در همین بازار با قیمت بیش از صد میلیون تومان عرضه می شوند؛ این فعال بازار مبل ادامه داد: البته مشتری ها باید بدانند که خارجی بودن کار دلیلی بر کیفیت بالاتر آن نیست،کار ترک می تواند عالی یا ضعیف باشد. کار ایتالیایی و چینی هم همین طور است.

ایران حرف اول در دنیا

محمد رضوی، مدیر فروش در یافت آباد با بیان این مطلب که مبلمان ایرانی حرف اول بازار را می زند، زیرا برخی از شرکت ها ضمانت های پس از فروش خوبی را برای مشتری تدارک دیده اند گفت: در مورد برند خوب مبلمان اداری که البته تعداد زیادی هم هستند، می توانم شرکت تجهیز کاران را معرفی کنم البته تمام کالاها بسیار عالی هستند و در مورد مبلمان خانگی نیز می توانم محصولات شرکت سیب را معرفی کنم.

راهنمای خرید

سارا بهاری، کارشناس دکوراسیون در مورد راهنمای مفید خرید مبلمان برای مخاطبان پیام ساختمان گفت:
* قبل از خرید به طور کامل برنامه ریزی کنید
*بودجه تان را تعیین کرده و تا آخر بر طبق همان عمل کنید
*در بازار چرخی بزنید و از سرویس های مختلف با خبر شوید
*کلیه اتیکت ها و برچسب های شرکت سازنده را مطالعه کنید
*از نحوه ساخت و کیفیت کالاهای استفاده شده مطمئن شوید
*جنس بالشتک ها و پارچه را مد نظر داشته باشید
*شرح گارانتی هر گونه اسباب و اثاثیه ای را که می خواهید بخرید به دقت بررسی کنید و ببیند سیاست های شرکت به هنگام پس دادن کالا چگونه است



انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×