menu

ثبت آگهی رایگان

کف پوش

کف-پوش

گروه معماری و دکوراسیون: توجه داشته باشید که در ابتدا چه پوششی مناسب کف ساختمان شماست.اگر شما در نقاط سردسیر زندگی می کنید به سراغ سنگ و سرامیک به خاطر سرد بودنشان اصلاً نروید زیرا هزینه گرم نگه داشتن چنین فضایی قطعاً بالا خواهد بود و راه رفتن روی یک کف سرد برای هیچ کس در زمستان خوشایند نیست. یا اگر در منطقه شما رطوبت بالاست کفپوش های چوبی گزینه خوبی برای شما نخواهند بود چون باد کردن و یکدست نبودن کف شما را وادار به تعویض کفپوش خواهد کرد. پس از انتخاب جنس کفپوش نوبت به طرح و رنگ آن می رسد که با توجه به سلیقه خودتان و بزرگ بودن یا کوچک بودن فضای مورد نظر،کاربری آن و میزان نور و...مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید. اگر فضای پذیرایی شما بزرگ و پر نور باشد انتخاب یک کفپوش با رنگ تیره فضای خانه شما را مدرن ، شیک و صمیمی می کند و اگر فضای خانه شما کوچک باشد استفاده از کفپوش های رنگ روشن خانه را بزرگ تر و دلباز نشان می دهد.کفپوش های پی وی سی با تنوع رنگ، مناسب هر فضا و خانه یا اداره یا سالن و...بوده و دست شما را در انتخاب آنچه دوست دارید باز می گذارد.
بازار کفپوش ها چنان متنوع است که اگر قصد خرید کف پوش را دارید و هنوز آن را انتخاب نکرده اید به شما پیشنهاد می کنم اصلاً و به هیچ وجه به بازار این محصول نروید چون کاملاً در میان مدل های مختلف از مارک های متنوع که غالباً وارداتی و از کشور چین هستند ؛ غافلگیر شده و ممکن است انتخاب صحیحی نداشته باشید. به منظور آشنایی بیشتر شما با محصولات ساختمانی و در ادامه مطالب پیام ساختمان با عنوان کالای برتر،این بار بازار کفپوش ها را در گفتگو با کارشناسان مورد بررسی قرار داده ایم با ذکر این توضیح که پیام ساختمان از نظرات موافقان یا مخالفان جهت چاپ در نشریه استقبال می کند.

کف پوش برای گروه های مختلف

محسن نیلی ،کارشناس فروش در مورد انتخاب کف پوش مناسب به پیام ساختمان گفت: برای راحتی انجام یک انتخاب مناسب می توانیم خریداران را از لحاظ انتظاری که از کفپوش خود دارند به 4 دسته تقسیم کنیم:
گروه اول: افراد عادی که کفپوش را برای منازل مسکونی خود می خواهند که این گونه افراد انتظاراتشان از کفپوش، به مواردی همچون زیبایی و نوآوری طرح کفپوش ها و البته کیفیت برمی گردد
گروه دوم: انبوه سازان که فلسفه فعالیت آنها اجرایی و نهایی نمودن پروژه های در دست ساخت می باشد و برای این گونه افراد تحویل سریع , قیمت مناسب و کیفیت مقرون به صرفه مهم ترین اصل است.
گروه سوم:افرادی هستند که مد روز و تکنولوژیک بودن محصول اهمیت زیادی برای آنها دارد . این گونه مشتریان حساسیت چندانی نسبت به قیمت نداشته و کاربری و زیبایی محصول و داشتن برند معتبر در اولویت معیارهای انتخاب آنان قرار دارد .
گروه چهارم: افرادی که خواستار کفپوشی محکم و بادوام هستند . شاخص اصلی انتخاب این گروه استحکام و پایداری می باشد.
وی ادامه داد: شما می توانید متناسب با بودجه و حساسیت خود یکی از گروه های فوق الذکر را به عنوان گروه مبنا قرار داده و محصولات خود را با توجه به موارد فوق انتخاب کنید.

محصولی متنوع و زیبا

غربی، یکی از مسئولین شرکت بست وود، به پیام ساختمان گفت: این شرکت نماینده انحصاری واردات و پخش کوئیک فلورتکس در ایران است. وی افزود: این محصولات از بهترین های تولیدات کشور چین است و تمام محصولات دارای رنگ های متنوع و زیبا همراه با ویژگی های طبیعی چوب می باشند. غربی رنج قیمت این محصولات را بین 30 تا 40 هزار تومان در هر مترمربع اعلام کرد .

محصولی شاخص در دنیا

اوهانیان ، مدیرعامل شرکت اوهانیان نیز به پیام ساختمان گفت: محصولات ما از کشور بلژیک وارد می شود و این محصولات نه تنها در ایران بلکه در کشور های اروپایی نیز یک محصول شاخص محسوب می شود و به دلیل ساختار فیزیکی که شامل الیاف شیشه و لایه وینیل است از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. وی افزود: این محصول به دو صورت رول و تایل عرضه می شود و فروش رول بدون اجرا هر مترمربع 360هزار تومان و قیمت فروش تایل این محصول 400هزار تومان در هر مترمربع است . وی تصریح کرد: این محصول به لحاظ ساختار بسیار خاصش در کشور های دیگر هم یک محصول بسیار خوب محسوب می شود اما به دلیل تحریم ها ، قیمت آن بالاتر رفته است اما به هرحال این محصول قابل مقایسه با محصولات دیگر نیست .

100درصد مقاوم در برابر آب و موریانه

نجفی، مسئول بازرگانی شرکت ون وود، به پیام ساختمان گفت: ما به عنوان تولیدکننده مفتخر هستیم که محصولات ما نه تنها از کالاهای وارداتی بهتر هستند بلکه جزو بهترین تولیدکنندگان داخلی نیز هستیم .
وی افزود: شاخص ترین ویژگی های محصولات ما 100 درصد مقاوم در مقابل آب و رطوبت،100 درصد مقاوم در برابر موریانه و حشرات،مقاوم در برابر آتش ،قابل بازیافت و... است. نجفی ادامه داد:رنج قیمت ها به علت تنوع محصولات متفاوت است .

محصولی کاملا ایرانی

کرباسیان مدیرعامل شرکت پلیژن، در مورد کف پوش های این شرکت گفت: این محصولات 100 درصد ایرانی بوده و دارای ابعاد 15.24 و 91.44 و ضخامت 2 میلی متر می باشند . وی افزود: کفپوش پی وی سی پلیژن در بیست نوع وجود دارد و استقامت بسیار بالایی دارند. کرباسیان رنج تقریبی قیمت این نوع کفپوش ها را 15 هزار و 500 تومان در هر مترمربع اعلام نمود.

کف پوش های دوستدار محیط زیست

گچکاران عضو فروش برند ایمن کفپوش تهران در مورد این محصول گفت:شرکت ایمن کفپوش اولین تولیدکننده کفپوش زمین بازی کودکان در ایران می باشد و در حال حاضر کف پوش های زمین بازی کودکان را در ابعاد 1*1 متر و در ضخامت های 20 ،30، 25 ،40 و 43 میلی متر در رنگ های مشکی،قرمز ، سبز، نارنجی،آبی و زرد تولید می کند. وی ادامه داد: این شرکت علاوه بر کفپوش زمین بازی کف پوش های جاذب ضربه از جنس لاستیک نیز تولید می کند. گچکاران تصریح کرد: محصولات تولیدی شرکت ایمن کفپوش تهران از تایرهای بازیافتی که بهترین نوع لاستیک SBR هستند تولیدشده و هیچ گونه ضرری برای محیط زیست ندارد. وی رنج قیمت محصولاتشان را از 34000 تومان در هر مترمربع عنوان کرد.

بازار در قرق تولیدات ایرانی

مجید نبوی ، عرضه کننده برندهای مختلف وارداتی ، در مورد قیمت نصب پارکت و کفپوش PVC به خبرنگار ما گفت: قیمت پارکت هر چه باشد هزینه ای جداگانه برای نصب آن مطالبه می کنند، یعنی قیمتی را قیمت پایه می نامند و بعد متناسب با مواد به کاررفته آن را بالا و بالاتر می برند.وی افزود: قیمت پایه همیشه حداقل هزینه است و شما باید تمام هزینه های جانبی را هم پرداخت کنید.نبوی ادامه داد: محصولات تولید ایران شاید در سال های گذشته بازار خوبی نداشتند اما هم اکنون بازار کف پوش ها بیشتر در قرق تولیدات ایرانی است و این مایه افتخار است .

دیدگاه خریداران

مهدی امیدی- خریدار در مورد برند انتخابی خود گفت : من تمام محصولات مورد نیاز کف پوش و پارکت را از اوهانیان تهیه می کنم زیرا تمام محصولات این شرکت دارای برند جهانی هستند و مهم ترین خصوصیات آنها طرح و رنگ هماهنگ با دکوراسیون ایرانی است.وی افزود:چون تولید ایران بود ترجیح دادم از محصول داخلی استفاده کنم .
شاپور بنیادی- خریدار، در مورد برند منتخب خود گفت: بنده یک انبوه ساز هستم و قیمت متعادل و کیفیت مصالح را در نظر می گیرم ، بنابراین از محصولات ایساتیس استفاده می کنم چون گارانتی و خدمات خوبی برای قبل و بعد از نصب ارائه می دهند، ضمن اینکه تنوع و دوام محصولات این شرکت مثال زدنی است .



انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×