menu

ثبت آگهی رایگان

افزودنی های بتن

افزودنی-های-بتن

تحول بزرگی که در دهه اخیر در تکنولوژی بتن به وجود آمده ، استفاده از مواد افزودنی و اضافی است که باعث شده بتن های با کیفیت و مدرن تر تولید کنیم. مواد افزودنی موادی است که به مخلوط بتن اضافه شده و با تغییر فیزیکی یا شیمیایی که در بتن ایجاد می کند، باعث ارتقای کیفیت بتن و برآورده شدن انتظارات مورد نظر می شود. در این زمینه شرکت های متخصص و حرفه ای زیادی فعالیت می کنند که ما در این شماره به سراغ تعدادی از آنها رفته ایم تا محصول خودشان را معرفی کنند و امیدواریم برای انتخاب بهتر خوانندگان راهگشا باشد لازم به ذکر است که مطالب عنوان شده از سوی مدیران شرکت ها عنوان شده و الزاماً نظر نشریه نیست.

15 سال سابقه

منصور نعیمی، مدیر دفتر مرکزی زرین سازان فارس در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان محصول خود را اینگونه توضیح می دهد: شرکت ما در زمینه فوق روان کننده ها و افزودنی های بتن حدود 15 سال است که فعالیت می کند. وی ادامه داد: ما تنها تولیدکننده اصلی فوق روان کننده بتن هستیم و مواد اولیه ما از پتروشیمی های داخلی تامین می شود.
وی افزود: ماده فوق روان کننده ما براساس یک الگوی آمریکایی ولی با مواد اولیه داخلی تولید می شود. همچنین شرکت ما با توجه به نیازهای روزافزون بخش های سازندگی کشور به محصولات جدید ساختمانی اقدام به تولید انواع پوشش های سیمانی و پلیمری نما و همچنین سیستم های کف سازی صنعتی از جمله روش های خشکه پاشی، بتن سخت، بتن های استمپی و دکوراتیو و همچنین انواع چسب های مورد نیاز بخش ساختمان نموده است.
نعیمی خاطرنشان کرد: محصولات ما دارای گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و همچنین گواهی استاندارد از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. با توجه به اینکه کارخانه ما در شیراز است در مناطق جنوبی کشور توانسته ایم سهم عمده ای از پروژه ها داشته باشیم.
وی در پایان گفت: ما کار کنترل کیفی را به نحو احسن انجام می دهیم. علاوه بر این چنانچه پس از فروش مشکلی در نحوه استفاده از محصولات ما بروز کند، به کمک مشتریان می شتابیم.

گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

تقی حاج سید جوادی، رئیس هیئت مدیره شرکت روشاک تجارت نیز در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان اینگونه توضیح می دهد: ما نمایندگی انحصاری محصولات شرکت گروپ پومای اسپانیا هستیم. با این شرکت در بسیاری از کشورهای اروپایی نمایندگی دارد که چسب کاشی، پودر بندکشی، عایق کاری، پوشش نما و ... تولید می کند. وی افزود: اساس محصولات وارداتی، به طور کلی سیمان است و امیدواریم که کارخانه تولید این محصولات را در کشورمان تاسیس کنیم.
همچنین سامانه مرکب عایق حرارتی بیرونی (Etics) ما که اساس آن سیمان است تا 60 درصد هزینه های گرمایش و سرمایش را در ساختمان کاهش می دهد و دارای گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می باشد.
وی اضافه کرد: ما در این زمینه اجرا هم داریم و همین موضوع باعث می شود کار نهایی حاصل یک مدیریت واحد باشد؛ ضمن اینکه ما تا 20 سال کار خودمان را ضمانت می کنیم.
تقی حاج سید جوادی در پایان گفت: ما شعار خاصی برای شرکت انتخاب نکرده ایم اما ایده این است که کاری با کیفیت و حتی المقدور ارزان به مصرف کنندگان ارائه کنیم.

تولید 80 نوع افزودنی

محمدحسنی، مدیرعامل شرکت شیمی کالای ساختمان هم در این رابطه به خبرنگار پیام ساختمان گفت: فعالیت ما در زمینه افزودنی های بتن است.
هرکدام از مواد افزودنی خاصیت ویژه خود را دارد و به طور کلی می توان گفت حدود 80 نوع افزودنی تولید می کنیم. وی ادامه داد: مواد اولیه، از شرکت های عمده وارد کننده خریداری می شود و می توان گفت اکثراً خارجی هستند چرا که اعتقاد داریم اجناس خارجی از کیفیت بالاتری برخوردارند.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار پیام ساختمان مبنی بر اینکه آیا محصولات شما ضمانت پس از فروش هم دارد، گفت: در برخی از مواد و افزودنی های ما صرفا فروشنده هستیم و در برخی دیگر علاوه بر فروش، کار اجرا را هم انجام می دهیم.
ما تنها در صورتی ضمانت می کنیم که اجرای کار به عهده خودمان باشد و در بحث صرف فروش ضمانتی در کار نیست.
حسنی خاطر نشان کرد: یکی از عمده ترین مشکلات ما که ظرف یک ماه اخیر به سمت بهبود پیش می رود، بی ثباتی قیمت ارز است و امیدواریم با ثبات ارز و کاهش قیمت آن، واردکنندگان از سردرگمی در بیایند.

تنها تولیدکننده دوغاب میکروسیلیس

محمدرضا ایوبی، مدیرعامل شرکت همگرایان تولید (کپکو) نیز در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان گفت: کپکو بزرگ ترین تولیدکننده اسپیسر پلاستیکی مورد استفاده در بتن های مسلح در ایران می باشد. همچنین از دیگر محصولات شرکت می توان به تولید واتراستاپ با کیفیت با نام تجاری واترسیل، تولیدکننده انواع افزودنی های شیمیایی با نشان استاندارد اشاره کرد. علاوه بر این شرکت همگرایان تولید (کپکو) تنها تولیدکننده دوغاب میکروسیلیس در ایران با نام تجاری Silurry می باشد که نسبت به ژل میکروسیلیس موجود در بازار بسیار با کیفیت تر و اقتصادی تر می باشد.
ایوبی اضافه کرد: محصولات روان کننده و فوق روان کننده بتن شرکت ما دارای نشان استاندارد می باشد و با نام تجاری پلاستیک عرضه می شوند. محصول زودگیر بتن این شرکت که به ضد یخ بتن معروف می باشد با نام تجاری پلاستیک NCI عرضه می گردد که دارای نشان استاندارد است. گروت با کیفیت از دیگر محصولات ماست.وی افزود: تمامی محصولات ما ضمانت بیمه ایران است.

اهل شعار نیستیم

ژیلا قلی زاده، مدیر فروش شرکت ارژن شیمی هم به خبرنگار ما گفت: فعالیت اصلی ما در زمینه تولید چسب کاشی و سرامیک و چسب بتن است و قریب به یک سال است که در زمینه افزودنی های بتن فعالیتمان را آغاز کرده ایم.وی با بیان اینکه در این زمینه هنوز رقیب کسی نیستیم، گفت: به دلیل اینکه حدود یک سال از فعالیت ما در زمینه تولید افزودنی های بتن می گذرد، رقیبی برای شرکت ها از نظر میزان فروش نیستیم اما از نظر سطح کیفی به موفقیت های مطلوبی در این زمان کوتاه رسیده ایم.
قلی زاده خاطر نشان کرد: بخش عظیمی از مواد اولیه ما در داخل کشور تولید می شود و بخش کمتر آن را هم از طریق واردات تامین می کنیم. ما در زمینه افزودنی های بتن دارای گواهینامه استاندارد هستیم و ضمانت پس از فروش داریم.
مدیر فروش شرکت ارژن شیمی اضافه کرد: ما اکیپ اجرایی نداریم و صرفا تولیدکننده هستیم اما می توانیم اشخاص و اکیپ های ماهری را به مشتریان معرفی کنیم. وی در پایان گفت: ما اهل شعار دادن نیستیم و در عمل همه چیز را ثابت می کنیم.


انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×