menu

ثبت آگهی رایگان

حفاظ، نرده و پله های مدرن

حفاظ-نرده-و-پله-های-مدرن

گروه معماری ودکوراسیون:حفاظ،نرده و پله های مدرن قسمتی از اجزای ساختمان هستند که علاوه بر آنکه زیبایی خاصی را به خانه اضافه می کنند باعث راحتی و امنیت ساکنان خانه خواهند شد.در گذشته حفاظ های سنتی در کشور تولید می شد که در حال حاضر جای خود را به حفاظ های مدرن و امروزی داده است. پله های مدرن پیش ساخته نیز که به شکل مجزا ساخته می شوند جای خود را در خانه های ایرانی باز کرده است.در این شماره از صفحه کالای برتر به سراغ چند تولیدکننده حفاظ نرده،و پله های مدرن رفته ایم تا شما خوانندگان گرامی را با انواع برندهای برتر این محصولات و قیمت آنها آشنا کنیم.لازم به ذ کر است نظرات تولیدکنندگان ،نظر نشریه پیام ساختمان نیست.

پله های مدرن

ناصر الوندی، مدیرعامل شرکت مهندسی مدرن به خبرنگار ما گفت: واحد فنی- مهندسی پله های مدرن در زمینه طراحی و ساخت و نصب انواع پله های مدرن و سازه های قوسی و همچنین نورد تیرآهن از دو جهت، انواع ورق به ضخامت 20 میل ،انواع لوله و پروفیل و با بهره گیری از جدیدترین متد و تجهیزات به منظور رضایت مندی متقاضیان فعالیت می کند. وی با اشاره به اینکه این پله ها از آهن،تیرآهن و پروفیل ساخته شده ، گفت :کار ما بیشتر خدماتی است و برخی از پروژه های ساختمانی به دلیل دارابودن لبه بالکن گرد یا سازه های گردی که استراکچر گرد لازم دارد، نیاز به تولیدات ما دارند. وی درباره تولید حفاظ و نرده شرکت گفت: بعضی کارفرماها اگر طرح های ما را بپسندند، می توانیم حفاظ هایی با آهن برایشان تولید کنیم. ولی عمدتاً نمی پسندند چون محصولات جدیدی آمده که با شیشه و استیل تولید می شود. ماهم رغبت زیادی نداریم که انجام بدهیم زیرا استیل از آهن گران تر است.
الوندی درباره مزیت استفاده از محصولات شرکت خود خاطرنشان کرد:پله ای که ما تولید می کنیم کمترین جا را می گیرد و بهره دهی و بازدهی آن از جهت استفاده بهینه از فضا این امکان را ایجاد می کند که کمترین پرت را در فضا داشته باشد.دومین مزیت آن این است که جلوی نور را نمی گیرد و فضا را تاریک نمی کند و سومین مزیت آن این است که از حیث دکوراتیو ترکیب و فرم و حجم سازه شکیل وزیباو چشم نوازاست .
وی درباره قیمت این محصولات گفت:قیمت این محصولات بالاست و کار ما بیشتر فروش طرح و ایده و فکر است.فرض کنید یک پله ساده که در اداره یا شرکت شماست با مصالح بنایی و سنگ، متری 1 میلیون تومان هزینه دارد در حالی که پله های ما متری 4 میلیون تومان هزینه دارد اما به دلیل کاربردی که دارد بسیار با ارزش است.
مدیرعامل شرکت مهندسی مدرن در باره اینکه مصرف کنندگان این سازه چه گروه مخاطبانی هستند گفت:در گذشته کسانی که پروژه های لوکس کار می کردند بیشترین مخاطبان ما بودند ولی در حال حاضر از تمام نقاط کشور اعم از شهر و روستا به ما سفارش می دهند.پله ای که داخل خانه ساخته می شود باید با سایر وسایل خانه هارمونی داشته باشد که محصولات ما دارای چنین ویژگی است..
این تولیدکننده افزود: در این خصوص برندهای قابل و مشهوری هستند که تخصصی به مراتب بهتر از ما و مهندسین باسواد و ورزیده ای دارند. وی به قسمتی از پروژه هایش اشاره کرد و گفت: پروژه قو الماس خاورمیانه در سلمانشهر،پروژه تجاری کساء در چهارراه کوکاکولا، برج دوار شیشه ای در نمک آبرود، دفتر مرکزی شرکت فولاد گیلان در خ جردن جنب پمپ بنزین ،ساخت سازه آسانسور پانورامیک برای نخستین بار در کشور ،ساخت و نصب پله گرد به صورت اکسپوز در ده طبقه و به ارتفاع 50 متر از جمله پروژه های انجام شده توسط این شرکت است.

استیل به صرفه تر از آهن

هاشمی، مدیرعامل شرکت استیل سادات گفت :شرکت ما در سال 88 تأسیس شد و اول ستایش استیل نام داشت که به استیل سادات تغییر نام داده وی افزود: .سازه های پله ای ودکور با چوب و.... از جمله فعالیت های ماست وجنس سازه های پله های ما از نوع استیل 304 تایوان است که در مقابل رطوبت هوا و سرما و گرما مقاوم است و محاسبه قیمت آن بر اساس متراژ طول است. هاشمی ادامه داد:استیل دو نوع است یکی استیل بگیر و استیل نگیر.استیل 304با 201 از نظردرصد نیکل آن تفاوت دارد که304 به میزان 8/6 درصد و 201 نیز 3/2 درصد نیکل دارد.نیکل باعث می شود که این محصول در برابر سرما، گرما، رطوبت و شرجی بودن محیط زنگ نزند و هر چه در صد نیکل کم باشد میزان زنگ زدگی بالا می رود.وی درباره قیمت محصولات خود گفت:قیمت این محصولات از 65 هزار تومان شروع می شود و تا 140 هزار تومان می رسد. وی با اشاره به اینکه برخی کارها متر و طول و برخی کارها مترمربعی حساب می شود، افزود: صنعت استیل هنوز در ایران جا نیفتاده و روز به روز در حال پیشرفت است.به نظر می رسد تا دو سال آینده کسی از آهن استفاده نکند زیرا استیل از لحاظ زیبایی و استحکام و قیمت بهتر از آهن است.

حفاظ های بوته ای

علی اکبر ازهاری، مدیرعامل شرکت حفاظ سازان پیشگام به خبرنگار ما گفت:شرکت ما حدود 7 سال است که به تولید حفاظ هایی بوته ای و شاخ گوزنی که کل دیوار را پوشش می دهد، می پردازد.حفاظ های ما با ارتفاع 80 و 60 و70 با عرض 50 ، 60 و70 تولید می شود و اگر مشتری ارتفاع بیشتری و تعداد شاخه های بیشتری بخواهد، انجام می دهیم. وی ادامه داد:حفاظ ها از میلگردهای 8،10 و12 ساخته شده و تمام خارها به وسیله دستگاه قالب بندی می شود و به شکل خاص خودش در آمده و رنگ می شود و تحویل مشتری می گردد. رنگ های ما شامل ؛ سه نوع معمولی،کوره ای و رنگ دیگری است که به کارخانه تحویل می دهیم و کارخانه آن را رنگ می زند و مقاومت و دوام و ضخامت آن بیشتر می شود.ازهاری، درباره قیمت محصولات خود گفت:قیمت محصولات بستگی به تراکم و ابعاد دارد و هر چه تراکم بیشتر شود، قیمت افزایش می یابد.اکثر حفاظ های ما به صورت نصب رایگان است و برای مشتری های شهرستانی که متراژ پایینی دارند و نصاب ما به آنجا اعزام نمی شود، ما مقداری از قیمت محصول را کم می کنیم تا هزینه نصب آن جبران شود. وی درباره قیمت محصولات گفت:قیمت این محصولات متری 90 تومان است که 10 تومان هم برای نصب کار اضافه می شود.ما می توانیم بر اساس وزن درخواستی مشتری متراژ آن را هم با آن تطبیق بدهیم.
ازهاری درباره مزیت استفاده از محصولات خود گفت:کل حفاظ هایی که در دیوار نصب می شود، میلگرد است.حفاظ های سنتی مشکلاتی داشتند و برای اینکه مشکلات را از بین ببریم به تولید بوته ای پرداختیم. حفاظ های سنتی خودش دستگیره ای برای بالا رفتن سارق بود و روی دیوارجای ایستادن وجود داشت که می توانست از آن رد شود ولی در حال حاضر ما با این بوته های خاری شکل، سارق دیگر نمی تواند خودش را بالا بکشد چون بوته ها خار دار و نوک تیز است و نمی تواند به عنوان دستگیره استفاده شود.زاویه شاخک ها طوری تنظیم شده که سارق نمی تواند پایش را روی دیوار بگذارد و عبور سخت است و سارق ریسک نمی کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از این حفاظ ها این است که حفاظ های سنتی،حیاط را به شکل زندان در می آورد ولی حفاظ های بوته ای به شکل خار است و شکیل و زیباست.

استیل برنز

احسان غلامی فر ،مدیرعامل شرکت استیل برنز ایران می گوید:شرکت ما در زمینه ای نرده های استیل از سال 75 فعالیت دارد.محصولات ما در ساختمان های تجاری اداری و مسکونی استفاده می شود وجنس آن استیل مرغوب است و نسبت به نرده های فلزی دیگر نیازی به رنگ زدن و رنگ کاری ندارد.ممکن است نسبت به نرده های فلزی 30 درصد گران تر باشد اما بهتر از نرده های فلزی است و متوسط قیمت آن از متری 100 هزار تومان شروع می شود.وی ادامه داد:استیل برنز زیبایی خاصی دارد که بسته به سفارش مشتری می توانیم آن را هم به کار ببریم.
وی درباره چالش هایی که با آن مواجه است، می گوید:مواد اولیه گران شده و جنس مرغوب کم پیدا می شود.


انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×