menu

ثبت آگهی رایگان

هفتمین نمایشگاه آسانسور، اوج هم افزایی بخش خصوصی و دولتی

هفتمین-نمایشگاه-آسانسور-اوج-هم-افزایی-بخش-خصوصی-و-دولتی

نمایشگاه آسانسور 97 نقطه اوج هم افزایی و همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و تشکل های بخش خصوصی در صنعت آسانسور به شمار می آید.

به گزارش پیام ساختمان، امسال هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور،پله برقی،بالابرها،نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی را پیش رو داریم.

اهمیت این نمایشگاه با توجه ضرورت استفاده از صنعت آسانسور در ساخت وسازهای بلندمرتبه بر هیچ کس پوشیده نیست.

معرفی ظرفیت های این صنعت ، و ایجاد تعامل صنعتگران آسانسور با سازندگان مسکن و ساختمان از یک سو و آشنایی تولیدکنندگان داخلی با فن آوری های نوین روز این صنعت و استفاده از آسانسورهای نسل جدید با شاخصه های استاندارد روز دنیا از سوی دیگر، ضرورت برپایی نمایشگاه آسانسور را چندین برابر می کند.

در این ارتباط با مهندس عباس قبادی ،عضو هیئت مدیره و معاون امور نمایشگاه بین المللی ج . ا. ایران گفتگویی داشتیم که از نظر می گذرد.

- هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور ، پله برقی ، بالابرها، نقاله ها ، قطعات و تجهیزات جانبی امسال با چه هدف و شعاری برگزار خواهد شد؟

هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور ، پله برقی ، بالابرها، نقاله ها ، قطعات و تجهیزات جانبی در تاریخ 28 لغایت 31 تیرماه 1397 با شعار " حمایت از تولید داخلی- حرکت در اوج - ورود به بازارهای جهانی و باهدف ایجاد فرصت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های معتبر داخلی و خارجی ، باهدف آشنایی با آخرین دستاوردها و فن آوری های تخصصی ارائه شده از سوی شرکت کنندگان ، شناخت نیازهای مشتری ، آشنایی و تبادل تجربیات شرکت ها با یکدیگر و بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی شرکت کنندگان در یک سایت جهانی ، توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران برگزار می شود.

-هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور امسال در چه سطحی با چه متراژی، در کدام سالن ها با چه گروه کالاهایی برگزار خواهد شد؟

این نمایشگاه در گرید Bو با متراژ بیش از 12 هزار مترمربع در سالن های 35_37-31A-31B-40-44A-B44-B38به تفکیک گروه کالایی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، درب و کابین، قطعات و تجهیزات جانبی، موتور و گیربکس، تابلوی فرمان و سایر صنایع مرتبط از قبیل سنگ، استیل و غیره به معرض نمایش متخصصان، فعالان این عرصه و عموم علاقه مندان گذاشته خواهد شد.

-در این دوره چه سیاست گذاری هایی صورت گرفته است؟

سیاست گذاری این نمایشگاه توسط نمایندگان سندیکای صنایع آسانسور ، انجمن تولیدکنندگان آسانسور ، مدیریت ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، مدیریت نمایشگاه های داخلی و کارشناسان بخش های مختلف شرکت سهامی نمایشگاه ها راهبری می گردد.

-در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی چه تسهیلات و حمایت هایی برای قیمت ارز در هزینه های غرفه برای تولیدکنندگان دارید؟ همچنین در حال حاضر نمایندگی شرکت های خارجی در بازاری که ثبات ارزی متغیری را شاهد آن هستیم نگران هستند و برایشان این پرسش پیش آمده که آیا برای پرداخت هزینه غرفه ها به نمایشگاه، ارز بر پایه قیمت رسمی بانک مرکزی بپردازند یا بر پایه قیمت غیررسمی در بازار محاسبه خواهد شد؟

در بخش ریالی با توجه به برگزاری قوی به ویژه در دو دوره ی گذشته نمایشگاه و شرایط حاکم بر بازار در سال 1397 ، قطعاً یکی از مزایای این نمایشگاه نسبت به دوره های قبلی ، حمایت از حضور شرکت های داخلی به منظور شناسایی کالاهای باکیفیت در کسب وکار این صنعت خواهد بود .

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران نیز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی ، شرایط ویژه ای برای تولیدکنندگان داخلی در نظر گرفته است به طور مثال هزینه مشارکت شرکت های داخلی با تعرفه ای معادل 12/1 تعرفه برای شرکت های خارجی در - نمایشگاه محاسبه می گردد .

از سوی دیگر در بخش ارزی با توجه به سابقه ی حضور 90 شرکت خارجی از 9 کشور جهان شامل کشورهای آلمان ، ترکیه ، کرواسی ، چین ، ایتالیا ، تایوان ، سوئیس ، ژاپن و کره جنوبی ، ستاد برگزاری نمایشگاه هماهنگی ها و رایزنی های لازم به جهت جذب حداکثری در این بخش را در دستور کار خود قرار داده است.

-روند ثبت نام در هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور چگونه است؟

در حال حاضر حدود 150 شرکت فعال در این صنعت اعم از شرکت های داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی از کشورهای فوق الذکر نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام نمودندِ بند که این روند ثبت نام در ستاد برگزاری این نمایشگاه همچنان ادامه دارد.

-در کنار این نمایشگاه آیا تشکل های بر گرفته از انجمن ها و اتحادیه های حضور دارند؟ و اینکه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه آیا همایش و کارگاه های آموزشی برای فرهنگ سازی و رعایت استانداردها برگزار می شود؟

در حاشیه این نمایشگاه همانند سال گذشته ، همایش و کارگاه های آموزشی به جهت فرهنگ سازی در بهره برداری از آسانسور و به روزرسانی اطلاعات مرتبط با این صنعت با حمایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تهران

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×