menu

ثبت آگهی رایگان

شتابزدگی در بازار مسکن باعث زیان می شود

شتابزدگی-در-بازار-مسکن-باعث-زیان-می-شود

رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به تجربه بازار قبل از صدور قطعنامه 598 خاطرنشان کرد: در آن سال هم قبل از صدور قطعنامه 598 مردم بر روی برخی از بازارها سرمایه گذاری کرده بودند و پیش بینی گرانی در بازارها را داشتند اما پس از صدور این قطعنامه شاهد کاهش قیمت در بازار شدیم و بسیاری از مردم خسارت های قابل توجهی را متحمل شدند.

به گزارش پیام ساختمان، مصطفی قلی خسروی درباره اثرگذاری خروج از برجام در بازار مسکن، اظهار داشت: چندین سال است که بازارهای ایران با این رویدادها مواجه هستند و این رویداد اخیر هم در ابتدا به بازار مسکن شوک وارد خواهد کرد اما به طور مستقیم نمی تواند تاثیری بر این بازار داشته باشد.

وی با اشاره به تجربه بازار قبل از صدور قطعنامه 598 خاطرنشان کرد: در آن سال هم قبل از صدور قطعنامه 598 مردم بر روی برخی از بازارها سرمایه گذاری کرده بودند و پیش بینی گرانی در بازارها را داشتند اما پس از صدور این قطعنامه شاهد کاهش قیمت در بازار شدیم و بسیاری از مردم خسارت های قابل توجهی را متحمل شدند.

خسروی با تاکید بر اینکه باید از مرحله گذر کرد، گفت: مردم عجولانه وارد بازار نشوند چراکه همین شتابزدگی مردم عامل افزایش قیمت ها در بازار می شود.

وی افزود: دولت مردان کشور در تلاش هستند که آرامش و ثبات به اقتصاد و بازارها برگردد و مردم هم باید با تصمیمات منطقی دربازارها و پرهیز از رفتارهای عجولانه به دولت کمک کنند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×