menu

ثبت آگهی رایگان

بلا تکلیفی متقاضیان مسکن مهر

بلا-تکلیفی-متقاضیان-مسکن-مهر

درحالی که شهریورماه سال 96 تعدادی از بلوک های زون 5 در فاز 11 کوزو افتتاح شد ولی نه تنها این واحدها به متقاضیان و مالکان آن تحویل داده نشده بلکه بنا بر اخبار رسیده از پردیس، از روز سی ام فروردین ماه سال جاری، کارگاه مسکن مهر کوزو تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان، برخی متقاضیان مسکن مهر فاز 11 پردیس از بلاتکلیفی در تحویل واحدهای خود خبر می دهند و اینکه قرار بوده، پس از دریافت کارت قسط، کلید واحدها تحویل داده شود.
دراین ارتباط یکی از متقاضیان طرح مهر گفت: سوم اردیبهشت ماه سال جاری برای رسیدگی به وضعیت واحد مسکن مهر به همراه تعدادی از متقاضیان به پردیس رفتیم که پس از مراجعه به شرکت عمران به ما گفته شد کارگاه مسکن مهر کوزو تعطیل شده است.
وی بابیان اینکه نزدیک به سه سال است که قسط واحد مسکن مهر را می پردازم، اظهار داشت: این در حالی است که هنوز واحد مسکونی ام را تحویل نگرفته ام و ماهانه حدود 300 هزار تومان قسط پرداخت می کنم در شرایطی که اجاره نشین نیز هستم و اجاره خانه نیز می دهم.
وی بیان کرد: سال گذشته شرکت عمران پردیس به متقاضیان اعلام کرد حدود 12 میلیون تومان برای تحویل واحد واریز کنند که این کار را انجام دادیم، اما متأسفانه امروز می گویند کوزو رفته است. وی ادامه داد: شرکت عمران به ما گفت اختلاف با شرکت ترکیه ای کوزو را از داوری بین المللی پیگیری خواهیم کرد.
 این متقاضی مسکن مهر با اشاره به این که تاکنون حدود 40 میلیون تومان (39 میلیون و 750 هزار تومان) را تهیه و برای مسکن مهر پرداخت کرده است، گفت: پس از واریز 12 میلیون تومان به ما نامه تحویل کلید و قرارداد 5 برگی را دادند، اما هنوز موفق نشده ایم واحد خود را تحویل بگیریم.
برپایه این گزارش، در چنین شرایطی که متقاضیان مسکن مهر کوزو به دلیل بلاتکلیفی در وضعیت مساعدی قرار ندارند، یکی از متقاضیان از جولان دلال های مسکن و تماس های این افراد با مالکان واحدهای فاز 11 خبر داد و گفت: این افراد با تماس با مردم از آن ها می خواهند که واحدهایشان را باقیمت های 60 الی 70 میلیونی بفروشند.
وی افزود: چیزی که برای متقاضیان تعجب آور است، این است که دلال ها شماره تلفن ها را چطوری و از چه مجرایی به دست آورده اند.
به گزارش پیام ساختمان، گفته می شود مدیرعامل شرکت کوزو از ایران خارج شده و برادر وی در حال مذاکره با شرکت عمران پردیس برای برطرف کردن مشکلات تحویل واحدهای مسکن مهر است.
این در حالی است که برخی متقاضیان از فراخوانده شدن به سوله های مسکن مهر پردیس برای پر کردن برگه درخواست داوری جهت حل مشکل عدم تحویل کلید و رها کردن ساخت وساز توسط شرکت کوزو خبر دادند و گفتند: پیرو تجمع و پیگیری تعدادی از متقاضیان مسکن مهر کوزو، برگه ای به افراد داده شده که با امضای آن، مردم از شرکت عمران پردیس به عنوان داور درخواست داوری کردند.
این گزارش می افزاید، یکی از متقاضیان که نسبت به بلاتکلیفی مردم توسط شرکت عمران و شرکت کوزو عصبانی بود، گفت: من فکر می کنم این بازى جدیدِ شرکت عمران است که دوباره به این بهانه از مردم پول بگیرند.
وی ادامه داد: قبل از عید به ما گفته شد بروید کارت قسط بگیرید تا بلافاصله واحدها تحویل داده شود.
ولى امروز متوجه می شوم که چه حقه بازی هایی راه انداختند و حالا هم اعلام کردند هرکى برگه تحویل واحد از کوزو وکارت قسط دارِد، برود فرم داورى شرکت عمران رو پر کند.
وی افزود: به ما گفته شد پس از دریافت کارت قسط و شروع پرداخت اقساط بانک، واحدتان را تحویل می دهیم این در حالی است که در بازدید از بلوکمان در فاز 11 متوجه شدیم هنوز نه جاده ای اسفالت شده و نه محوطه سازی شده است.
وی با گله مندی از عملکرد فریبکارانه شرکت عمران اظهار داشت: متأسفانه در بازدید از واحد مسکونی ام نیز با چشم خود دیدم که تمام چهارچوب های درها شکسته، دیوارهای واحد نم زده، انشعابات، کولر و پکیجى هم وصل نشده بود!
به گزارش پیام ساختمان، پیگیری ها از مدیران و مسئولان ذی ربط در مسکن مهر در خصوص مشکل جدید متقاضیان مهر تا پایان تنظیم و نگارش این گزارش بی نتیجه ماند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×