menu

ثبت آگهی رایگان

مردم از عملکرد بانک مسکن پردیس، عصبانی و سرگردان هستند

مردم-از-عملکرد-بانک-مسکن-پردیس-عصبانی-و-سرگردان-هستند

در حالی که به موجب دستور العمل ابلاغ شده، کلیه متقاضیان مسکن مهر پردیس از ارائه ضامن و گواهی کسر از حقوق ضامن برای دریافت کارت قسط معاف هستند، با اینحال بانک مسکن پردیس بی توجه به این دستور العمل، متقاضیان را مجبور به آوردن ضامن و دریافت گواهی کسر از حقوق ضامن می کند.

الهام نرجه پور....به گزارش خبرنگار پیام ساختمان، در حالی که نزدیک به یکسال از صدور دستورالعملی مبنی برعدم نیاز به ارائه ضامن برای متقاضیان مسکن مهر پردیس از سوی دولت می گذرد، ولی گزارشات مردمی حاکی از آن است که این بانک به عنوان جزیره ای خود مختار قوانین خاص خود را دنبال می کند و کوچکترین توجهی به این دستورالعمل ندارد.
اطلاعات رسیده از کارگزاری بانک مسکن واقع در شرکت عمران پردیس خبر از آن می دهد، که مردم به خاطر کارشکنی بانک مذکور دچار سرگردانی و اتلاف وقت شده اند. این در حالی است که طبق دستورالعمل ابلاغ شده در اوایل سال جاری، کلیه متقاضیان مسکن مهر پردیس باید کارت قسط یا همان دفترچه اقساط خود را بدون ارائه ضامن، دریافت کنند.
برپایه این گزارش یکی از متقاضیان در مراجعه به شعبه بانک مسکن در حیاط شرکت عمران گفت: کارمندان بانک می گویند ما فقط حرف خودمون رو قبول داریم و باید حتما ضامن و گواهی کسر از حقوق ضامن بیاورید.
همچنین متقاضی دیگری که نسبت به عملکرد بانک مسکن بسیار عصبانی و ناامید بود، خطاب به خبرنگار ما اظهار داشت: چرا در خبرها اعلام می کنید که نیازی به ضامن و گواهی کسر از حقوق نیست در حالی که وقتی به بانک پردیس مراجعه می کنیم، آنها اعلام می کنند تمام مدارک اعم از ضامن و گواهی کسر از حقوق نیاز است.شما رو به خدا مردم را الکی امید وار نکنید.
با بانک مسکن پردیس برخورد می شود
برپایه این گزارش احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهر سازی درگفتگو با خبرنگار پیام ساختمان، با بیان اینکه بانک مسکن پردیس موظف است به تمامی متقاضیان مسکن مهر بدون پیش شرط ارائه ضامن و گواهی کسر از حقوق، کارت قسط بدهد، اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده، قرار شد که متقاضیان مسکن مهر پردیس از ارائه ضامن معاف باشند و سرپیچی بانک مسکن پردیس از این قانون، تخلف محسوب می شود و قطعا با آن برخورد خواهد شد.
گفتنی است پیرو امتناع بانک مسکن پردیس از صدور کارت قسط برای متقاضیان مسکن مهر، دلال ها که به نظر می رسد به نحو بسیار مطلوبی از عملکرد بانک مسکن پردیس متنفع می شوند، مردم سرگردان و عصبانی را دوره کرده و سعی در راضی کردن آنها نسبت به فروش واحد مسکونی خود به قیمت های بسیار پایین می کنند.
این در حالی است که کارمندان کارگزاری بانک مسکن واقع در کارگزاری شرکت عمران پردیس در پاسخ به اعتراضات مردم نسبت به پیش شرط آوردن ضامن و گواهی کسراز حقوق برای دریافت کارت قسط می گویند: اگرضامن نداری خب خانه ات رو بفروش!
شایان ذکر است، چندی قبل هم سعید غفوری مدیرعامل شهر جدید پردیس خبرداد که شرکت عمران از بانک مسکن خواسته است که با ارائه سفته از متقاضیان برای صدور دفترچه اقساط ضامن تقاضا نکند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×