menu

ثبت آگهی رایگان

کیوسک شهری هوشمند در منطقه دو تهران

کیوسک-شهری-هوشمند-در-منطقه-دو-تهران

کیوسک های شهری مجهز به مانیتورهای تاچ و نرم افزارهای مناسب مسیر هدایت و دسترسی به خدمات سازمان ها را به راحتی برای بازدیدکنندگان میسر می سازد درواقع این دستگاه به صورت یک کارمند در شهر هوشمند می باشد با این تفاوت که قابلیت های بیشتری نسبت به یک کارمند برای شهروندان دارد.

  به گزارش پیام ساختمان، "رسول کشت پور" با بیان اینکه  سیاستها و راهبردهای شهرداری تهران در راستای توسعه و هوشمند سازی شهر تهران است، اظهار داشت:  شهرداری منطقه دو در حمایت از ایده های نوآورانه در قالب استارت اپهای خدمات نوین و هوشمند شهری پیشگام است.
شهردار منطقه  دو که به اتفاق هیات همراه از کیوسک های شهری هوشمند که توسط یکی از شرکتهای ایرانی با مشارکت همراه اول طراحی و توسعه داده شده بازدید می کرد، گفت: بیش از 50 نوع خدمت شهری و عمومی علاوه بر خدمات ویژه شهرداری در این کیوسک قابل ارایه به شهروندان می باشد از جمله کلیه تراکنشهای بانکی بانکهای مختلف؛ رزرو و خرید بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما ،سالن های نمایش و از این دست. همچنین سرویس های مکان یابی اینترنت وای فای و سایر سرویسهای عمومی به شهروندان محترم منطقه از طریق این کیوسک ها قابل ارایه میباشد.
وی افزود: در عین حال امکان افزودن سایر اپلیکیشنها و خدمات مکان محور مانند تاکسی های اینترنتی نیز  به این کیوسک ها وجود دارد.
گفتنی است، با توافق منعقده و حمایت شهرداری منطقه دو به زودی این کیوسک ها در نقاط مختلف منطقه 2 نصب و قابل دسترس برای شهروندان محترم خواهد بود.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×