menu

ثبت آگهی رایگان

توسط یک شرکت دانش بنیان انجام می شود

برگزاری بزرگترین جشنواره استخدامی کشور

برگزاری-بزرگترین-جشنواره-استخدامی-کشور

مدیریک شرکت دانش بنیان ازبرگزاری جشنواره استخدام 20 هزار نفر در مدت دو روز خبر داد و گفت: این جشنواره 24و 25 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

  به گزارش خبرنگار پیام ساختمان، مهدی نایبی مؤسس و مدیرعامل شرکت دانش بنیان الوپیک در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به اینکه این شرکت در نظر دارد تا طی یک ماه آینده در مدت دو روز 20 هزار نفر را دعوت به کار کند، اظهار کرد: این شرکت دانش بنیان هم اکنون در تهران، کرج، مشهد نمایندگی دارد و طی ماه های آینده دو دفتر در شیراز و یزد افتتاح خواهد شد.
 وی افزود: 14 ماه پیش این استارتاپ با سرمایه ای کمتر از یک میلیارد تومان در مساحتی بسیار کوچک شکل گرفت و اکنون 70 هزار نفر در آن شاغلند و 500 تا 600 نفر روزانه به جمع خانواده این شرکت می پیوندند.
نایبی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 24 و 25 اسفندماه بزرگترین جشنواره استخدامی کشور برگزار خواهد شد اظهار داشت: این شرکت دانش بنیان که در راستای استارت آپ های هوشمند و با زیرساخت های یک شهر هوشمند فعالیت می کند، دارای سیستم هایی است که با ذخیره سازی اطلاعات، اهتمام ویژه ای در سلامت رساندن اقلام به دست مشتریان خود دارد.
وی در خصوص نحوه بکارگیری متقاضیان کار در این شرکت نیز گفت: داوطلبان پس از گذراندن یک دوره آموزشی کوتاه و گرفتن کلاه، ژیلت و باکس نیروی انسانی، استخدام شده و می توانند وارد چرخه خدمات حمل و نقل شوند. نایبی در توضیح به این انتقاد که چرا شرکت، استخدام های خود را از تبلیغات داخل خیابان انجام می دهد، اظهار داشت: این در واقع نوعی ویزیتوری است و به معنی استخدام نخواهد بود. در واقع ویزیتورهای شرکت ما ثبت نام اولیه را در داخل خیابان ها انجام می دهند و پس از آنها افراد به دفاتر استخدام مراجعه کرده که با همه این تفاسیر 50 درصد مراجعه کنندگان در مصاحبه ها رد می شوند و نکته حائز اهمیت این است که افراد برای استخدام در این شرکت باید ساکن تهران باشند.
 این کارآفرین جوان، با اشاره به اینکه افرادی که در این شرکت دانش بنیان فعالیت می کنند بیمه تامین اجتماعی نمی شوند، افزود: البته نام آنها از سوی شرکت در سایر ارگان ها به ثبت رسیده و با توجه به کارت ویژه ای که در اختیار دارند می توانند از ارگان ها و سازمان های مختلف خدمات دریافت کنند.
وی همچنین درباره شرایط الزامی متقاضیان استخدام و موتورسیکلت های آن ها نیزگفت: سکونت در تهران و وضعیت مناسب وسیله نقلیه از لحاظ سلامت فنی و… از شروط ما برای همکاری است.
نایبی با اشاره به اهمیت یک شهر هوشمند برای فعالیت استارت آپ ها در پایتخت تصریح کرد: سرعت اینترنت در ایران مانعی برای رشد ما نبوده و ما روزانه می توانیم تعداد درخواست های بسیاری را پاسخگو باشیم.
وی با اشاره به اینکه ارگان های صنفی رقیب شرکت های دانش بنیان نیستند، اضافه کرد: سیستم ها با روند مدرن تغییر می کنند و ما توانسته ایم تاحدود زیادی مسائل و موضوعات خود را با اتحادیه ها جلو ببریم. کسانی که با ما هکاری می کنند بالتبع مطمئن اند که فعالیت آنها یک بازار اقتصادی برای شان به همراه خواهد داشت اما این به این معنی نیست که ما بخواهیم کل بازار سنتی پیک ها را از بین ببریم.
وی با اشاره به تسهیلاتی که در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می گیرد، گفت: زمانی که یک سال پیش کار خود را آغاز کردیم حتی مکان مناسبی برای حضور موتور سوارها وجود نداشت اما صندوق حمایت از شرکت های دانش بنیان و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری تسهیلاتی از جمله زمین را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد که این موضوع می تواند به رشد این سبک شرکت ها کمک کند.
مدیر عامل شرکت الو پیک درباره شیوه رصد بارهایی که به مقصد می رسند و امنیت آن ها گفت: لحظه به لحظه درخواست ها ثبت و ضبط می شوند و امکان بروز هیچ گونه تخلفی وجود ندارد و ما هم اکنون در تهران روزانه بین 50 تا 100 هزار سفر را انجام می دهیم.
نایبی با اشاره به سنگاپور به عنوان یک شهر هوشمند نیزگفت: هر چند به وجود آوردندگان این شرکت سالها در پاریس بوده و استارتاپ های موفق در آنجا را ارزیابی کرده اند اما بررسی ها نشان می دهد ایران یکی از بهترین بسترهای ایجاد فعالیت های اینترنتی است که با زیر ساخت های آماده اینترنتی ، تلفن هوشمند و نداشتن رقیب می تواند با موفق ترین استارتاپ های دنیا رقابت کند.
این کارآفرین ادامه داد: این شرکت بنا دارد با جابجایی موتورهای انژکتوری با موتورهای برقی طی یک پروسه دو ساله موثرترین اقدام ممکن در حوزه کاهش آلودگی هوای تهران را به شرط توجیه اقتصادی برآورده کند.
وی تاکید کرد: این شرکت هر چند از یک شرکت خارجی الگوگیری کرده است اما همه فعالیتهای آن اعم از برنامه نویسی تبلیغات ، و ایجاد اپلیکیشن کاملا بومی و توسط مهندسان ایرانی طراحی شده و توانسته علاوه بر پیک موتوری ، تاکسی موتوری و وانت بار را نیز راه اندازی کند
نایبی همچنین اعتماد سازی را مهمترین شرط پیشرفت این شرکت دانست وتصریح کرد: فقط برندسازی و بیلبورد نمی تواند حافظ سرمایه اجتماعی باشد، بلکه کیفیت عملکرد می تواندبیشترین اثر را در توسعه این استارتاپ داشته باشد به گونه ای که در حال حاضر از میان 50 تا 100 هزار سفر روزانه این استارتاپ کمتر از یک صدم درصد نارضایتی وجود دارد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×