menu

ثبت آگهی رایگان

منتظر اعتبار 1000 میلیارد تومانی هستیم

منتظر-اعتبار-1000-میلیارد-تومانی-هستیم

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر با تأکید بر اینکه شرکت عمران پردیس بابت نصب انشعابات به شرکت آب و فاضلاب بدهکار است، گفت: امیدواریم وعده رئیس جمهور مبنی بر اختصاص 1000 میلیارد تومان برای تأمین زیرساخت های مسکن مهر در سال جاری محقق شود.

  به گزارش پیام ساختمان، محمدرضا امیرکمالی در پاسخ به این سوال که مدیران شهرهای جدید پرند و پردیس اعلام می کنند تأمین زیرساخت های مسکن مهر از برنامه ساخت واحدهای مسکونی عقب است، گفت: مشکلی از بابت تأمین زیرساخت های مسکن مهر (آب، برق و فاضلاب) وجود ندارد و هر نقطه ای که اعلام و پرونده تشکیل شود، آب و برق این واحدهای مسکونی تأمین می شود.
وی تأکید کرد: در شهر پردیس از 83 هزار واحد مسکونی برای حدود 70 هزار واحد مسکونی آب، برق و فاضلاب تأمین شده است و اتفاقاً هزینه نصب انشعابات را نیز شرکت عمران شهرهای جدید از متقاضیان مسکن مهر اخذ کرده است.
امیر کمالی با اشاره به اینکه در شهر پرند هر نقطه ای که متقاضیان حق و حقوق خود را پرداخت کرده اند، انشعابات آنها وصل می شود، اظهار داشت: اتفاقاً تعهد اجرای نصب انشعابات در شهر پردیس برعهده شرکت عمران شهر جدید پردیس است؛ چراکه طبق مصوبه دولت این شهر برخلاف سایر شهرها تمام هزینه های نصب انشعابات را از متقاضیان دریافت خواهد کرد.
نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ گزارشی از شرکت های عمران مبنی بر عدم نصب انشعابات نداشته اند ادامه داد: کل انشعابات در 11 فاز شهر پردیس حدود 81 هزار و 941 واحد مسکونی است که از این تعداد 28 هزار و 230 انشعابات خریداری شده اما برای 29 هزار و 306 واحد مسکونی انشعاب آب نصب شده است.
 امیرکمالی تصریح کرد: در حال حاضر 53 هزار و 711 واحد مسکونی برای خریداری و نصب انشعاب آب مراجعه نکرده اند؛ چراکه تمام هزینه های نصب انشعابات توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس دریافت شده است. به گفته وی، شرکت عمران پردیس در حال حاضر بابت نصب انشعابات آب 5 میلیارد و 400 میلیون تومان بدهکار است و بارها این موضوع را به صورت کتبی به آنها اعلام کرده ایم.
وی در پاسخ به این سوال که دولت 800 میلیارد تومان بابت نصب انشعابات و خدمات زیربنایی اعتبار تخصیص داده است، اما ظاهراً وزارت نیرو هیچ اقدامی نمی کند، گفت: مبلغ 800 میلیارد تومان برای کل کشور است و 200 میلیارد تومان به تنهایی به شهر پردیس اختصاص یافته است، بنابراین این شهر تنها شهری است که اجرای زیرساخت ها برعهده خود شهر است.
 امیرکمالی تأکید کرد: امیدواریم طبق وعده رئیس جمهور که اعلام کرده اند، منابع مالی زیرساخت های مسکن مهر تا پایان سال به میزان 1000 میلیارد تومان تأمین خواهد شد، این موضوع محقق شود.
 وی افزود: این مبلغ 1000 میلیارد تومان به تصویب کارگروه پیگیری مشکلات مسکن مهر به ریاست رضا ویسه و با دستور معاون اول رئیس جمهور رسیده است تا برای تأمین زیرساخت های مسکن مهر اختصاص یابد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×