menu

ثبت آگهی رایگان

تکلیف مسکن مهر فاقد متقاضی پرند مشخص شد

تکلیف-مسکن-مهر-فاقد-متقاضی-پرند-مشخص-شد

مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی در دسته های 300 یا 400 واحدی به ارگان ها و سازمان ها واگذار خواهند شد، گفت: دستگاه های خدمات رسان زودتر برنامه های خود را برای نصب انشعابات ارائه کنند.

  به گزارش پیام ساختمان، سیدعلی اکبر طاهری، در پاسخ به این سؤال که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از طرح پیشنهاد ی اتمام مسکن مهر در یک بازه زمانی دو ساله خبر داده اند آیا اتمام واحدهای مسکن مهر پرند نیز به دو سال آینده کشیده خواهد شد، گفت: این اظهارات از زبان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به صورت کلی و برای تمام واحدهای مسکن مهر بیان شده است و این مطلب اتمام واحدهای مسکن مهر تا 2 سال به فراخور شهرها و برخی پروژه ها مطرح شده است.
وی با اشاره به اینکه شاید پروژه مسکن مهر در یک شهر تا 2 ماه دیگر و یا در یک شهر تا 4 ماه دیگر به اتمام برسد، گفت: اما شهر جدید پرند مشکل ابنیه ندارد و نهایتاً تا پایان سال جاری و یا تا خردادماه به پایان می رسد. طاهری تأکید کرد: دستگاه های خدمات رسان برای تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر باید همکاری بیشتری با ما داشته باشند و برنامه های خود را اعلام کنند؛ چراکه به محض خروج این دستگاه های خدمات رسان از سایت ها کار محوطه سازی و آسفالت نیز توسط شرکت عمران به اتمام می رسد.
مدیرعامل شهر جدید پرند بابیان اینکه پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در این شهر 88 تا 90 درصد است، اظهار داشت: مسکن مهر شهر پرند مشکل ابنیه ندارد و تنها مشکل آن محوطه سازی و آماده سازی معابر است که پس از نصب انشعابات از سوی دستگاه های خدمات رسان، محوطه سازی و آماده سازی انجام و واحدهای مسکن مهر تکمیل خواهد شد.
طاهری گفت: در حال حاضر در شهر جدید پرند 17 تا 18 هزار متقاضی مؤثر مسکن مهر که قرارداد دارند و 7 هزار واحد فاقد متقاضی وجود دارد که تلاش ما این است تا این واحدها به صورت یکجا به دستگاه هایی که مثلاً 300 تا 400 عضو دارند، واگذار شود.
مدیرعامل شهر جدید پرند در پاسخ به این سؤال که مگر دولت به وزارت نیرو بابت نصب انشعابات مبلغ 800 میلیارد تومان از محل اوراق خزانه اسلامی کمک نکرد، گفت: ما نیز این خبرها را شنیده ایم اما به هرحال باید این دستگاه های خدمات رسان هرچه سریع تر پای کار بیایند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×