menu

ثبت آگهی رایگان

دلالان مسکن مهر دوباره دست به کار شدند

دلالان-مسکن-مهر-دوباره-دست-به-کار-شدند

در حالی چندی پیش تعدادی از دلالان مسکن مهر از سوی قوه قضاییه دستگیر شدند که گروهی دیگر از دلالان فعالیت خود را در شهر جدید پردیس برای بُزخری واحدهای مسکن مهر این شهر دوباره و با شدت بیشتری آغاز کرده اند.

  به گزارش پیام ساختمان، برای دومین بار طی چهار ماه اخیر است که نام دلالان مسکن مهر به خصوص در شهر جدید پردیس مطرح می شود.
اوایل شهریور ماه امسال دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از دستگیری 6 دلال مسکن مهر خبر داده و گفته بود: متهمان موصوف با راه اندازی چند شبکه اجتماعی از جمله شبکه اجتماعی تلگرام با نشر اکاذیب و خبرهای دروغ و با تحریک افرادی که دارای سهام مسکن مهر بودند در نظم عمومی اخلال به وجود می آوردند.
 فتاحی با بیان این که این افراد مبادرت به تجمع های غیرقانونی می کردند، تصریح کرد: بیشتر این افراد از سهامداران مسکن مهر بوده اند که با نشر اکاذیب در نظم عمومی اخلال می کردند. 6 نفر دلال دستگیر شده از محل خرید و فروش مسکن مهر به منافع مالی می رسیدند. بار دوم موضوع دلالی در مسکن مهر به گونه ای جالب از زبان مدیرعامل شرکت عمران مسکن مهر مطرح شد.
 سعید غفوری هفته گذشته در حاشیه افتتاح 3006 واحد مسکن مهر از حضور پُرنگ دلالان مسکن مهر گلایه کرد و گفت: واحد نمونه ای را که برای افتتاح آماده کرده بودیم، توسط یکی از دلالان مسکن مهر خریداری شد. چند روز پیش نیز غفوری از تشدید فعالیت دلالان مسکن مهر خبر داد و گفت: مباحث عدم سکونت متقاضیان بسیار است که می توان به عدم تکمیل آورده توسط متقاضیان، فصل جابجایی و... به همراه فروش واحد ها و دلالی مسکن مهر اشاره کرد. در این بخش ها ورود شده و پیگیری های جدی توسط دادگستری شهرستان انجام شده تا با دلالان و سوءاستفاده کننده های مسکن مهر برخورد شود.
برخی متقاضیان مسکن مهر از پیشنهاد خرید واحدهای مسکن مهر با قیمت حدود 50 درصد زیربازار خبر دادند.
یکی از متقاضیانی این طرح گفته بود: با شماره ای که در پیامک درج شده بود تماس گرفتم و فردی در آن سوی خط گفت واحد مسکن مهر شما را 75 تا 85 میلیون تومان خریداری می کنیم.
وی ادامه داد: این در حالی است که حدود 5 ماه پیش که قصد فروش خانه ام را داشتم به یکی از بنگاه های املاک پردیس مراجعه کردم که مشاور این بنگاه قیمت هر مترمربع واحد مسکن مهر را 1.8 میلیون تومان یعنی حدود 150 میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×