menu

ثبت آگهی رایگان

تحقیق و تفحص از مسکن مهر

تحقیق-و-تفحص-از-مسکن-مهر

نماینده تهران از تهیه طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر توسط 15 نماینده و تقدیم آن به هیأت رئیسه خبر داد.

مصطفی کواکبیان در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه، 29 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر با تلاش بیش از 15 نماینده تهیه و به هیات رییسه جهت طی مراحل و بررسی در صحن علنی ارجاع داده شد.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از وقوع زمین لرزه کرمانشاه، سوالاتی در افکار عمومی مطرح شد که نمایندگان بر آن شدند تا بدانند ساختمان های مسکن مهر چه میزان از استحکام، قدرت و قوت کافی را برخوردار هستند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه این بررسی ها صرفا شامل مسکن مهر نشده و تمامی پروژه های مسکن احداث شده توسط وزارت راه از دولت نهم تا کنون را شامل می شود، عنوان کرد: در این تحقیق و تفحص به دنبال میزان هزینه کرد ساخت پروژه ها هستیم چرا که دستگیری یک پیمانکار در جریان احداث بیمارستان دردآور است.

 کواکبیان در ادامه با یادآوری این مطلب که پیمانکار طرف قرارداد با دستگاه دولتی است، افزود: از این رو دستگاه دولتی موظف به اجرای نظارت های لازم بر پروژه ها است تا بیمارستان بعد از 7 ماه افتتاح در زمین لرزه تخریب نشود.
وی افزود: مجلس به عنوان دستگاه نظارتی به دنبال چرایی این اتفاقات به دور از مباحث سیاسی است که تنها مربوط به این دولت نیز نمی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این تحقیق و تفحص استعلام لازم از مراکز نظام مهندسی استان ها نیز انجام می شود تا کیفیت ساخت و سازها و منابع مالی آنها مشخص شود.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×