menu

ثبت آگهی رایگان

در طرح های عمرانی منابع کافی نداریم

در-طرح-های-عمرانی-منابع-کافی-نداریم

نماینده مردم گلپایگان در مجلس با انتقاد بر اینکه در بودجه ریزی بخش عمرانی در بودجه کشور دچار مشکل هستیم، گفت: روند بودجه نویسی در کشور نیازمند تحولاتی است.

علی بختیار با اشاره به اینکه درباره راهبرد بودجه بین دولت و مجلس موضوعاتی مطرح شد، بیان داشت: امیدواریم با تعامل شکل گرفته دولت بتواند به موقع لایحه را ارائه دهد و این لایحه مبتنی بر بودجه عملکردی باشد که سال ها مورد مطالبه مجلس بوده است.
وی تاکید کرد: تنظیم مسائل مهم کشور در جلسات غیرعلنی انجام می شود و در مسائل اقتصادی و سیاست خارجی بین دولت و نمایندگان تعامل شکل می گیرد.
نماینده مردم گلپایگان در مجلس پیرامون اینکه روند بودجه نویسی در کشور نیازمند تحولاتی است، تاکید کرد: در این سال ها 5 الی 10 درصد به بودجه های جاری اضافه کردیم و در بخش بودجه عمرانی دچار چالش هستیم زیرا تعداد زیادی از طرح ها در پیوست جدول 19 یا 20 برده می شود که این شرایط کاملا تحمیلی و تابع لابی گری است.
وی تصریح کرد: ما در کشور نیاز به طرح هایی داریم که با آنها کشور به یک توسعه متوازن در حوزه ها و استان های مختلف برسد و دولت مشخص کند کدام طرح در چه حوزه ای باید اجرا شود.
بختیار در خصوص اینکه تا چه اندازه بودجه 97 بصورت عملیاتی نوشته خواهد شد، گفت: دولت در سازمان برنامه و بودجه اقداماتی را انجام داده اما کافی نیست، باید در طرح های عمرانی که منابع کافی نداریم کار بیشتری صورت بگیرد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×