menu

ثبت آگهی رایگان

شرایط رای دهندگان در دوره جدید انتخابات اتحادیه مشاوران املاک

شرایط-رای-دهندگان-در-دوره-جدید-انتخابات-اتحادیه-مشاوران-املاک

کسانی مثل شریک واحد صنفی یا کسانی که وکالت نامه رسمی یا وکالت محضری داشته باشند حق حضور و دادن رای را ندارند گفت: همچنین مباشر یا اعضای خانواده که صاحب پروانه هستند مجاز به شرکت در انتخابات نیستند و آرای آنها اخذ نخواهد شد.

  به گزارش پیام ساختمان، بر اساس قانون نظام امور صنفی مصوب سال 1392 در دور اول باید یک سوم از اعضای صاحب پروانه کسب در انتخابات شرکت کنند تا رسمیت پیدا کند.
اگر در دور اول به حدنصاب نرسد در دور دوم باید یک چهارم از اعضای صنف حضور داشته باشند این دوره برای اولین بار انتخابات اتحادیه املاک به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود و ضریب امنیت بسیار بالا، حساسیت دقیق و ضریب خطا بسیار پایین خواهد بود.
کسانی که برای رای دادن حضور پیدا می کنند باید مدرک شناسایی معتبر ارایه دهند و مدرک آنها با سامانه شناسایی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطابقت داده می شود. از افراد اثر انگشت اخذ می شود و اگر نام کسی در سامانه نباشد مطمئنا از او رای گرفته نمی شود. کارت مخصوص رای گیری قبل از انتخابات به فرد داده می شود و با مراجعه به جایگاه رای گیری می تواند رای دهد.
عبور کارت مخصوص رای گیری از مقابل کارت خوان و تحویل کارت به مامور وصول رای خواهد بود و با لمس نمایشگری که در محل برگزاری انتخابات است رای گیری انجام می شود. همچنین برای اینکه برای اطمینان از صحت نفرات انتخاب شده، فرد رای دهنده می تواند اسامی مدنظر خود را ببیند و در نهایت لیست منتخب خود را تایید کند.
در پایان رای گیری توسط هیات اجرایی برگزاری انتخابات که زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران است در راستای اجرای ماده 11 آیین نامه اجرایی انتخابات هیات مدیره اتحادیه های صنفی تایید خواهد شد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×