menu

ثبت آگهی رایگان

انتقاد از کم کاری شرکت های خدمات رسان مسکن مهر پردیس در آستانه فصل سرما

انتقاد-از-کم-کاری-شرکت-های-خدمات-رسان-مسکن-مهر-پردیس-در-آستانه-فصل-سرما

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: ساخت و سازهای مسکن مهر از دستگاههای خدمات رسان سبقت گرفته است و این دستگاه ها کم کار شده اند .

  به گزارش پیام ساختمان، سعید غفوری افزود: قرار داشتیم هر ماه در فازهای مختلف با توجه به آمادگی و تکمیل واحدهایی که ایجاد می شود افتتاح هایی داشته باشیم و این روند ادامه پیدا کند،اما در آخرین افتتاح که قبل از فصل سرما خواهیم داشت حدود 7600 واحد در فازهای مختلف خواهد بود که اگر دستگاه های خدمات رسان همکاری نکنند این افتتاح با مشکل روبرو خواهد شد.
 وی گفت: سرعت دستگاه های خدمات رسان وزارت نیرو کم شده است و اگر نتوانیم خدمات زیربنایی را برای واحدهای تکمیل شده ارائه دهیم فرصت ازدست خواهد رفت و به فصل سرما و مشکلات پس از آن خوهیم خورد.
 غفوری از دستگاه های خدمات رسان از جمله وزرات نیرو و گاز استان تهران درخواست کرد که هرچه زودتر اقدام به ایجاد خدمات زیربنایی کنند چرا که فرصت زیادی باقی نمانده و وزارت نیرو در وصل انشعابات کند عمل می کند.
وی درباره نصب انشعابات و مدارس در فازهای مسکن مهر گفت: هرچند وصل انشعابات مدارس و مساجد وظیفه ما نیست،اما قبول کرده ایم هزینه آنها را با توجه به مشکلات مالی وزارت آموزش و پرورش پرداخت کنیم تا مدارس این فازها نیز فعال شود و ادارات مربوط تسهیلات برای ما ایجاد کنند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×