menu

ثبت آگهی رایگان

عملکرد شفاف مشاوران املاک خانم

عملکرد-شفاف-مشاوران-املاک-خانم

یک فعال صنف مشاوران املاک تهران گفت: عملکرد شفاف و بهتر زنان موجب شده تا مردم به مشاوران املاک خانم بیشتر از همکاران مرد آنها اطمینان کنند.

یک مشاور املاک خانم در میزگرد بررسی اهداف و برنامه های زنان کاندید در انتخابات اتحادیه مشاوران املاک که در دفتر نشریه پیام ساختمان برگزار شد، با حمایت از حضور زنان در فهرست نامزدهای انتخابات گفت: از آنجایی که زنان از دقت و نظم بیشتری در  فعالیت های خود برخوردار هستند، بنابراین راهیابی آنها به هیات مدیره اتحادیه می تواند گام بلندی در جهت ارتقای حقوق مشتری و نیز جایگاه صنف مشاوران املاک در افکار عمومی باشد.
 وی افزود: فعالیت زنان در صنف مشاوران املاک که در چند سال گذشته بسیار پررنگ شده، نتیجه اعتماد و اقبال مردم نسبت به عملکرد شفاف و مثبت آنها در فعالیتی است که تاکنون تنها در اختیار مردان بوده است.

این مشاور املاک گفت: متاسفانه به دلیل رکود حاکم بر بازار مسکن، برخی از همکاران در صنف مشاوران  انعقاد یک قرارداد و معامله را به هر قیمتی انجام می دهند حتی  زیر پا گذاشتن برخی اصول اخلاق حرفه ای و اخلاقیات انسانی.

افزایش نظارت بر عملکرد مشاوران املاک
وی اظهار داشت: بهتر است اتحادیه در دوره  بعدی فعالیتش، میزان نظارت و کنترل  بر عملکرد واحدهای مشاوران املاک را افزایش دهد و در این مورد اقدام به  استعلام از مردم هر منطقه کند.
ادامه این مطلب را می توانید در شماره 320 نشریه پیام ساختمان مطالعه کنید.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×