menu

ثبت آگهی رایگان

یک منبع آگاه:

تحویل سریع واحدهای پردیس نیازمند مساعدت دستگاههای خدمات رسان است

تحویل-سریع-واحدهای-پردیس-نیازمند-مساعدت-دستگاههای-خدمات-رسان-است

یک منبع آگاه در شرکت عمران پردیس، خواستار مساعدت دستگاههای خدمات رسان برای نصب انشعبات آب و برق و گاز واحدهای تازه افتتاح شده فاز 8 و 11 شد.

  به گزارش خبرنگار پیام ساختمان، باوجود افتتاح بیش از 3هزار واحد در فاز 8 و 11 پردیس که در اوایل هفته جاری صورت گرفت، هنوزبرای تحویل واحدهای افتتاح شده با متقاضیان تماسی گرفته نشده و تعدادی از این افراد در مراجعه به دفتر نشریه پیام ساختمان نسبت به این موضوع اظهار نگرانی کردند و خواستار پیگیری آن توسط خبرنگار مربوطه شدند.
در همین ارتباط یک منبع آگاه در شرکت عمران پردیس متقاضیان در پاسخ به این پرسش که چرا باوجود افتتاح بیش از سه هزار واحد در فاز 11 و 8 هنوز با متقاضیان برای تحویل واحدها تماسی گرفته نشده است، گفت: درمناطقی که افتتاح انجام شده هنوز انشعابات آب و برق و گاز وصل نشده و مسئولین وزارت نیرو شرط نصب انشعابات را منوط به ساکن شدن افراد در واحدها و به حد نصاب رسیدن خانوارها می دانند.
وی افزود: از سوی دیگر در حال حاضر شرکت عمران پردیس در حال رایزنی و مذاکره با شهرداری پردیس است که نسبت به ارائه خدمات شهری در فازهایی که افتتاح صورت گرفته اقدام کنند.
وی با بیان اینکه تا کنون ( طی 16 ماه گذشته ) 6 مدرسه ساخته وتحویل اموزش و پرورش شده است، از مذاکره شرکت عمران پردیس با آموزش و پرورش خبر داد و اظهار داشت: با وجود اینکه وظیفه شرکت عمران پردیس نیست که نسبت به راه اندازی کادر آموزشی برای مدارس ساخته شده با آموزش و پرورش مذاکره کند، ولی ما جهت راه اندازی سریعتر مدارس یادشده برای اول مهر با آموزش و پرورش هم وارد مذاکره و رایزنی شدیم.
 وی ادامه داد: اداره آموزش و پرورش منطقه معتقد است با ساکن شدن خانوارها در واحدهای افتتاح شده اقدام به معرفی کادر آموزشی و راه اندازی مدرسه خواهد کرد که در این زمینه شرکت عمران پردیس سرگرم مذاکره با آنها است.
این منبع آگاه با تاکید بر اینکه تسریع در تحویل واحدهای افتتاح شده نیازمند مساعدت دستگاههای خدمات رسان است، از متقاضیان خواست با سکونت قطعی در واحدهای تحویل شده زمینه دستیابی به تمامی خدمات شهری در فازهای 8 و 11 را فراهم کنند. وی ادامه داد: در راستای تحویل واحدهای افتتاح شده، شرکت عمران پردیس ظرف دو روز گذشته با 48 متقاضی و خانوار تماس گرفته و روند تحویل واحدها هم بر اساس روال طبیعی خود در حال انجام است.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×