menu

ثبت آگهی رایگان

عضو شورای شهر تهران:

سؤال از شهردار تهران در دستور کار قرار می گیرد

سؤال-از-شهردار-تهران-در-دستور-کار-قرار-می-گیرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی که شهردار تهران مجدداً به وعده خود در خصوص استفاده از بانوان و جوانان در سطوح مدیریت شهری عمل نکند سؤال از نجفی را از طریق هیئت رئیسه پیگیری می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی که شهردار تهران مجدداً به وعده خود در خصوص استفاده از بانوان و جوانان در سطوح مدیریت شهری عمل نکند سؤال از نجفی را از طریق هیئت رئیسه پیگیری می کنیم.
 ناهید خداکرمی با اشاره به اینکه شهردار تهران هنوز به وعده خود در خصوص به کارگیری 30 درصد از بانوان و جوانان در سطوح مدیریت شهرداری عمل نکرده است، اظهار کرد: انتصاب معاون و مدیران شهری حق طبیعی شهردار تهران است و ما خیلی ورود نمی کنیم اما انتظار داریم آقای نجفی به قولی که دادند عمل کنند.
وی افزود: آقای نجفی در زمان ارائه برنامه خود برای حضور در شهرداری تهران وعده هایی داد که انتظار می رود به آنها عمل کند به طوری که وی اعلام کرد 30 درصد از پست های مدیریت شهری را به بانوان و جوانان اختصاص خواهد داد.
خداکرمی ادامه داد: طی سال های گذشته تعداد قابل توجهی از جوانان و بانوان ما فرصت حضور در پست های دولتی و حتی شهری را نداشتند و این شرایط باید برای آنها فراهم شود و کسب تجربه کنند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: البته شهردار تهران در خصوص به کارگیری بانوان و جوانان در سطح مدیریت شهری چالش بزرگی پیشِ رو دارد و یک مقدار حق می دهیم به آقای نجفی که به خاطر این چالش ها از افراد باتجربه استفاده کند که البته این هم راه حل دارد و می توان از ترکیب تجربه پیشکسوتان و جوانان استفاده کرد.
وی اضافه کرد: ما همچنان بر انجام وعده شهردار تهران تأکید داریم چرا که این موضوع مطالبه اعضاء شورای شهر تهران به عنوان نمایندگان شهروندان است.
خداکرمی در پاسخ به این پرسش که در صورتی که شرایط انتصابات تغییر نکند شورا چه تصمیمی خواهد گرفت، بیان کرد: طبیعی است که روند سؤال را به صورت شفاهی و کتبی از طریق هیئت رئیسه پیگیری می کنیم.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×