menu

ثبت آگهی رایگان

توضیح شرکت عمران و بهسازی شهری درباره یک خبر

توضیح-شرکت-عمران-و-بهسازی-شهری-درباره-یک-خبر

شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در حالی توضیحاتی را درباره نشست خبری اخیر مدیرعامل این سازمان ارسال کرد که وی در این نشست عملکرد انبوه سازان در حوزه بافت های فرسوده را مورد انتقاد قرار داده بود.

  به گزارش پیام ساختمان، در پی گزارش نشست خبری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با عنوان «مدل های جدید بازسازی بافت های فرسوده/ مقصر وجود خانه های خالی از سکنه خود انبوه سازان هستند
روابط عمومی این شرکت اعلام کرد مطالب درج شده به هیچ عنوان مستند به مطالب ذکر شده نیست و بر اساس تفسیر از مذاکرات و برداشت شخصی تبیین و منعکس شده است. موضوع مورد گفت وگو، جریان غالب ساخت وساز در سال های گذشته، بدون توجه به مخاطبان اصلی و نیازمندان به مسکن در شهرهای کشور و تأکید بر ظرفیت های بافت های فرسوده و ناکارآمد برای پاسخ گویی به نیاز مسکن و رونق بخشی به این صنعت بوده است.
محمد سعید ایزدی مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در این نشست به صراحت اعلام کرد که "انبوه سازان مسیر درستی را برای سرمایه گذاری استفاده نکرده اند و به همین دلیل است که 3 میلیون خانه خالی از سکنه داریم".
معاون وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از نوع نگاه انبوه سازان در حوزه ساخت و ساز مسکن گفته بود به انبوه سازان توصیه می کنیم به جای ورود به باغ ها برای ساخت و ساز، وارد بافت های ناکارآمد و فرسوده شوند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×