menu

ثبت آگهی رایگان

بیش از 300 محله مسکونی بافت فرسوده کشور بهسازی می شوند

بیش-از-300-محله-مسکونی-بافت-فرسوده-کشور-بهسازی-می-شوند

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: 680 طرح توسعه و بهسازی در 320 محله مسکونی بافت فرسوده در 180 شهر کشور در حال اجراست.

  به گزارش پیام ساختمان محمد سعید ایزدی افزود: در سطح کشور یک هزار و 100 سکونتگاه غیررسمی، یک هزارهکتار بافت فرسوده و 600 بافت تاریخی در شهرهای کشور وجود دارد. 680 طرح توسعه و بهسازی در 320 محله مسکونی بافت فرسوده در 180 شهر کشور در حال اجراست.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران تصریح کرد: 15 هزار میلیارد ریال در سال جاری برای احیای بافت های فرسوده کشور هزینه می شود. از این میزان اعتبار هزار و 400 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تأمین می شود.
 وی گفت: براساس برنامه ریزی سالانه 270 محله مسکونی بافت فرسوده کشور بازسازی می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران خاطرنشان کرد: برای بهبود محلات سه گانه ( بافت فرسوده، سکونت گاه های غیر رسمی و تاریخ) در کشور بیش از 80 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 ایزدی بیان کرد: 21 دستگاه و شهرداری ها و تشکلهای مردم نهاد در کشور با وزارت راه و شهرسازی برای انجام این امر همکاری می کنند. تلاش می شود تا این محلات به میانگین سطح کیفی خود در شهر ها برسند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×