menu

ثبت آگهی رایگان

شهرهای یزد و ونیز خواهرخوانده می شوند

شهرهای-یزد-و-ونیز-خواهرخوانده-می-شوند

شهردار یزد از خواهرخواندگی شهر یزد و شهر ونیز خبر داد و اعلام کرد: موافقت ضمنی شهردار شهر ونیز نیز گرفته شده تا با مبنای مشخص این خواهرخواندگی اجرا شود .

شهردار یزد از خواهرخواندگی شهر یزد و شهر ونیز خبر داد و اعلام کرد: موافقت ضمنی شهردار شهر ونیز نیز گرفته شده تا با مبنای مشخص این خواهرخواندگی اجرا شود . «محمدرضا عظیمی زاده» در آخرین نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به طرح تهیه برند شهری برای شهر یزد، گفت: این طرح با شرح خدمات مشخص می تواند به عنوان الگو در شهر یزد اجرا شود که نیاز است در این زمینه مشاورین خبره وارد کار شوند و با تهیه طرح یک برند مناسب، شهر یزد را معرفی کنند .
وی در ادامه از خواهرخواندگی شهر یزد و شهر ونیز خبر داد و افزود: این برنامه در دستور کار شهرداری قرار دارد و موافقت ضمنی شهردار شهر ونیز نیز گرفته شده تا با مبنای مشخص این خواهرخواندگی اجرا شود .
 تشکیل تالار گفتگو در سطح شهر که در طول هفته مردم بتوانند به این تالار مراجعه و از تصمیمات شهری مطلع شوند، از دیگر برنامه هایی بود که شهردار یزد در جلسه علنی شورا به آن اشاره کرد . عظیمی زاده از تشکیل مثلث طلایی گردشگری که استان های اصفهان، شیراز و یزد در آن قرار دارند، خبر داد و گفت: شهر یزد به لحاظ پتانسیل گردشگری بالایی که دارد می تواند در راس یکی از این مثلث ها قرار بگیرد که در این زمینه پیگیر هستیم و در جلساتی که در این مورد برگزار شده ، بخش های خصوصی پای کار هستند که قطعا می تواند برای شهر یزد به لحاظ جذب گردشگر بسیار مفید باشد .
«عزت یادگار» سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد نیز به مشکل اجرای عملیات عمرانی در طرح باغ بزرگ شهر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ساخت و سازهای ساختمانی در این طرح در حال انجام است و کسی هم جوابگو نیست و اجرائیات شهرداری باید در این زمینه قوی تر عمل کند .
وی به ظرفیت بالای این طرح برای پرکردن اوقات فراغت خانواده ها اشاره کرد و گفت: این مکان می تواند به عنوان ریه تنفسی شهر مورد استفاده قرار بگیرد و باید برای آن یک تصمیم اساسی گرفته شود و نیار است اعتبار بیشتری جهت اجرای عملیات عمرانی در آن تخصیص داده شود .
«مرتضی شایق» دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد هم با اشاره به این که ضوابط طرح تفضیلی شهر هنوز ابلاغ نشده است، گفت: اگر ضوابط این طرح ابلاغ شود و طرح باغ بزرگ شهر برابر با ضوابط باغات اجرا شود، مشکل تا حدودی حل خواهد شد .
وی گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی شامل کف سازی مسیر در حال انجام هست تا مشخص شود که این مسیر پیاده رو است و در ادامه باید یک بودجه کافی در نظر گرفته شود تا بتوان عمیلیات عمرانی در این طرح را به اتمام رساند .

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×