menu

ثبت آگهی رایگان

اسامی برندگان؛

مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرس و فوق العاده کانون سراسری انبوه سازان مسکن وساختمان ایران برگزار شد

مجمع-عمومی-عادی-انتخابات-هیات-مدیره-و-بازرس-و-فوق-العاده-کانون-سراسری-انبوه-سازان-مسکن-وساختمان-ایران-برگزار-شد

مهندس رامین گوران از استان تهران ،جمشید برزگر از آذربایجان شرقی و مهندس فرشید پورحاجت از استان خوزستان با کسب 18 رای بالاترین رای این دوره از انتخابات را از آن خود کردند

عکس-مجمع

مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرس و فوق العاده کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران امروز مورخ 2 خرداد سال 1401در سالن همایش تالار نیایش در سعادت آباد تهران با حضور اکثریت اعضاء تشکیل گردید.

در ابتدا آقایان مهندس جمشید برزگر رئیس کانون سراسری انبوه سازان ایران و مهندس فرشید پور حاجت دبیر کانون سراسری و مهندس سید محمد مرتضوی خزانه دار کانون سراسری با ایراد سخن و گزارش از فعالیت اخیر کانون سراسری انبوه سازان و نتایج کارهای صورت گرفته و برنامه های پیش رو در کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران با اعلام رسمیت جلسه، مجمع عمومی عادی کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران وارد دستور جلسه گردید.

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان از طرف اداره کل تعاون،کار و رفاه اجنماعی نیز جناب آقای امیر اسکندری به نمایندگی از اداره تشکل های کارگری و کارفرمایی در جلسه حضور و بر روند برگزاری مجمع نظارت داشتند.

در ادامه این مجمع آقای برزگر ریاست هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران گزارش و توضیحات مفصلی در رابطه با اقدامات انجام یافته توسط اعضای هیات مدیره در کانون سراسری،جلسات شورای مسکن،شورای هم اندیشی،جلسات مشترک با دولت و مجلس شورای اسلامی به سمع حضار رساند و ضمن تشکر و قدردانی از همه اعضای هیات مدیره فعلی خواستار همفکری و مساعدت همکاران و اعضای انجمن جهت اعتلای جایگاه کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران بعنوان بازوی فکری و اجرایی مجلس و دولت در بخش مسکن و ساختمان گردید.

مهندس برزگر در پایان سخنان خود،تعامل و همفکری و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات از سوی اعضای محترم کانون سراسری مسکن و ساختمان ایران را در مسیر نیل به اهداف کانون ضروری و پراهمیت دانست.

پس از ارائه گزارشات هیات مدیره و خزانه دار کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران ، رای گیری برای انتخاب هیات مدیره و بازرسین انجام شد که بر اساس رای گیری بعمل آمده، هیات مدیره جدید و بازرسین به شرح ذیل رای آوردند.

اسامی منتخبین هیات مدیره و بازرسین کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران

1 – آقای مهندس جمشید برزگر 18 رای

2 – آقای مهندس فرشید پورحاجت 18 رای

3 – آقای مهندس رامین گوران 18 رأی

4 – آقای مهندس ساسان فروتن 16 رای

5-آقای مهندس سید محمد مرتضوی 16 رای

6- آقای مهندس محمود پژوم 15 رای

7- آقای مهندس غلامعباس جمشیدی 15 رای

8-آقای مهندس ابولقاسم قوپرانلو 12 رای

9-آقای مهندس ایرج رهبر 11 رای

10-آقای مهندس غلامحسین جهانی 11 رای

11-آقای مهندس محمد احمد شعربافی 10 رای

12-آقای مهندس محمد سلیمانی 10رای

13-آقای مهندس مهدی شیخ سجادیه 9 رای

14-آقای مهندس عسگر صداقتی 8رای

15-آقای مهندس عبدالهادی طاهری

بازرسین منتخب:

لازم به ذکر است بازرسین این دوره از هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران مهندس علی باقری پور با 17 رای و مهندس مهدی مراد حاصلی با 16 رای و مهندس افشین کربلایی صباغ با 13 رای انتخاب شدن

به این ترتیب آقایان مهندس رامین گوران از استان تهران،جمشید برزگر از آذربایجان شرقی و مهندس فرشید پورحاجت از استان خوزستان با کسب 18 رای بالاترین رای این دوره از انتخابات را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان جلسه مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرسین و فوق العاده کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران امروز مورخ 2 خرداد سال 1401 به کار خود پایان داد.

اسامی-برندگان-انتخابات-کانون-انبوه-سازان-ایران

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 375

فهرست مطالب شماره 375

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاه خوانندگان :

درود خدمت آقای مهندس گوران ب امید موفقیت روز افزون شما 🙏

درود فراوان بر مهندس گوران و آرزوی موفقیت برای همه عزیزان منتخب در این دوره حساس نهضت مسکن

انتخاب شایسته جناب اقای مهندس گوران را تبریک عرض می نمایم به امید موفقیت های روز افزون

بادرود وعرض تبریک خدمت مهندس گوران ارزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و همکاران بزرگوار

دوردبرمهندس رامین گوران بسیاربجا بود

یادرود وعرض تبریک خدمت همه همکاران منتخب هیئت مدیره وآرزوی توفیق درسازندگی ایران عزیز..ثنائی


×