menu

ثبت آگهی رایگان

آغاز انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران؛

مشارکت 2 برابری مهندسان در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی تهران

مشارکت-2-برابری-مهندسان-در-نهمین-دوره-انتخابات-نظام-مهندسی-تهران

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران امروز از ساعت 8 صبح شروع شد و تا 16 عصر به صورت الکترونیکی ادامه دارد .شایان ذکر است تا ظهر امروز به تعداد 14 هزار و 772 نفر از مهندسان رای داده اند که در مقایسه با دوره قبل گویای مشارکت 2 برابری مهندسان در این دوره از انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران می باشد.

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان برای نخستین بار در سابقه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی، این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

بر اساس آنچه دیروز هیئت اجرایی انتخابات استان تهران اعلام کرده صلاحیت 210 نفر تایید شده است. این تعداد در مقایسه با لیست قبلی تایید صلاحیت شده ها 21 نفر کمتر شده است. از این تعداد 10 نفر رد صلاحیت و پروانه اشتغال به کار 2 نفر دیگر از کاندیداها تعلیق شده است.

در راستای اظهارات معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی شنیده ها حاکی از آن است صلاحیت احمد خرم، سید مهدی هاشمی، رضا خوان پایه، علیرضا میر جعفری، سیامک الهی فر، محمود سردار، بیژن خطیبی، محمد صابونی، بیتا جمالی، محمد طاهری رد شده است. همچنین پروانه اشتغال به کار حسام الدین راقی و مهیار فرنیا نیز تعلیق شده است.

میزان مشارکت مهندسان در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تا ساعت 12:30 دقیقه امروز 14 هزار و 772 نفر از مهندسان اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران به صورت الکترونیکی رای داده اند که در مقایسه با هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران نشان از مشارکت 2 برابری مهندسان در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می یاشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی به تلفن همراه تمامی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران لینک ثبت نام نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام هندسی ساختمان تهران ارسال می شود و بدینوسیله مهندسان عزیز می توانند به صورت الکترونیکی رای خود را به نامزدهای مورد نظرشان بدهند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×