menu

ثبت آگهی رایگان

تایید صلاحیت نامزدهای رد طلاحیت شده؛

فهرست نهایی نامزدهای نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

فهرست-نهایی-نامزدهای-نهمین-دوره-هیات-مدیره-سازمان-نظام-مهندسی-ساختمان-تهران

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان امروز لیست فهرست نهایی داوطلبان نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران منتشر شد. شایان ذکر است 15 نفر از اعضای فعای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران که چندی پیش از سوی هیات اجرایی رد صلاحیت شده بودند. . از حضور در رقابت نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران منع شده بودند ، تایید صلاحیت شدند.

تعلیق پروانه مهندسان نامزد در انتخابات نظام مهندسی ساختمان به خاطر پرهیز از بخشنامه تعارض منافع

نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی در حال حاضر در برخی از استان های کشور مانند مازندران و گیلان و گلستان،کردستان، خراسان رضوی، البرز،آذربایجان غربی،اصفهان، آذربایجان شرقی، مرکزی، فارس برگزار شد. شایات ذکر است در استان های مازندران 9 نفز از داوطلبان نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان به دلیل بخشنامه تعارض منافع و در استان کردستان 7 نفر و در استان خراسان جنوبی 4 نفر و در استان خراسان رضوی 1 نفر و در استان کهکیلویه و بویراحمد 2 نفر دیگر از داوطلبان در نهمین دوره انتخابان هیات مدیره نظام مهندسی تهران از حضور در انتخابات منع شدند و توسط نامه رستم قاسمی ، وزیر راه و شهرسای پروانه فعالیت مهندسان متخلف به دلیل پرهیز از بخشنامه تعارض منافع تعلیق شدند.

تایدد صلاحیت نامزدهای رد صلاحیت شده در سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

امروز در اقدامی که جای سوال دارد 15 نفز از اعضای هیات مدیره فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را که بیش از این به دلیل تعارض منافع از سوی هیات اجرایی رد صلاحیت شده بودند دوباره تایید صلاحیت شدند. در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان ،رستم قاسمی،وزیر راه و شهرسازی با ابلاغیه بخشنامه تعارض منافع به مهندسان داوطلب در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور تاکید کرد که چنانچه مهندسی از این بخشنامه تعارض منافع پرهیز نماید با آن برخورد قانونی خواهد شد که دیدیم در استان های مازندران ، فارس ، خراسان جنوبی ، کردستان و کهکیلویه و بویر احمد و اصفهان پروانه اشتغال به کار مهندسان متخلف که از این بخشنامه تعارض منافع پرهیز کردند ،پروانه اشتغال به کارشان تعلیق شد و از حضور در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان منع شدند.

میزان مشارکت مهندسان در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان

جالب توجه است که در اقدام جدی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اجرای بخشنامه تعارض منافع و تعلیق پروانه اشتغال برخی از اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ها برای مجازات مهندسان متخلف که از این بخشنامه تعارض منافع پرهیز کردند. سبب شد تا دوباره جامعه مهندسی به اجرای قانون و احقاق حقوق مهندسی امیدوار شوند و از همین رو شاهد مشارکت بیشتر و رشد آمار مشارکت در مقایسه یا دوره های قبل انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان ها بودیم.

میزان مشارکت مهندسان در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران

میزان مشارکت در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران با توجه به تایید صلاحیت مهندسان رد صلاحیت شده در نهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران حالا این سوال را در ذهن بوجود می آورد که جامعه مهندسی بیش از یکصد هزار نفری مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در مواجهه با این اقدام وزارت راه و شهرسازی ، از مشارکت در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استقبال می کنند یا به مانند دوره های قبل که مشارکت 10 درصدی در استان تهران داشتند حضور کمرنگی را در سرنوشت انتخابات رقم خواهند زد

فهرست نهایی نامزدهای نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

لیست-انتخابات

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×