menu

ثبت آگهی رایگان

اکثر اعضای هیأت مدیره فعلی ردصلاحیت شدند؛

پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نظام مهندسی تهران

پایان-بررسی-صلاحیت-داوطلبان-انتخابات-نظام-مهندسی-تهران

در نُهمین دوره هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران بررسی صلاحیت های نامزدهای عضویت با ردصلاحیت اکثر داوطلبان و اعضای هیأت مدیره فعلی پایان یافت.

حسین حیدری

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان نتایج بررسی صلاحیت های نامزدهای عضویت در نُهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران اعلام شد.

این بررسی ها توسط هیأت اجرایی انتخابات و با بررسی مستندات مختلف در رابطه با نامزدها و استعلام از مراجع چهارگانه انجام شده و به صورت محرمانه به اطلاع هریک از نامزدها رسیده است.

اکثر اعضای هیأت مدیره فعلی ردصلاحیت شدند

براساس شنیده ها در این دوره از انتخابات اکثریت اعضای هیأت مدیره فعلی نظام مهندسی استان تهران که متشکل از 25 نفرند، رد صلاحیت شده اند. و بعضی از هیات مدیره ها هم استعفا داده اند.پیش بینی می شود در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران شکایت های زیادی در این رابطه به هیأت اجرایی واصل شود.

انتخابات سازمان های نظام مهندسی استان های مختلف براساس ابلاغیه وزارت راه وشهرسازی در بازه 2 تا 9 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

احتمال تعویق زمان نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران

با توجه به زمانبر شدن اعلام بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نظام مهندسی تهران در خصوص ابلاغ و رعایت قانون تعارض منافع انتظار می رود که می بایست هفته ای را برای اعتراض و شکایت های داوطلبین که رد صلاحیت شده اند در نظر گرفته شود. لذا پیش بینی می شود انتخابات نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران به نسبت سایر استان ها به تعویق بیافتد و دیرتر برگزار شود

سازمان نظام مهندسی استان تهران بزرگ ترین نظام مهندسی کشور با بیش از 130هزار نفر عضو مهندس می باشد که در مقایسه با سایر استان ها اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران در حدود 60 درصد رد صلاحیت شده اند است که هیأت مدیره آن معمولاً متشکل از چهره های سرشناس مهندسی ساختمان است.

آینده انتخابات نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران

در مقایسه با انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران این اولین باری است که با توجه به رعایت و ابلاغ قانون تضاد منافع سیل عظیمی از هیات مدیره کنونی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از رقابت در انتخابات نهمین دوره انتخابات جا مانده اند و انتظار می رود در این دوره جدید انتخابات پایتخت چهره های جدید و جوانی از مهندسان در عرصه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران حضور یابند

پیش بینی میزان مشارکت اعضای سازمان نظام مهندسی در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

در دوره قبلی انتخابات، هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران رسانه پیام ساختمان در آماری که در نشریه هم چاپ شد میزان مشارکت در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را نزدیک به 10 درصد اعلام کرد که گویای مشارکت بسیار پایین از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران بود.

با توجه به آمار مشارکت در دوره قبلی انتخابات همچنان پیش بینی می شود به دلایل برآورده نشدن خواسته های اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و عوملی از نظیر بیکاری خیل عظیم مهندسان و سهم کم نظارت در ارجاع کار نظارت به دلیل رکود بازار مسکن انتظار می رود در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در مقایشه با دوره قبل مشارکت پایین تری از حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در پای صندوق های رای را شاهد باشیم

بالاترین و کمترین رتبه آرای هیات مدیره در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره ساختمان تهران

بالاترین میزان اخذ رای برای ورود به هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به تعداد 2130 رای و کمترین میزان اخذ رای برای ورود به هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران با 1269 رای از میان 130 هزار عضو از سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران بود. که می توان به راحتی نسبت میزان مشارکت اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران را در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران را به دست آورد که گویای مشارکت بسیار پایین مهندسان در انتخابات سرنوشت ساز است

نامزدهای نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به چه میزان اخذ برای ورود به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی پایتخت نیاز دارند؟

در خوشبینانه ترین پیش بینی برای مشارکت اعضای سازمان نظام مهندسی تهران در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران پیش بینی می شود در مقایسه با دوره قبل با مشارکت پایین تری از اعضای سازمان مواجه خواهیم بود که می توان در گمانه زنی ها پیش بینی کرد که در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران نامزدها با میزان رای حداقل 800 تا 2000 نفر می توانند به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان پایتخت ورود پیدا کنند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×