menu

ثبت آگهی رایگان

شهردار تکنوکرات یا شهردار انقلابی،

3 گزینه نهایی شهردار تهران

3-گزینه-نهایی-شهردار-تهران

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان از میان 41 گزینه برای تصدی شهرداری تهران در گام نخست رقابت برای کرسی شهرداری تهران ، 33 نفر از ورود به ساختمان بهشت جا ماندند و 8 نفر در انتخاب شهردار تهران وارد مرحله نیمه نهایی شدند. در مرحله نهایی باید منتظر ماند تا ببینیم سکان شهردار پایتخت به دست فردی تکنوکرات یا انقلابی می رسد.

چهره های انصراف داده از کرسی شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان ؛پس از اعلام 41 نفر از گزینه های تصدی شهردار تهران از سوی منتخبین شورای شهر تهران در حال حاضر 33 نفر دیگر جا مانده اند که امروز توسط شورای شهر جدید تهران در مرحله پایش دوم پس از بررسی برنامه ها و سوابق افراد بعد از ریزش در گام دوم پایش 12 نفر در نیمه نهایی به دور بعد راه یافتند. بنا به برنامه شورای شهر منتخب تهران در گام سوم از میان 8 نفر منتخب لیست گزینه های شهرداری تهران که تا روز سه شنبه مشخص و اعلام خواهند شد فقط 3 نفر می توانند به مرحله نهایی برای تصدی شهردار تهران با هم رقابت کنند.

8 نفر از لیست 41 نفری اولیه وارد مرحله نیمه نهایی انتخابات شهرداری تهران شدند

با توجه به انصراف و حذف چهره های زیادی از لیست 41 نفره اولیه به 29 نفر و در ارزیابی هایی که بر اساس شاخص ها و امتیاز بندی ها در هر یک از گزینه ها انجام گرفت در دور دوم پایش 12 نفر از 41 نفر اولیه باقی ماندند ، اسامی 12 نفری که به مرحله نهایی رسیده اند شامل اسماعیل احمدی مقدم، معصومه آباد، جمال آبرومند، مهرداد بذرپاش، محسن پیرهادی، مازیار حسینی، هابیل درویشی، علیرضا زاکانی، عباس علی آبادی، علی نیکزاد، رستم قاسمی و سید صولت مرتضوی است.. این 12 گزینه نهایی یک هفته وقت دارند برنامه هایشان را در اختیار منتخبین شورای ششم قرار دهند تا در هفته آتی بررسی نهایی صورت گیرد . امروز از بین 12 نفر در پایش دور سوم که در حال حاضر خبرها حاکی از انصراف علی نیکزاد و علی آبادی و آبرومند و دونفر دیگر از لیست 12 نفره می باشد . در حال حاضر 8 نفر وارد مرحله نیمه نهایی شدند که پیش بینی می شود تا هفته بعد به 3 نفر اصلی برای رقابت نهایی تصدی شهرداری تهران دست یابیم. پیش بینی می شود که رقابت بین معاونت های سابق قالیباف ، شهردار اسبق تهران و ریاست فعلی مجلس شورای اسلامی ایران بیش از پیش به چشم می خورد

اسامی 3 گزینه نهایی شهرداری تهران

پیش بینی می شود شهردار آینده تهران در رقابت نهایی از میان لیست 41 نفر اولیه منتخبین شورای شهر نصیب این 3 نفر که از معاونین شهرداری زمان قالیباف ، شهردار اسبق تهران می باشد، می شود

یکی از 3 گزینه نهایی شهرداری تهران مازیار حسینی مازیار حسینی معاون اسبق شهرداری تهران است.

رزومه و معرفی مازیار حسینی

مازیار-حسینی

مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در دوره محمد اسلامی بود. مازیار حسینی متولد سال 1349 است و مدرک دکترای تخصصی در رشته مهندسی عمران داشته و استاد دانشگاه است. وی حدود 15 سال در شهرداری تهران بوده و در حوزه معاون فنی عمران شهرداری، معاون حمل و نقل ترافیک، جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و ... مشغول به کار بود. حسینی همچنین مجری طرح صنعتی سازی ساختمان وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را هم در کارنامه خود دارد.

گزینه دوم از 3 گزینه یکی از نامزدهای ریاست جمهوری می باشد

رزومه و معرفی علیرضا زاکانی

زاکانی علیرضا زاکانی سیاستمدار اصولگرا و رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی است. صلاحیت وی برای نامزدی در انتخابات 1400 تایید شده است.ورودی سال 1368 رشته پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران و سال 1380 دوره تخصصی پزشکی هسته ای در همان دانشگاه و هم اینک بعنوان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و در مرکز پزشکی هسته ای مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) خدمت می نماید. علاوه بر این عضو هیات مدیره انجمن علمی پزشکی هسته ای ایران نیز می باشدزاکانی در انتخابات مجلس نهم نیز همچون مجلس هشتم عضو شورای مرکزی «جبهه متحد اصولگرایان» کشور بود که این بار رئیس ستاد کشوری آن نیز گردید. در مجلس به کمیسیون اجتماعی و شوراها رفت و ریاست کمیته احزاب آن را بر عهده گرفت. رئیس فراکسیون سازمانهای مردم نهاد شد و همچون مجلس هفتم به عضویت کمیسیون ماده 10 احزاب درآمد. او همچنین نقشی محوری را در شکل گیری فراکسیون اصولگرایان مجلس ایفا نمود و علاوه بر عضویت در شورای مرکزی ، سخنگوی این فراکسیون شد..

رزومه و معرفی محسن پیرهادی

محسن-پیرهادی

محسن پیرهادی ، متولد مرداد ماه سال 1359 در تهران، دانش آموخته دوره کارشناسی دین و ادیان و دکترای روابط بین المللی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و نویسنده 3 کتاب در حوزه نظامی و دیپلماسی است. او در چهارمین دوره شورای شهر تهران با قرارگیری در لیست امیدآبادگران، به همراه مهدی چمران و مرتضی طلایی، به پارلمان شهری رفت و تا سال 1396، عضو هیات رئیسه بود.

شهردار تهران منتخب شورای شهر جدید

همین امروز سید صولت مرتضوی از حضور در رقابت در لیست 12 نفره انصراف داد و حالا در راه مرحله نیمه نهایی انتخاب شهردار تهران 8 نفر در حال حاضر باقی مانده اند و حال باید منتظر بود تا در هفته آتی منتخبین شواری شهر پس از پایش برنامه های ارائه شده از سوی این 8 گزینه شهرداری آینده تهران از این بین 3 نفر را به عنوان گزینه نهایی شهرداری تهران برای رقابت نهایی گزینه منتخب شهرداری تهران معرفی نمایند. شهروندان تهرانی انتظار دارند تا شهردار آینده فارغ از نگاه سیاسی و جناجی در کارنامه فعالیت خود بیشترین سابقه مدیریتی در نگهداری شهر و تخصص در عمران و آبادانی شهر را داشته باشند که انتظار می رود لیست شورای ائتلاف اصولگرایان[نیروهای انقلاب اسلامی] به ریاست غلامعلی حداد عادل که حالا برنده ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران شده است و کرسی شورای شهر این دوره از انتخابات را از آن خود کرده است همانند شعار "دوباره خدمت، تهران سربلند" که سرلوحه منتخبین شورای شهر جدید بود عمل نمایند و شاهد تغییر در شهر تهران که پایتخت ایران است ،باشیم. حال باید منتظر باشیم تا در این دقایق پایانی ببنیم شهردار تهران شخصی تکنوکرات خواهد شد یا شخصی انقلابی

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×