menu

ثبت آگهی رایگان

مدیر بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان خاورمیانه؛

بررسی چالش های صنعت نمایشگاهی در دوران کرونایی

بررسی-چالش-های-صنعت-نمایشگاهی-در-دوران-کرونایی

عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات و مسئول برگزاری نمایشگاه های اتاق تعاون ایران در کنفرانس بین المللی مجازی تاب آوری صنعت نمایشگاهی در دوران کرونایی، 8 محور مهم و اساسی در صنعت نمایشگاهی را بیان و مهمترین دغدغه های این صنعت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان علی مطیع جهانی عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران در کنفرانس بین المللی مجازی تاب آوری صنعت نمایشگاهی در دوران کرونایی 8 محور مهم صنعت نمایشگاهی را تشریح و مشکلات و چالش های پیش روی برگزارکنندگان نمایشگاه ها در دوران کرونا را توضیح داد.

مطیع جهانی در این کنفرانس، با اشاره به نقش اقتصاد تعاونی در اقتصاد ملی، اظهار داشت: حوزه تعاون به عنوان یکی از رکن های اقتصاد، ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: اتاق تعاون ایران تمامی تلاش خود را برای توسعه همه جانبه و کیفی فعالیت های بخش تعاونی در حوزه های مختلف به ویژه کمک به تحقق سهم 25 درصدی از اقتصاد ملی کشور معطوف کرده است، اما آمارها نشان می‎دهد، هنوز با جایی که باید باشیم فاصله زیادی داریم.

این مقام مسئول بیان داشت: متاسفانه شروع سال 99 با شیوع ویروس کرونا مواجه شد و صنعت نمایشگاهی همچنین بنگاه های اقتصادی دستخوش مشکلات شدند. وی افزود: چالشها و مشکلات پیش روی برگزارکنندگان نمایشگاهها و عدم حمایت دولت از مجریان و فعالان نمایشگاهی در دوران بحران کرونا، صنعت نمایشگاهی را متحمل زیان هنگفتی ساخت

عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران با تاکید بر نقش نمایشگاه ها به عنوان بازوی توانمند اقتصادی کشورها اذعان داشت: در اقتصاد جهانی صنعت نمایشگاهی جایگاه ویژه ای در اقتصاد داشته و بازوی توانمند دولت ها در اقتصاد ملی محسوب می شود. وی در این کنفراس بین المللی به نقش نمایشگاه ها در بازگشت سرمایه نسبت به سایر ارکان بازاریابی از جمله نمایشگاههای فصلی، جشنواره ها، فروش های مستقیم و فوق العاده تاکید کرد.

مطیع جهانی همچنین از آمادگی اتاق تعاون ایران در جهت حمایت از صنعت نمایشگاهی و کمک به رقابت پذیری این بخش در سطح بین المللی خبر داد. وی با تاکید بر نقش اقتصاد تعاونی بعنوان رکن دوم اقتصادی در جهت توسعه پایدار و توسعه صادرات، تصدی گری و واگذاری نمایشگاه به بخشهای غیر دولتی و مدیریت آنها توسط اتاقهای تعاون را در این کنفرانس پیشنهاد داد.

خاطرنشان می شود، کنفرانس بین المللی مجازی تاب آوری صنعت نمایشگاهی در دوران کرونایی با حضور فعالان و مدیران صنعت نمایشگاهی کشور و پرفسور یورگ بایر بنیان گذار دوره مدیریت رویدادهای نمایشگاهی و کانوشن سنترها (ECE) در انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی (UFI)، مدیر ارشد مرکز امور نمایشگاهی Steinbeis Transfer در دانشگاه Ravensburg، عضو هیئت مدیره دانشگاه Baden Wuerttemberg آلمان و بنیان گذار اولین دانشکده مدیریت رویدادها، کنگره ها و نمایشگاه ها، علی مطیع جهانی عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران برگزار شد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×