menu

ثبت آگهی رایگان

برای چندمین بار در نهمین دوره انتخابات هیا مدیره نظام مهندسی ساختمان؛

تمدید مهلت ثبت نام اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان

تمدید-مهلت-ثبت-نام-اعضای-هیات-مدیره-سازمان-های-نظام-مهندسی-ساختمان

بعد از ابلاغیه محمد اسلامی،وزیر راه و شهرسازی مبنی بر رعایت بخشنامه تضاد منافع ،محمود محمود زاده،معاون مسکن و ساختمان در مکاتبه ای با مدیران کل راه و شهرسازی سراسر کشور از تمدید مهلت ثبت نام اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان خبر داد

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان چند روز قبلمحمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در خصوص نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی اعلام کردند، در انتخابات نهمین دوره هیأت مدیره نظام مهندسی که اواخر شهریور امسال برگزار خواهد شد، این بخشنامه با بیشترین دقت برای بررسی صلاحیت نامزدهای نام نویسی کرده مورد اعتنا قرار خواهد گرفت.

پیش بینی می شود باتوجه به اصرار وزارت خانه برای انتخابات پیش رو با استناد به بخشنامه «تعارض منافع» برخی اعضای محترم هیأت مدیره متأسفانه در دوران مسؤلیت خود علیرغم نهی صریح از پروانه اشتغال به کار مهندسی مشغولند رد صلاحیت شوند.

بعد از ریزش شدید در اکثریت نامزد های نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی شاهد آن هستیم که محمود محمود زاده، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی مکاتبه ای با مدیران کل راه و شهرسازی استان های سراسر کشور از تمدید مهلت ثبت نام اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان به مدت دو روز خبر داد.

ر ابلاغیه معاون مسکن و ساختمان خطاب به مدیران کل راه و شهرسازی آمده است: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی مهلت ثبت نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 15 و 16 تیرماه تمدید می شود. خواهشمند است ضمن اقدام لازم مراتب به قید فوریت به روش های مقتضی و همچنین از طریق پیامک به تمامی اعضای سازمان استان اطلاع رسانی شود.

حالا باید منتظر بود و دید این بار با اتکا به بخشنامه صادره تضاد منافع، اکثر نامزدهای نظام مهندسی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان توسط هیات های نظارت و اجرایی از رقابت حذف خواهند شد و به بخشنامه تعارض منافع که بخشی از قانون است تمکین خواهند کرد یانه! و ازسویی چه چهره هایی از مهندسان در این دو روز باقی مانده با توجه به رد صلاحیت اکثر نامزدهای انتخابات نظام مهندسی که آنطور که پیش بینی می شود قطعا رد صلاحیت خواهند شد ، پا به عرصه رقابت در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان می گذارند و در این کارزار انتخابات نظام مهندسی مشارکت خواهند کرد و از این فرصت بوجود آمده برای عرصه نهمین انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استفاده خواهند برد تا شاهد پوست اندازی هیات مدیره های سازمان نظام مهندسی ساختمان از چهرهای ثابت و تکرای باشیم یا نه ؟!

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×