menu

ثبت آگهی رایگان

کدامیک از گزینه های شهرداری وارد ساختمان بهشت می شوند؛

گزینه های شهرداری تهران

گزینه-های-شهرداری-تهران

مهمترین وظیفه شورای شهر جدید منتخب در تهران ، انتخاب شهردار جدید در پایتخت است، لیست شورای ائتلاف اصولگرایان[نیروهای انقلاب اسلامی] به ریاست غلامعلی حداد عادل ، حالا برنده ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران شده است و کرسی شورای شهر این دوره از انتخابات را از آن خود کرده است در آینده ای نزدیک شهردار جدید تهران را انتخاب می نمایند.

پس از رقابت اصولگرایان با اصلاح طلبان شاهد آن شدیم که لیست شورای ائتلاف شورای اصولگرایان ( نیروهای انقلاب اسلامی ) به ریاست حداد عادل کرسی ششمین دوره انتخابات شهرای شهر تهران را از آن خود کرد در بین این لیست شاهد حضور نرجس سلیمانی دختر بزرگ شهید قاسم سلیمانی هم هستیم.

در این فهرست که پرویز سروری و مهدی چمران سر لیست آن هستند، احمد صادقی، رئیس سابق سازمان مدیریت بحران، ناصر امانی معاون سابق منابع انسانی، جعفر تشکری هاشمی، معاون سابق حمل ونقل و ترافیک، میثم مظفر، مدیرعامل سابق سازمان تاکسیرانی، مهدی عباسی، شهردار سابق منطقه 17، مهدی بابایی، رئیس سابق بسیج شهرداری، علیرضا نادعلی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج شهرداری، احمد علوی، قائم مقام سابق شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، نرگس معدنی پور، مهدی پیرهادی معاون سابق شهرداری منطقه 3 و علی اصغر قائمی، مدیرعامل سابق سازمان فناوری اطلاعات، از مدیران دوره قالیباف حضور دارند.

اسامی گزینه های شهردار جدید تهران

جعفر تشکری هاشمی ( معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) که در فهرست شورای ائتلاف اصولگرایان قرار دارد در یک گفت وگو درباره شهردار مورد نظر این فهرست نام مدیران سابق این نهاد را در زمان مدیریت قالیباف به عنوان گزینه ها معرفی کرد. وی گفت: «، علیرضا جاوید، پژمان پشمچی زاده،مجتبی عبداللهی و مازیار حسینی گزینه های احتمالی شهرداری تهران در صورت کسب بیشترین آرای رای از شورای شهر تهران هستند

شایان ذکر است مرتضی طلایی، سرلیست فهرست شورای وحدت اصولگرایان که رئیس ستاد انتخابات این شورا در تهران را به عهده داشت و در رقابت با لیست شورای ائتلاف اصولگرایان در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران جا ماند درباره گزینه های مطلوب آن ها برای شهرداری تهران گفته بود در صورت پیروزی در انتخابت شورای شهر «رستم قاسمی، حسین دهقان، سعید محمد و مهرداد بذرپاش را به عنوان گزینه های مطلوب برای تصدی پست شهرداری تهران معرفی شد.»

شهردار آینده تهران

شنیده ها حاکی از آن است که در روزهایی آتی پیروز حناچی شهردار حاضر در شهرداری تهران گزینه اصلاح طلبان می بایست از بهشت برود و صندلی شهردای پایتخت را واگذار نماید.

در حال حاضر که در کارزار ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران لیست شورای وحدت اصولگرایان و لیست اصلاح طلبان در رقابت با لیست شورای ائتلاف اصولگرایان شکست خورد و چهره هایی چون سعید محمد( فرمانده اسبق قرارگاه خاتم الانبیاء) ، مهرداد بذرباش ، حسین دهقان و رستم قاسمی از قطار به مقصد ایتسگاه بهشت جامانده اند و انتظار می رود برای مشخص شدن شهردار جدید تهران باید منتظر بمانیم از بین گزینه های معرفی شده شورای ائتلاف اصولگرایان ؛ > >

علیرضا جاوید، مازیار حسینی، مجتبی عبداللهی و پژمان پشمچی زاده با هم برای رفتن به ساختمان بهشت برای کرسی شهردار جدید تهران ،رقابت کنند تا رای اعتماد شورای شهر جدید تهران را با بیشترین امتیاز رای برای ورود به شهرداری تهران کسب نمایند. رزومه مازیار حسینی مازیار-حسینی مازیار حسینی معاون اسبق شهرداری تهران است. وی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در دوره محمد اسلامی بود. مازیار حسینی متولد سال 1349 است و مدرک دکترای تخصصی در رشته مهندسی عمران داشته و استاد دانشگاه است. وی حدود 15 سال در شهرداری تهران بوده و در حوزه معاون فنی عمران شهرداری، معاون حمل و نقل ترافیک، جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و ... مشغول به کار بود. حسینی همچنین مجری طرح صنعتی سازی ساختمان وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را هم در کارنامه خود دارد. رزومه علیرضا جاوید علیرضا-جاوید علیرضا جاوید معاون قالیباف در شهرداری تهران یکی دیگر از گزینه های احتمالی شهرداری تهران است. وی در سوابق کاری خود مشاور اجرایی، قائم مقام شهردار منطقه، شهردار منطقه 17، قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری، معاون فنی و عمرانی، شهردار منطقه 4 و 1، مشاور شهردار تهران در امور طرح های جامع و تفصیلی و همچنین معاون شهرسازی و معماری داشته است. رزومه پژمان پشمچی زاده پژمان-پشمچی-زاده پژمان پشمچی زاده معاون اسبق شهرداری تهران است. پشمچی زاده در حال حاضر معاون نظارت مجلس یازدهم است. پشمچی زاده همچنین در کارنامه خود معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مشاور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی ایران در طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران و معاون پشتیبانی مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و... را دارد. البته پشمچی زاده مسئولیت های دیگری هم در شهرداری تهران داشت. رزومه مجتبی عبداللهی مجتبی-عبداللهی مجتبی عبداللهی که در سوابق کاری خود معاونت اجتماعی شهرداری ومعاونت خدمات شهرداری را داشته است، یکی دیگر از گزینه های احتمالی برای شهردار آینده تهران است. عبداللهی در سوابق خود مدیرکل پشتیبانی، شهردار مناطق 20 و 7 را داشته و در حال حاضر هم مدیرکل اوقاف استان تهران است.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×