menu

ثبت آگهی رایگان

جاده توریستی اردبیل- زنجان، چشم انتظار حمایت مسئولان

جاده-توریستی-اردبیل-زنجان-چشم-انتظار-حمایت-مسئولان

وزارت راه و شهرسازی جاده توریستی مواصلاتی چهار استان اردبیل، زنجان، گیلان و آذربایجان شرقی را هرچه سریع تر به اتمام رساند.

یکی از امضاء کنندگان تومار بیش از 5000امضایی اهالی استان اردبیل در گفتگو با پیام ساختمان گفت: از وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده دولت انتظار داریم، با به اتمام رساندن پروژه ملی «کلور - درام » خلخال به چند دهه چشم انتظاری مردم استان های اردبیل، زنجان، گیلان و آذربایجان شرقی پایان دهند.

مدیر مسئول پیام ساختمان با تاکید بر موقعیت توریستی محور مواصلاتی اردبیل- خلخال- طارم- منجیل افزود: جاده «خلخال- طارم» با توجه به قرار گرفتن در یک اقلیم آب و هوایی معتدل، ضمن آنکه فاقد گردنه و از هر گونه کولاک احتمالی در فصل زمستان سرد و پر برف مشهور استان اردبیل به دور است، از همه ویژگی های یک جاده امن، زیبا، چشم نواز، خوش منظره و توریستی برخوردار است.

قادر نصیری ترزنق با ابراز تأسف از حوادث و تلفات جانی غیر متعارف در جاده های استان گفت: متاسفانه به علت وجود مه گرفتگی در گردنه ها و عدم برخورداری از استاندارد فنی جاده های استان در تمام فصول سال و وجود کولاک و یخبندان در فصل زمستان شاهد افزایش تلفات جانی و خسارات ناشی از این اتفاقات بخصوص در جاده های «اسالم به خلخال» و «پونل به خلخال» هستیم که امیدواریم با نگاه مسئولانه دولت و اتمام پروژه ملی «کلور - درام» و بهره برداری از آن، هرچه سریعتر شاهد کاهش خسارت های جانی و مالی جاده ای استان باشیم.

نصیری ترزنق با اشاره به کاهش 80 کیلومتری فاصله تهران- اردبیل از جاده «خلخال-طارم» نسبت به دیگر مسیرهای استان به پایتخت ابراز امیدواری کرد: وزارت راه و شهرسازی با توجه ویژه و افزایش بودجه جهت اتمام پروژه ملی «کلور- درام» و در اولویت قرار دادن بازگشایی دروازه جنوبی استان اردبیل واقع در مرز خلخال و طارم، نسبت به کاهش هزینه های سرسام آور ناشی از سوخت زیاد و استهلاک جبران ناپذیر وسایط نقلیه عبوری از استان های چهارگانه مذکور اقدام عاجل به عمل آورد.

گفتنی است رونوشت تومار اهالی استان اردبیل مبنی بر تسریع در اتمام پروژه ملی «کلور - درام»، جهت پیگیری برای دفتر مقام معظم رهبری؛ نهاد ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر روحانی؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه، دکتر نوبخت؛ رئیس مجلس شورای اسلامی، آقای قالیباف؛ رئیس کمیسیون تلفیق بودجه؛ رئیس قوه قضائیه، آیت ا... رئیسی؛ امام جمعه اردبیل، آیت ا... عاملی؛ دفتر نماینده شهرستان خلخال و کوثر، دکتر نظری؛ استاندار اردبیل، آقای مهندس بهنامجو؛ و مدیر کل راه استان اردبیل، آقای مهندس حیدری نیز ارسال شده است.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×