menu

ثبت آگهی رایگان

به دیوار ما تکیه کنید

به-دیوار-ما-تکیه-کنید

مجموعه ابنیه مقاوم آریا با هدف توسعه اقتصاد برون گرا در کنار تفکر صنعتی سازی ساختمان، اقدام به تولید دیوار پیش ساخته با برند وال اسپید و تکنولوژی سوئیس کرده است.

هدف ما توزیع محصولاتی در صنعت ساختمان سازی است که با صرف کمترین زمان و سرمایه، ساختمان هایی با بالاترین کیفیت و استاندارد ساخته شود.

یکی از مهمترین عواملی که مجموعه وال اسپید به آن توجه کرده، تعریف وتوزیع شبکه فروش و اجرا در سراسر کشور و همچنین کشورهای همسایه است، که برای تحقق این امرآمادگی خود را برای پذیرش عاملیت در نقاط مختلف کشور اعلام کرده است. مدیریت شبکه توزیع، ونظارت دقیق بخش مرکزی برنمایندگی های خود در شهرهای مختلف، سبب ارایه کالایی باکیفیت در زمان مقرر را برای کارفرمایان فراهم کرده است.

شرکت وال اسپید از بین متقاضیان محترم و افراد واجد شرایط در شهرهای مختلف ایران نمایندگانی را متخب کرده که در این بین می توان به استان های چون خراسان رضوی، شیراز، خوزستان، ساری، گرگان و سایر استان هایی که اسامی آن ها درصفحه رسمی سایت شرکت ذکر شده است اشاره کرد.

مجموعه وال اسپید نگاه عمیقی به توسعه شبکه توزیع مویرگی محصول و ارائه خدمات اجرا در استان های مختلف دارد که این دیدگاه از بررسی نیاز بازار به محصولات نوین ساختمانی و حجم درخواست کارفرمایان و روی آوردن به صنعتی سازی ساختمان ها سرچشمه میگیرد. امروزه با توجه به نوسانات بازار ارز و توسعه علم طراحی و اجرای ساختمان ها، نیاز به متریال هایی که به ساخت ساختمان ها سرعت میبخشد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد درجامعه ساختمان سازی احساس میشود و وال اسپید در کنار این صنعت عظیم قرار گرفته که به این امر تحقق بخشد.

بوجود آوردن شبکه های توزیع محصول به صورت مویرگی، توزیع محصول را در سطح گسترده و در شهرهای مختلف راحت تر کرده و ارایه خدمات به کارفرمایان را آسان تر کرده است. خدماتی که باید توسط تولید کننده به کارفرمایان ارایه گردد، از این کانال بسیار راحت تر و دقیق تر انجام می گردد. مجموعه وال اسپید عاملین را تحت آموزش قرارداده و همواره در طی مراحل اجرا، تیم بازرسی بر نصب محصول و ارایه خدمات دقیق به کارفرمایان نظارت دارد. همچنین کارفرمایان می توانند جهت حصول اطمینان خاطر قبل از سفارش محصول و ثبت درخواست از سرویس مشاوره تخصصی تیم وال اسپید بهره مند شوند .

امید است که به یاری یکدیگر بتوانیم خانه ای امن و ایمن برای تمامی مردم سرزمینمان، ایران بسازیم .

انتهای خبر/پیام ساختمان

چاپ شده در هفته نامه پیام ساختمان شماره 372

فهرست مطالب شماره 372

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×