menu

ثبت آگهی رایگان

خردادماه سال 1399

15هزار واحد مسکن مهر پردیس تحویل می شود

15هزار-واحد-مسکن-مهر-پردیس-تحویل-می-شود

مدیر عامل شهر جدید پردیس از کلنگ زنی مترو پردیس تا آخر سال جاری خبر داد و گفت: در خرداد ماه سال آینده 15 هزار واحد در پردیس تحویل داده می شوند

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با اشازه به اینکه تمامی واحدهای مسکونی مسکن مهر تا پایان سال 99 به بهره برداری می رسد، گفت: در اردیبهشت و خرداد سال آینده 15 هزار واحد در فازهای 11و 8 تحویل می شود.

وی افزود: در خرداد ماه سال آینده تعداد واحدهای به بهره برداری شده به 60 هزار واحد خواهد رسید در حالی که 8 هزار واحد دیگر هم آخر شهر یور تحویل مردم خواهد شد.

هدایت با بیان اینکه 82 هزار واحد در شهر جدید پردیس بار گذاری شده بود، اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه ای که با قرار گاه خاتم الانبیا منعقد شد با اجرای یک طرح مشارکتی متروی تهران پردیس هم در پایان سال جاری کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح احداث متروی پردیس سه ساله است و از آنجایی که این طرح مشارکتی است که 30 درصد از منابع مالی آن توسط قرار گاه و 70 درصد مابقی آن از منابع دولتی تامین می شود.، همچنین چون در مسیر پردیس حدود 20 کیلومتر تونل است بخاطر این موانع اجرایی در پیشرفت کار نداریم و امیدواریم که ظرف مدت تعیین شده این طرح به بهره برداری برسد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

در این زمینه بیشتر بخوانیم :

×